Autor |
Wiadomość |
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2015-05-06, 19:33
|
|
|
115 bez dysz bedzie jak ta lala. czekam na zdjecia to zrobisz na wzór i bedzie znośnie
Danishow wsadziłem baracudy 130 bez podnoszenia, trójniki od Seby
Stefan
Ja jestem ciekaw gdzie twoja wiedza tajemna sie kończy?
Zapytam tylko. Ile montaży lpg zrobiłeś że tak sie czepiasz. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-05-06, 19:49
|
|
|
pewno z jedną , z czego ta jedna korespondencyjnie |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-05-06, 20:27
|
|
|
hipcio napisał/a: | wsadziłem baracudy 130 bez podnoszenia, trójniki od Seby | No to szacun, nie wiem jak Ty je tam upchałeś. Co prawda te moje trójniki są dwuczęściowe i chyba troszkę wyższe ale żeby aż tyle. Podeślij jakieś foto jak znajdziesz. Thx. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-05-06, 21:06
|
|
|
Wielozawór mam landi renzo. Fotki wrzucam ponizej. Wydaje mi się że jak wół jest szóstka tylko jakis badan sobie przejsciowke zrobil na miedz 8 zeby potem to na faro 8 przekuc ...... Dajcie znac czy to 6 czy 8mm i co zrobic jak to jest szóstka ...... Bo jak mam zmieniac wielozawor, to juz chyba cala butle wymienie na taka w kolo.
|
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2015-05-06, 21:07
|
|
|
Foto może zrobić jedynie mucholejkolator bo jego auto poprawiał em na takich adapterach.
Jest 6 na bank. Ja bym rozwiercil i jeszcze jeden patent zrobił ale niemoge publicznie tego napisać. |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-05-06, 21:22
|
|
|
Słuchaj, ale wiercenie to chyba nie wszystko bo on gdzies w srodku bebechow ma chyba jeszcze przewężenie nie? No co za kretyn daje zawor 6 i faro 8 za nim? No przeciez nie trzeba byc astrofizykiem żeby zakumac ze to faro 8mm kompletnie nie ma sensu przy takim polaczeniu ........ Bezmózgowie jednak sie szerzy na maksa ..... |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-06, 22:10
|
|
|
Witam!
Obiecalem koledze ze nie bede sie w tym temacie wypowiadal i chcialbym tej obietniucy dotrtzymac.Jesli ktos chce zakozaczyc prosze zalozyc inny temat.
hipcio napisał/a: | Stefan
Ja jestem ciekaw gdzie twoja wiedza tajemna sie kończy? | -nie ogarniesz.Daleko wykracza poza tak banalne zagadnienia.
Stefan. |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-05-06, 22:22
|
|
|
Dzieki Stefan |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-05-25, 06:54
|
|
|
Widzę, że backup forum sporo wyciał z tego wątku więc podsumuję. Ustaliliśmy, że do zrobienia tego co mam potrzebuję:
1. Reduktor KME Twin z kompletem montazowym
2. Elektrozawór (wejście 8mm dwa wyjscia 6mm) na faro (chodzi w komplecie z Twinem)
3. Wtryski barracuda standard (115) - 8 sztuk
4. Rozdzielacze czterowyjściowe, fi 12 na fi 6 - 2 sztuki
5. Adaptery na wtryskiwacze z wyjściem fi 6 do rozdzielaczy (jak najniższe, metalowe) - 8 sztuk
6. Przewody faro 6mm (do połączenia elektrozaworu z Twinemł) - 1 metr
7. Przewody do gazu parker/semberit fi 12 - 4 metry
8. Przewody do gazu parker/semperit fi 6 - 4 metry
9. Filtr gazu z wymiennym wkładem 2x2 (fi 12), jakiś porządny - 1 sztuka
10. Opaski na przewody gazowe fi 12, bardzo porządne, najlepiej norma - 10 sztuk
11. Opaski na przewody gazowe fi 6, bardzo porządne, najlepiej norma - 32 sztuki
12. Przewody wodne semperita fi 16 - 3 metry
13. Trójniki metalowe do wody 19/16/19 - 2 sztuki
14. Opaski do przewodów wodnych, bardzo porządne, najlepiej norma - 8 sztuk
15. Wielozawór ekstra cylindryczny 360-30 wraz z elementami montażowymi - 1 sztuka.
16. Wkrętki w kolektor - 8 sztuk.
Wiercenie kolektora i włożenie wkrętek wyglądało tak:
Montaż wtryskiwaczy wraz z adapterami wygląda tak:
|
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-05-25, 07:05
|
|
|
No i w związku z tym, że posuwam się dalej mam kolejne pytania:
1. czy mogę zamontować twina w dowolnej pozycji ? (na przykład poziomo)
2. czy elektrozawór musi być cewką do góry?
3. w które miejsce w twinie wkrecić czujnik temperatury reduktora?
bo tylko te powyższe otwory obok kroccow mam wolne, a muszę je również wykorzystać do montażu go w aucie.
4. gdzie zamontować czujnik ciśnienia i czujnik temperatury gazu? Chcę wrzucić czujnik temperatury i ciśnienia na kompensacji za listwami z użyciem takich trójników:
http://www.phjacus.pl/237...-gazu-p978.html
Czy to będzie w porządku? W tej chwili czujnik temperatury miałem wciśnięty tylko w jedna listwę na końcu co według mnie było mocno bez sensu. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-05-25, 11:32
|
|
|
Bugalon napisał/a: | 1. czy mogę zamontować twina w dowolnej pozycji ? (na przykład poziomo) |
Najlepiej zamontować kolankami wodnymi ku górze
Bugalon napisał/a: | 2. czy elektrozawór musi być cewką do góry? |
Tak ale poziomo też Bugalon napisał/a: | 3. w które miejsce w twinie wkrecić czujnik temperatury reduktora? | W miejsce śrubki, która trzyma blaszkę przy kolankach
Bugalon napisał/a: | 4. gdzie zamontować czujnik ciśnienia i czujnik temperatury gazu? |
Jak najbliżej wtryskiwaczy gazowych ale nie na kompensacji, umieść przed jedną z listew. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-05-25, 20:54
|
|
|
moge zrobic tak zeby dac czujnik cisnienia przed jedna listwa a czujnik temperatury przed druga ?
Czy te trojniki ktore podalem w linku beda do tego dobre?
Dziękuję za odpowiedzi. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-05-25, 22:55
|
|
|
A którędy ciągniecie zasilanie faro od zbiornika do elektrozaworu? Tak jak przewody paliwowe a potem przy grodzi pociągnięcie na stronę zbiorniczka? Może jakaś fotka się znajdzie? |
_________________
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-05-25, 23:03
|
|
|
Bugalon napisał/a: | moge zrobic tak zeby dac czujnik cisnienia przed jedna listwa a czujnik temperatury przed druga ?
Czy te trojniki ktore podalem w linku beda do tego dobre? | Tak i tak
krzychu22.p1i, w duzej mierze zalezy od miejsca montazu reduktora. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-05-25, 23:06
|
|
|
Reduktor umiejscowię koło zbiorniczka płynu wspomagania. Od dawna mam osłonę zbiorników z 3.3tdi to i tak nic nie będzie widać. Interesuje mnie samo pociągnięcie od grodzi jak to jest zrobione aby nie robić makaronu ani nie zbliżyć się do wydechu. |
_________________
|
|
|
|
|
|