Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL] Wibracje przy hamowaniu  
Autor Wiadomość
GiboN1602 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-27, 16:14   

Witam wszystkich, podepne sie pod temat, mam dosc podobny problem tylko co jest dziwne u mnie drgania nasilaja sie od 60km/h tak do 40 km/h i ustaja powyzej 60 sa prawie nie odczuwalne. moze ktos wie co to moze byc, albo juz rozwiazal tego typu problem.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-03-27, 18:27   

podjedź na szarpaki i sprawdź zawieszenie ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
scooby 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 26
Skąd: Łapy
Wysłany: 2012-03-29, 12:19   

zacznij od sprawdzenia klocków, może który wyskoczył ze swojego miejsca, ja tak miałem
_________________
scooby
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-04-14, 22:06   

Koledzy troszke odświerze bo juz nie wytrzymuje te bicie mnie juz delikatnie mowiąc wkur.... sprawdziłem całą zawieche niema luzów koła nowe tarcze i klocki przejechane mają z 10 tyś nawet jak wyjechałem po założeniu nowych tarcz to też biły o co ku... chodzi??? brakuje mi juz cierpliwośći tarcze oddałem na gwarancji proste !!! dzis jak hamowałem z ponad 200 siwy dym z tyłu ,ja opadam z sił przy hamowaniu tak trzepie !!! co kupić co rozkręcić zrobie wszystko zeby tak nie waliło

zaznaczam ze wali tylko prawa strona zamieniałem tarcze i to samo piasty wyczyszczone na lustro nawet wymieniłem na nową podczas jazdy nic nie trzepie
_________________

 
 
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2012-04-15, 11:08   

Rozumiem, że walczysz z tym już od dłuższego czasu ?

Czyli i na zimowych oponach i na letnich to samo ?

Bardzo często w takich przypadkach okazuje się, że to właśnie wina opon, ludzie często kupują używane opony a te znowu często mają uszkodzony jakiś akord i właśnie objawia się to w opisany przez Ciebie sposób.

Pozdrawiam
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2012-04-15, 11:12   

Lewian napisał/a:
Rozumiem, że walczysz z tym już od dłuższego czasu ?

Czyli i na zimowych oponach i na letnich to samo ?

Bardzo często w takich przypadkach okazuje się, że to właśnie wina opon, ludzie często kupują używane opony a te znowu często mają uszkodzony jakiś akord i właśnie objawia się to w opisany przez Ciebie sposób.

Pozdrawiam

O ile dobrze orientuję się kolega Masa ma założone nowe falkeny 255/35/20
_________________

 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-04-15, 11:12   

na zimowkach tez tak było teraz mam nówki letnie i to samo moze to wina zacisku??nie wiem gdzie już szukać a jak tak dalej pojdzie to rozwale sobie zawieszenie przez to bicie ale bije tylko prawa strona nawet po zamianie tarcz
_________________

 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2012-04-15, 11:23   

Masa, u mnie też non stop łomocze, niedługo powinienem ogarnąć zawias bo okazało się że trochę jest wybity, zobaczymy jak po tym zabiegu się zachowa, a jeżeli dalej będzie to samo to jako że kończą mi się już tarcze i klocki to lecą nowe zaciski na przód 6-cio tłoczkowe brembo pod felgi 18'' :-P ale to tak za miesiąc (na dniach żona rodzi pierwszego bobasa i jest ciekawie w domu :D )
_________________

 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-04-15, 12:33   

Zaobserwowałem jeszcze takie cos jak delikatnie trzymam noge na hamulcu to słysze takie puk puk puk puk w prawym kole puszcze hamulec i cisza i tak przypuszczam ze moze zacisk sie gdzies poluzował i tak trzepie ale na bank jest dokrecony
_________________

 
 
ricov6 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 112
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-04-15, 16:00   

może dziwne to co napiszę ale bicie może być przez tylne hamulce, należy sprawdzić klocki,tarcze i czy hamulec ręczny nie blokuję
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-04-15, 16:16   

faktycznie dziwne ale bicie ewidentnie czuje na prawym kole przednim reczny jest okey z tyłu nowe klocki tarcze jeszcze oryginały jeszcze co w wpadło do głowy to moja maglownica po regeneracji coś stuka jutro jade tam gdzie mi robili niech to sprawdzą ewentualnie wymienią na nową
_________________

 
 
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2012-04-15, 17:06   

Ja zainteresowałbym w pierwszej kolejności stanem piast.
Po zdjęciu tarcz zmierzyć bicie piasty, nie może przekraczać 0,02mm, ponadto piasta musi być idealnie czysta przed założeniem tarcz.
Jeśli tarcze nie są pokryte warstwą antykorozyjną, na piastę nałożyć bardzo cienką (mgiełka) warstwę pasty np. miedziowej, nadmiar jest gorszy niż jej brak.
W przypadku tarcz pokrytych warstwą antykorozyjną, nie stosujemy żadnych past.
Ponadto w przypadku felg alu. bardzo ważna jest czysta powierzchnia styku z tarczą, nie wspomnę o odpowiednim momencie dokręcania kół, nie jak u większości wulkanizatorów klucz pneumatyczny do do oporu.

Druga sprawa to stan zacisków oraz prowadnic, szczególne w modelach A8 - 4 klocki na koło, tu muszą wszystkie tłoczki pracować idealnie równo z jednakową siłą, w jednakowym momencie dociskać wszystkie klocki


Pozdrawiam
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-04-15, 17:14   

Lewian napisał/a:
Ja zainteresowałbym w pierwszej kolejności stanem piast.
Po zdjęciu tarcz zmierzyć bicie piasty, nie może przekraczać 0,02mm, ponadto piasta musi być idealnie czysta przed założeniem tarcz.
Jeśli tarcze nie są pokryte warstwą antykorozyjną, na piastę nałożyć bardzo cienką (mgiełka) warstwę pasty np. miedziowej, nadmiar jest gorszy niż jej brak.
W przypadku tarcz pokrytych warstwą antykorozyjną, nie stosujemy żadnych past.
Ponadto w przypadku felg alu. bardzo ważna jest czysta powierzchnia styku z tarczą, nie wspomnę o odpowiednim momencie dokręcania kół, nie jak u większości wulkanizatorów klucz pneumatyczny do do oporu.




Pozdrawiam


To co napisałes powyżej mam wszystko okey ale niemam pojecia jak z zaciskami tam nie zaglądałem ale zajrze bo mnie coś trafi rozbiore wyszyszcze przesmaruje moze pomoże
_________________

 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2012-04-15, 18:08   

Masa napisał/a:

To co napisałes powyżej mam wszystko okey ale niemam pojecia jak z zaciskami tam nie zaglądałem ale zajrze bo mnie coś trafi rozbiore wyszyszcze przesmaruje moze pomoże

U mnie pomagało tak na 500 km później znowu to samo, moim zdaniem to wina wyrobionych prowadnic klocków hamulcowych.
_________________

 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-04-15, 18:25   

sebos17 napisał/a:
Masa napisał/a:

To co napisałes powyżej mam wszystko okey ale niemam pojecia jak z zaciskami tam nie zaglądałem ale zajrze bo mnie coś trafi rozbiore wyszyszcze przesmaruje moze pomoże

U mnie pomagało tak na 500 km później znowu to samo, moim zdaniem to wina wyrobionych prowadnic klocków hamulcowych.


idzie to jakoś naprawić czy trzeba kupic nowy zacisk a jezeli tak to jakie powinny byc oryginalny wymiar czy cos takiego na co zwrócic uwage
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.