Autor |
Wiadomość |
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-05-26, 14:34
|
|
|
Krzuchu, zrobię Ci fotki tego jak gazownicy pociągnęli Faro u mnie ale to dopiero jutro lub pojutrze. Masz jakies foto tych osłon z TDI? Podejdą takie do przedlifta? |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-26, 14:50
|
|
|
Podejdą te osłonki a fot pare sie znajdzie np w tematach Krzysia i Adriana |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-05-26, 15:16
|
|
|
Bugalon napisał/a: | Krzuchu, zrobię Ci fotki tego jak gazownicy pociągnęli Faro u mnie ale to dopiero jutro lub pojutrze. Masz jakies foto tych osłon z TDI? Podejdą takie do przedlifta? |
Ok, poczekam
Tak wygląda osłona w przedlifcie: http://www.a8team.pl/viewtopic.php?t=8411 |
_________________
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-05-26, 16:03
|
|
|
Ale wypas, juz zamawiam |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-05-27, 21:16
|
|
|
Krzychu probowalem Ci zrobic zdjecia tego faro i jego poprowadzenia. No kurde nie da sie tak zrobic zeby cokolwiek bylo widac no ...... Napisz dokladnie co chcesz wiedziec to sie dokladnie temu przyjrze i Ci powiem wszystko co Cie interesuje.
Chodzi ci o skrzyzowanie z wydechem i wyjscie spod podlogi na grodz i dalej do reduktora ? Co dokładnie z tego kawalka Cie interesuje? |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-05-27, 21:22
|
|
|
U mnie góra wneki koła jest poprowadzone na lewo auta, nastepnie wzdłuz przewodów hamulcowych do przodu auta. Od wydechu jest ok 20-30 cm i to jeszcze pod osłoną terminczna. |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-05-31, 12:17
|
|
|
Mam zestaw kolejnych pytań:
1. Czy do KMETwina można kupić kolanka zamiast prostych kroccow wyjścia gazu z reduktora?
2. Czym przecinacie przewody faro? No mam problem z ucięciem tego tak zeby to potem sensownie zarobic
3. Którędy puścić kompensację jak nie dość że mam system air shrouded przy wtryskach jak i tempomat przedliftowy?
Na razie mam zamontowany reduktor i elektrozawór (ten OMB wielki jest jak nie wiem, ciezko bylo znaleźć sensowne miejsce dla niego, u mnie siedzi obok pompy ABSU). Zbrakło mi kilku końcówek. Dodatkowo poupychałem barracudy z tymi wezykami od systemu napowietrzania wtryskow ale kurde nie mam gdzie polozyc wiazki od czujnika spalania stukowego. Jest tak ciasno, ze prawie się poddalem (chodzi glownie o lewą V-ke bo tam jest wlew oleju i nie idzie go ominąć przewodami w żaden sensowny sposob) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-05-31, 16:50
|
|
|
1. Tak, na przykład takie jak na poniższym zdjęciu (gwint 14x1mm).
2. Ostrym nożem ...nie cążkami!
3. Wstaw foto to może coś się wymyśli, moja szklana kula nie zawsze działa
Kolanko.jpg
|
|
Plik ściągnięto 18 raz(y) 62,77 KB |
|
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-06-01, 06:57
|
|
|
Kompensację u siebie puściłem po listwie paliwowej z przodu silnika. Ale pokaż fotkę.
Dzięki za wcześniejsze odpowiedzi
Mam 2 pytania:
1: Czy reduktor KME twin jak wcześniej pisano musi być kolankami do góry? Chodzi o tą blaszkę trzymającą króćce i otworami montażowymi czy jak bym go nie zamontował to same kolanka od płynu mają być do góry tak?
2: Czy w elektrozaworze wejście może być wyjściem? |
_________________
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-06-01, 08:18
|
|
|
1. Kolanka nie muszą być do góry. One są obrotowe. Cyknę Ci dzisiaj fotkę jak to zamontowalem (jeszcze nie mam kompletu węży gazowych puszczonych więc ladnie to widac)
2. Wejście musi pozostać wejściem, bo zaraz po wejsciu masz filtr w elektrozaworze. Jak go odwrócisz, to najpierw cały syf poleci do elektrozaworu a potem dopiero osadzi sie w filtrze. Czyli w praktyce zawór będzie się zasyfiał i zacinał.
Jak ty w ogole chcesz tam dawac jeden zawór ? Lecisz na miedzi 8mm i trójniku do miedzi 2x6mm a potem dwa elektrozawory dajesz ?
Ja mam faro 8mm i jeden elektrozawór OMB. Wejscie jest na faro 8mm i potem są dwa wyjścia z niego na faro po 6mm. Nie ma opcji zeby w nim wejscie z wyjściem zamienic
Jak kompensację puszczałeś z przodu, to którędy puściłeś zasilanie listew? Bo ja próbuję zasilanie puścić przodem i z upchnięciem zasilania pod osłoną jest problem a co dopiero jeszcze z dolozeniem tam kompensacji ..... |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-06-01, 08:56
|
|
|
Dzięki.
Niestety w tym czasie co brałem graty nie było twina z tym dokładanym fajnym elektrozaworkiem i musiałem kupić BFC 8/8mm. Kładę faro 8mm do elektrozaworu następnie za nim rozdzielam na miedzi 6/8/8 do twina.
Tak to u mnie wygląda. Spokojnie z grzebienia wężyki do wtrysków się pomieszczą oraz obie wiązki. Dołożę jeszcze wzmocnienie do rozdzielaczy od śrub listwy benzynowej. Osłona zostanie w fabrycznym miejscu a faza lotna od tyłu zostanie zapodana.
|
_________________
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-06-01, 10:41
|
|
|
Fajnie, tylko to jest kolektor poliftowy i do tego jeszcze bez tego systemu cisnienia powietrza do wtryskow. Ozacza to ze nie masz calego podcisnieniowego tempomatu z przodu od strony przepustnicy. Przy przedliftowym tempomacie zasilanie listew "od grodzi" przy calym tym pierdolniku od wody do reduktora (trojniki i masa wezykow tam, nie mowiac juz o gruszce tempomatu i calym cisnieniem do serwa) jest dla mnie nie do zrobienia. Wydaje mi się na chwilę obecną że nie jestem w stanie tego schować wszystkiego pod osłonami. Po prostu się nie da bo tam gdzie idzie teraz Twoj wąż z gazem (na listwie) to ja mam przewod od odmy laczący oba dekle w glowicy. Zrobie dzisiaj fotki i wstawie to sobie obejrzysz.
Co za wtryskiwacze masz? Bo udalo Ci sie wtyczki dać od wewnętrznej strony listwy, mi barracudy nie wejda tam w zaden sposób chyba ze zalamie wezyki do wkretek o ponad 90 stopni co jest bez sensu ...... |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-06-01, 13:30
|
|
|
Tak, mam liftowy kolektor, za to jest w nim miej miejsca do wiercenia jak w przedlifcie.
Wtryskiwacze mam Apis, i rozwiercone dysze. |
_________________
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-06-01, 21:43
|
|
|
Montaż reduktora i kolanek mam zrobiony tak:
Elektrozawór mam schowany tak:
Silnik z gory wyglada tak:
Tak tempomat (uniemozliwajacy sensowne puszczenie kompensacji):
A tak wyglada scisk w okolicy listwy (podcisnienie do wtryskow, wiazki + barracuda)
Ponawiam pytanie, gdzie dać kompensację i którędy doprowadzić gaz do rozdzielaczy bo jak widac odma+woda+system cisnienia do wtryskow juz niezla platanine wezy mi kurde zrobilo. Barracudy i wezyki na nich jakos upchne (z bolem bo z bolem ale jakos pojdzie) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-06-01, 22:11
|
|
|
Zrób kompensację używając węża np. 6mm zamiast 12. Dwukrotnie mniejsze średnica ułatwi montaż a efekt będzie taki sam.
Wymiana filtra w elektrozaworze to zapewne będzie nie lada wyzwanie |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|