Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-02-02, 17:49
|
|
|
to daj dwa magiki jak już taki czepliwy jesteś
podobno już są oki |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2020-02-02, 18:42
|
|
|
Magic III POWER |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-02-06, 06:38
|
|
|
Natomiast ręce opadły mi kolejny raz jak spróbowałem poruszyć regulatorem. Nie mogłem go ruszyć szarpiąc ręką za membranę - taki "zamurowany". I nie że zasyfiony, bo w środku było zaskakująco czysto. Żadnej mazi, czarnego gruzu, tylko trochę suchego rdzawego nalotu, schodzącego pod palcem. A regulator ani drgnął. Nie wiem jakim cudem to w ogóle działało. Zapsikałem czymś tam, przedmuchałem i trochę się rozluzował.
to jak pisałem z tym tłoczkiem bywa różnie
[ Dodano: 2020-02-06, 21:34 ]
https://www.youtube.com/watch?v=p4S0D_9DvVM
ale makaron |
|
|
|
|
marcin1983
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 103 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-03-01, 12:34
|
|
|
Witam. Mam zamiar zmienic u siebie elektronikę lpg na coś nowszego. Obecnie siedzi stag 300-8. Co moge włożyć bez żadnej ingerencji w wiązkę? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-03-01, 19:39
|
|
|
lpgtecha ale to tak ... tak samo |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2020-03-01, 19:44
|
|
|
marcin1983 napisał/a: | Mam zamiar zmienic u siebie elektronikę lpg na coś nowszego | A po co, coś nie działa? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
marcin1983
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 103 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-03-01, 19:45
|
|
|
A jak ma się lpgtech do staga? Gdzieś czytalem ze ten pierwszy jest bardziej przyjazny dla użytkownika. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-03-01, 19:56
|
|
|
łykasz wszystko jak pelikan
ja nie gustuje w takich sterownikach ale moim zdaniem to lepiej kup sobie dobry wtryskiwacz reduktor a komp zostaw w spokoju
W lpgtechu masz tylko fajny suwaczek |
|
|
|
|
|
|
|
marcin1983
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 103 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-03-01, 20:03
|
|
|
Ac w031 bfc pojedyncze da radę tam wcisnąć czy lepiej barracude zakupić? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-03-01, 20:34
|
|
|
ja bym wolał bara/yeti
bo teraz zrobiłem dwa auta na tych ac i jedno to było turbo i ich moc jest tylko na papierze ...
wierciłem 3,0 miało być 2,8 przy ciśnieniu 1,1 a zgrało się przy 1,4 i dość głośne
[ Dodano: 2020-03-01, 20:36 ]
a co masz teraz ? |
|
|
|
|
|
|
|
marcin1983
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 103 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-03-01, 20:45
|
|
|
Teraz siedzą listwy ac w01 bfc. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-03-01, 21:21
|
|
|
to ktoś wybrał zestaw po taniości a reduktor gold ? |
|
|
|
|
|
|
|
marcin1983
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 103 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-03-01, 21:38
|
|
|
Reduktor zmieniłem niedawno na kme twin. Czy baraki 115 wystarczą? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-03-01, 21:39
|
|
|
tak bez dysz |
|
|
|
|
|
|
|
marcin1983
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 103 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-03-01, 21:52
|
|
|
czy duża jest różnica między barakam a np. yeti 115nl? |
|
|
|
|
|