Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam  
Autor Wiadomość
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2015-05-06, 19:33   

115 bez dysz bedzie jak ta lala. czekam na zdjecia to zrobisz na wzór i bedzie znośnie :D

Danishow wsadziłem baracudy 130 bez podnoszenia, trójniki od Seby :D


Stefan

Ja jestem ciekaw gdzie twoja wiedza tajemna sie kończy?

Zapytam tylko. Ile montaży lpg zrobiłeś że tak sie czepiasz.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-05-06, 19:49   

pewno z jedną , z czego ta jedna korespondencyjnie :P
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-05-06, 20:27   

hipcio napisał/a:
wsadziłem baracudy 130 bez podnoszenia, trójniki od Seby
No to szacun, nie wiem jak Ty je tam upchałeś. Co prawda te moje trójniki są dwuczęściowe i chyba troszkę wyższe ale żeby aż tyle. Podeślij jakieś foto jak znajdziesz. Thx.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-05-06, 21:06   

Wielozawór mam landi renzo. Fotki wrzucam ponizej. Wydaje mi się że jak wół jest szóstka tylko jakis badan sobie przejsciowke zrobil na miedz 8 zeby potem to na faro 8 przekuc ...... Dajcie znac czy to 6 czy 8mm i co zrobic jak to jest szóstka ...... Bo jak mam zmieniac wielozawor, to juz chyba cala butle wymienie na taka w kolo.


_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2015-05-06, 21:07   

Foto może zrobić jedynie mucholejkolator bo jego auto poprawiał em na takich adapterach.

Jest 6 na bank. Ja bym rozwiercil i jeszcze jeden patent zrobił ale niemoge publicznie tego napisać.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-05-06, 21:22   

Słuchaj, ale wiercenie to chyba nie wszystko bo on gdzies w srodku bebechow ma chyba jeszcze przewężenie nie? No co za kretyn daje zawor 6 i faro 8 za nim? No przeciez nie trzeba byc astrofizykiem żeby zakumac ze to faro 8mm kompletnie nie ma sensu przy takim polaczeniu ........ Bezmózgowie jednak sie szerzy na maksa .....
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-06, 22:10   

Witam!

Obiecalem koledze ze nie bede sie w tym temacie wypowiadal i chcialbym tej obietniucy dotrtzymac.Jesli ktos chce zakozaczyc prosze zalozyc inny temat.
hipcio napisał/a:
Stefan

Ja jestem ciekaw gdzie twoja wiedza tajemna sie kończy?
-nie ogarniesz.Daleko wykracza poza tak banalne zagadnienia.


Stefan.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-05-06, 22:22   

Dzieki Stefan :)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-05-25, 06:54   

Widzę, że backup forum sporo wyciał z tego wątku więc podsumuję. Ustaliliśmy, że do zrobienia tego co mam potrzebuję:

1. Reduktor KME Twin z kompletem montazowym
2. Elektrozawór (wejście 8mm dwa wyjscia 6mm) na faro (chodzi w komplecie z Twinem)
3. Wtryski barracuda standard (115) - 8 sztuk
4. Rozdzielacze czterowyjściowe, fi 12 na fi 6 - 2 sztuki
5. Adaptery na wtryskiwacze z wyjściem fi 6 do rozdzielaczy (jak najniższe, metalowe) - 8 sztuk
6. Przewody faro 6mm (do połączenia elektrozaworu z Twinemł) - 1 metr
7. Przewody do gazu parker/semberit fi 12 - 4 metry
8. Przewody do gazu parker/semperit fi 6 - 4 metry
9. Filtr gazu z wymiennym wkładem 2x2 (fi 12), jakiś porządny - 1 sztuka
10. Opaski na przewody gazowe fi 12, bardzo porządne, najlepiej norma - 10 sztuk
11. Opaski na przewody gazowe fi 6, bardzo porządne, najlepiej norma - 32 sztuki
12. Przewody wodne semperita fi 16 - 3 metry
13. Trójniki metalowe do wody 19/16/19 - 2 sztuki
14. Opaski do przewodów wodnych, bardzo porządne, najlepiej norma - 8 sztuk
15. Wielozawór ekstra cylindryczny 360-30 wraz z elementami montażowymi - 1 sztuka.
16. Wkrętki w kolektor - 8 sztuk.

Wiercenie kolektora i włożenie wkrętek wyglądało tak:

Montaż wtryskiwaczy wraz z adapterami wygląda tak:


_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-05-25, 07:05   

No i w związku z tym, że posuwam się dalej mam kolejne pytania:

1. czy mogę zamontować twina w dowolnej pozycji ? (na przykład poziomo)
2. czy elektrozawór musi być cewką do góry?
3. w które miejsce w twinie wkrecić czujnik temperatury reduktora?
bo tylko te powyższe otwory obok kroccow mam wolne, a muszę je również wykorzystać do montażu go w aucie.
4. gdzie zamontować czujnik ciśnienia i czujnik temperatury gazu? Chcę wrzucić czujnik temperatury i ciśnienia na kompensacji za listwami z użyciem takich trójników:
http://www.phjacus.pl/237...-gazu-p978.html
Czy to będzie w porządku? W tej chwili czujnik temperatury miałem wciśnięty tylko w jedna listwę na końcu co według mnie było mocno bez sensu.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-05-25, 11:32   

Bugalon napisał/a:
1. czy mogę zamontować twina w dowolnej pozycji ? (na przykład poziomo)

Najlepiej zamontować kolankami wodnymi ku górze
Bugalon napisał/a:
2. czy elektrozawór musi być cewką do góry?

Tak ale poziomo też
Bugalon napisał/a:
3. w które miejsce w twinie wkrecić czujnik temperatury reduktora?
W miejsce śrubki, która trzyma blaszkę przy kolankach
Bugalon napisał/a:
4. gdzie zamontować czujnik ciśnienia i czujnik temperatury gazu?

Jak najbliżej wtryskiwaczy gazowych ale nie na kompensacji, umieść przed jedną z listew.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-05-25, 20:54   

moge zrobic tak zeby dac czujnik cisnienia przed jedna listwa a czujnik temperatury przed druga ?

Czy te trojniki ktore podalem w linku beda do tego dobre?

Dziękuję za odpowiedzi.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-05-25, 22:55   

A którędy ciągniecie zasilanie faro od zbiornika do elektrozaworu? Tak jak przewody paliwowe a potem przy grodzi pociągnięcie na stronę zbiorniczka? Może jakaś fotka się znajdzie? :)
_________________
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-05-25, 23:03   

Bugalon napisał/a:
moge zrobic tak zeby dac czujnik cisnienia przed jedna listwa a czujnik temperatury przed druga ?
Czy te trojniki ktore podalem w linku beda do tego dobre?
Tak i tak

krzychu22.p1i, w duzej mierze zalezy od miejsca montazu reduktora.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-05-25, 23:06   

Reduktor umiejscowię koło zbiorniczka płynu wspomagania. Od dawna mam osłonę zbiorników z 3.3tdi to i tak nic nie będzie widać. Interesuje mnie samo pociągnięcie od grodzi jak to jest zrobione aby nie robić makaronu ani nie zbliżyć się do wydechu.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.