Autor |
Wiadomość |
GiboN1602
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 21 Gru 2011 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-03-27, 15:14
|
|
|
Witam wszystkich, podepne sie pod temat, mam dosc podobny problem tylko co jest dziwne u mnie drgania nasilaja sie od 60km/h tak do 40 km/h i ustaja powyzej 60 sa prawie nie odczuwalne. moze ktos wie co to moze byc, albo juz rozwiazal tego typu problem. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
scooby
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 20 Paź 2011 Posty: 26 Skąd: Łapy
|
Wysłany: 2012-03-29, 11:19
|
|
|
zacznij od sprawdzenia klocków, może który wyskoczył ze swojego miejsca, ja tak miałem |
_________________ scooby |
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-04-14, 21:06
|
|
|
Koledzy troszke odświerze bo juz nie wytrzymuje te bicie mnie juz delikatnie mowiąc wkur.... sprawdziłem całą zawieche niema luzów koła nowe tarcze i klocki przejechane mają z 10 tyś nawet jak wyjechałem po założeniu nowych tarcz to też biły o co ku... chodzi??? brakuje mi juz cierpliwośći tarcze oddałem na gwarancji proste !!! dzis jak hamowałem z ponad 200 siwy dym z tyłu ,ja opadam z sił przy hamowaniu tak trzepie !!! co kupić co rozkręcić zrobie wszystko zeby tak nie waliło
zaznaczam ze wali tylko prawa strona zamieniałem tarcze i to samo piasty wyczyszczone na lustro nawet wymieniłem na nową podczas jazdy nic nie trzepie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 61 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2012-04-15, 10:08
|
|
|
Rozumiem, że walczysz z tym już od dłuższego czasu ?
Czyli i na zimowych oponach i na letnich to samo ?
Bardzo często w takich przypadkach okazuje się, że to właśnie wina opon, ludzie często kupują używane opony a te znowu często mają uszkodzony jakiś akord i właśnie objawia się to w opisany przez Ciebie sposób.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2012-04-15, 10:12
|
|
|
Lewian napisał/a: | Rozumiem, że walczysz z tym już od dłuższego czasu ?
Czyli i na zimowych oponach i na letnich to samo ?
Bardzo często w takich przypadkach okazuje się, że to właśnie wina opon, ludzie często kupują używane opony a te znowu często mają uszkodzony jakiś akord i właśnie objawia się to w opisany przez Ciebie sposób.
Pozdrawiam |
O ile dobrze orientuję się kolega Masa ma założone nowe falkeny 255/35/20 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-04-15, 10:12
|
|
|
na zimowkach tez tak było teraz mam nówki letnie i to samo moze to wina zacisku??nie wiem gdzie już szukać a jak tak dalej pojdzie to rozwale sobie zawieszenie przez to bicie ale bije tylko prawa strona nawet po zamianie tarcz |
_________________
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2012-04-15, 10:23
|
|
|
Masa, u mnie też non stop łomocze, niedługo powinienem ogarnąć zawias bo okazało się że trochę jest wybity, zobaczymy jak po tym zabiegu się zachowa, a jeżeli dalej będzie to samo to jako że kończą mi się już tarcze i klocki to lecą nowe zaciski na przód 6-cio tłoczkowe brembo pod felgi 18'' :-P ale to tak za miesiąc (na dniach żona rodzi pierwszego bobasa i jest ciekawie w domu ) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-04-15, 11:33
|
|
|
Zaobserwowałem jeszcze takie cos jak delikatnie trzymam noge na hamulcu to słysze takie puk puk puk puk w prawym kole puszcze hamulec i cisza i tak przypuszczam ze moze zacisk sie gdzies poluzował i tak trzepie ale na bank jest dokrecony |
_________________
|
|
|
|
|
ricov6
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2009 Posty: 112 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-04-15, 15:00
|
|
|
może dziwne to co napiszę ale bicie może być przez tylne hamulce, należy sprawdzić klocki,tarcze i czy hamulec ręczny nie blokuję |
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-04-15, 15:16
|
|
|
faktycznie dziwne ale bicie ewidentnie czuje na prawym kole przednim reczny jest okey z tyłu nowe klocki tarcze jeszcze oryginały jeszcze co w wpadło do głowy to moja maglownica po regeneracji coś stuka jutro jade tam gdzie mi robili niech to sprawdzą ewentualnie wymienią na nową |
_________________
|
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 61 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2012-04-15, 16:06
|
|
|
Ja zainteresowałbym w pierwszej kolejności stanem piast.
Po zdjęciu tarcz zmierzyć bicie piasty, nie może przekraczać 0,02mm, ponadto piasta musi być idealnie czysta przed założeniem tarcz.
Jeśli tarcze nie są pokryte warstwą antykorozyjną, na piastę nałożyć bardzo cienką (mgiełka) warstwę pasty np. miedziowej, nadmiar jest gorszy niż jej brak.
W przypadku tarcz pokrytych warstwą antykorozyjną, nie stosujemy żadnych past.
Ponadto w przypadku felg alu. bardzo ważna jest czysta powierzchnia styku z tarczą, nie wspomnę o odpowiednim momencie dokręcania kół, nie jak u większości wulkanizatorów klucz pneumatyczny do do oporu.
Druga sprawa to stan zacisków oraz prowadnic, szczególne w modelach A8 - 4 klocki na koło, tu muszą wszystkie tłoczki pracować idealnie równo z jednakową siłą, w jednakowym momencie dociskać wszystkie klocki
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-04-15, 16:14
|
|
|
Lewian napisał/a: | Ja zainteresowałbym w pierwszej kolejności stanem piast.
Po zdjęciu tarcz zmierzyć bicie piasty, nie może przekraczać 0,02mm, ponadto piasta musi być idealnie czysta przed założeniem tarcz.
Jeśli tarcze nie są pokryte warstwą antykorozyjną, na piastę nałożyć bardzo cienką (mgiełka) warstwę pasty np. miedziowej, nadmiar jest gorszy niż jej brak.
W przypadku tarcz pokrytych warstwą antykorozyjną, nie stosujemy żadnych past.
Ponadto w przypadku felg alu. bardzo ważna jest czysta powierzchnia styku z tarczą, nie wspomnę o odpowiednim momencie dokręcania kół, nie jak u większości wulkanizatorów klucz pneumatyczny do do oporu.
Pozdrawiam |
To co napisałes powyżej mam wszystko okey ale niemam pojecia jak z zaciskami tam nie zaglądałem ale zajrze bo mnie coś trafi rozbiore wyszyszcze przesmaruje moze pomoże |
_________________
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2012-04-15, 17:08
|
|
|
Masa napisał/a: |
To co napisałes powyżej mam wszystko okey ale niemam pojecia jak z zaciskami tam nie zaglądałem ale zajrze bo mnie coś trafi rozbiore wyszyszcze przesmaruje moze pomoże |
U mnie pomagało tak na 500 km później znowu to samo, moim zdaniem to wina wyrobionych prowadnic klocków hamulcowych. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-04-15, 17:25
|
|
|
sebos17 napisał/a: | Masa napisał/a: |
To co napisałes powyżej mam wszystko okey ale niemam pojecia jak z zaciskami tam nie zaglądałem ale zajrze bo mnie coś trafi rozbiore wyszyszcze przesmaruje moze pomoże |
U mnie pomagało tak na 500 km później znowu to samo, moim zdaniem to wina wyrobionych prowadnic klocków hamulcowych. |
idzie to jakoś naprawić czy trzeba kupic nowy zacisk a jezeli tak to jakie powinny byc oryginalny wymiar czy cos takiego na co zwrócic uwage |
_________________
|
|
|
|
|
|