Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2020-03-01, 21:59
|
|
|
Ja już od 3 lat w LPG nie siedzę i na temat tych Yeti nic nie wiem ale Baraki latają u mnie ponad 5 lat i wystukały prawie 160000 km |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-03-02, 06:30
|
|
|
te nowe już tak nie latają
yeti początkowo byłe be teraz podobno ok |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2020-03-02, 09:55
|
|
|
Ja na barakach przejechałem ok 100kkm teraz zastanawiam się czy przy okazji pudrowania nie wymienić na nowe profilaktycznie? A co z nimi, że nowe już nie takie jak kiedyś? |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-03-02, 20:30
|
|
|
sporo ja na hana max 50 tys
podobno odsetek wadliwych to około 20 % |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2020-03-02, 22:05
|
|
|
Hany też kilka razy reklamowałem, Barracudy jeszcze nie... |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2020-03-24, 11:39
|
|
|
Ukaniu napisał/a: | Ja na barakach przejechałem ok 100kkm teraz zastanawiam się czy przy okazji pudrowania nie wymienić na nowe profilaktycznie? A co z nimi, że nowe już nie takie jak kiedyś? |
Ja mam inne doświadczeia z barracudami. 80k km na nich przejechałem na razie i z 8 wymieniłem juz 3. Po około 40k (pierwsza sztuka, kolejna po 50+ a następna po 65+) km zaczęły się wypadania zapłonów na wysokich obrotach i wywalało checka na poszczególnych cylindrach. Moje latają na ciśnieniu 1,2 bez dysz. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-03-25, 05:55
|
|
|
jaki masz sterownik |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2020-04-09, 05:22
|
|
|
pepi napisał/a: | jaki masz sterownik |
AEB alexa - dedykowany do barracud to sie chyba Alex 56 nazywa (standardowe AEB do 8 cylindrów ale barracudy są na liście do wyboru i jest pod nie soft skonfigurowany przez producenta) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-04-09, 05:33
|
|
|
o kolejny klon agisa
pytałem się dlatego że ja miałem techa w audi i po zmianie na agisa jedno mnie zaszokowało jak przeszedł na lpg to szok wtryski praktycznie klepały a raczej nie klepały |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2020-04-09, 09:47
|
|
|
To nie Agis Pepi. To Elpigaz/King/Landirenzo
Agis troche inny jest mimo wszystko
pepi napisał/a: | o kolejny klon agisa
pytałem się dlatego że ja miałem techa w audi i po zmianie na agisa jedno mnie zaszokowało jak przeszedł na lpg to szok wtryski praktycznie klepały a raczej nie klepały |
|
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
marcin1983
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 103 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-04-09, 18:34
|
|
|
Panowie może ktoś podpowie. Dzisiak założyłem baraki zamiast acw01 bfc co wybrac w typie wtryskiwacza. Dodam ze jest to stary stag 300-8. Nie ma w ustawieniach hana |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
|
|
|
marcin1983
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 103 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-06-04, 09:20
|
|
|
Witam. Panowie podpowiedzcie co może być powodem wyłączania gazu . Błąd w sterowniku to "błąd wtryskiwaczy 1 2 3 4 5 6 7 8". Dodam ze tylko wyjecie i ponowne włożenie bezpiecznika pozwala jechać dalej na gazie. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-06-04, 20:13
|
|
|
sterownik lpg |
|
|
|
|
|
|
|
|