Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Światła do jazdy dziennej  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-27, 01:48   

Ja nie bardzo rozumię?? Jakie światla dzienne wyłaczyłeś?? CO i jak pełniło ich rolę??
 
 
Siasiuk 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 3
Skąd: Przemków
Wysłany: 2013-02-27, 10:42   

Odpalały się zaraz po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Z tyłu też , paliły się tylko 2 żarówki zamiast 4.
Jest na to jakaś kombinacja w stylu : włącz światła , wciśnij pedał hamulca , włącz zapłony, wyłącz światła i wyłącz zapłon. Już kiedyś tak miałem że odpaliłem światła na chwilę i zaraz zgasiłem zapłon z światłami.
Jakoś udało mi się to włączyć. Jakiś czas temu znowu to wyłączyłem i nie mogę już włączyć :-(

To są jakieś kombinacje w stylu kasowania inspekcji ... włącz to i tamto i tam naciśnij ...
_________________
Pozdrawiam
Siasiuk
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-27, 10:50   

Nie słyszałem jeszcze o tym w D2 ale to nie dzienne a jakies automatyczne właczanie świateł.
 
 
cheyen 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 214
Skąd: Radom
Wysłany: 2013-02-27, 11:46   

Siasiuk napisał/a:
Odpalały się zaraz po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Z tyłu też , paliły się tylko 2 żarówki zamiast 4.
Jest na to jakaś kombinacja w stylu : włącz światła , wciśnij pedał hamulca , włącz zapłony, wyłącz światła i wyłącz zapłon. Już kiedyś tak miałem że odpaliłem światła na chwilę i zaraz zgasiłem zapłon z światłami.
Jakoś udało mi się to włączyć. Jakiś czas temu znowu to wyłączyłem i nie mogę już włączyć :-(

To są jakieś kombinacje w stylu kasowania inspekcji ... włącz to i tamto i tam naciśnij ...
Pierwsze słysze o takiej mozliwości w D2 :shock: , ale .... Poczekam na opinie innych ??
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-27, 15:04   

Może jakies pólnocno europejskie bądź kanadyjskie wersje miały taką opcję ale i tak z opisu wynika że to automatyczne właczanie świateł a nie DRL
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-02-27, 17:10   

Tylko jak to automatyczne zapalanie świateł ma działać skoro trzeba mechanicznie poruszyć dźwignią od świateł aby je aktywować. Może firma audi ukryła "easter egg" przy produkcji samochodu.
_________________
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2013-02-27, 19:10   

w skodach tak jest czekaj... kierunek w górę i trzymasz i włączasz zapłon a dezaktywacja kierunek w dół i zapłon czy jakoś tak to leciało...
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-03-21, 21:37   

Panowie trochę odświeżę temacik.Może ktoś wrzucić fotki ze świateł do jazdy dziennej?kto jak ma i jaki jest tego efekt?Zastanawiam się nad czymś takim i podejrzał bym każde możliwe rozwiązanie.
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
cheyen 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 214
Skąd: Radom
Wysłany: 2013-03-21, 22:01   

Marecki napisał/a:
Panowie trochę odświeżę temacik.Może ktoś wrzucić fotki ze świateł do jazdy dziennej?kto jak ma i jaki jest tego efekt?Zastanawiam się nad czymś takim i podejrzał bym każde możliwe rozwiązanie.
FOSS Miał to bardzo fajnie ogarniete w swojej bylej Esce. Chyba najładniej ze wszystkich ósemek jakie widziałem z dokładanymi dziennymi. Ale jeśli np dużo jeżdzisz w nocy i zależy Ci na konkretnych drogowych, to nie polecam. Poszperaj na forum, gdzies są fotki i opis.
 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-03-21, 22:22   

Na noc to xenon a na dzień szkoda :-/ więc tylko za dnia takie rozwiązanie by się przydało. :roll:
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
cheyen 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 214
Skąd: Radom
Wysłany: 2013-03-21, 22:33   

Nie mówię o rezygnacji. Widze że nie masz zamiaru się wysilić i poszukać, więc luknij i poczytaj, http://www.a8team.pl/d2-0...+jazdy+dziennej
 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-03-21, 23:00   

Dzięki cheyen.Kolego szukam i czytałem już ale niestety posty są stare i linki nie działają a niektórych nie mogę otworzyć bo nie mam dostępu cytuję ,,Tylko użytkownicy z uprawnieniami dostępu mogą czytać tematy na tym forum,, :-/ Może odświerzyć trochę temat?
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-03-27, 11:21   

Dziękuję za odblokowanie dostępu do poszczególnych tematów :peace: Na wiele moich pytań znalazłem tam odpowiedzi.Jeszcze raz dziękuję panowie. ;-)
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-03-27, 15:50   

Marecki napisał/a:
,,Tylko użytkownicy z uprawnieniami dostępu mogą czytać tematy na tym forum,, :-/ Może odświerzyć trochę temat?

Nie chodzi o odświeżanie tematu , tylko o to że użytkownik nowy na forum musi napisać xxx postów , żeby miał dostęp do innych działów .
Takie zabezpieczenie forum ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
daniello 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-07-27, 18:46   

Apophis napisał/a:
Mały odkop.
Panowie jak juz jesteśmy w temacie "nielegalnych" dziennych to ja u siebie zastosowałem mocniejsze H3 LED i wysterowałem to odpowiednim modulikiem(szczegóły w mym temacie)
Natomiast chodzi mi po głowie jeden pomysł czy jesli sa firmy(zapytanie do jednej poszło)co buduja na zamowienie moduły LED wg.naszego projektu to by nie było warto zamowić modułu LED na diodach firmy cree(bardzo mocne) co by sie ladnie komponował w lampe w miejsce soczewki halogenu(mowa o preFL)Jeśli by to nie było zbyt kosztowne i robią w mniejszych ilościach to moduł by miał byc na 12V o mocy 20/10W z dopasowaną do diod optyką. Dlaczego 20/10w? Dlatego że tak mocne diody by spelniały funkcje przeciwmgielnego dośc dobrze i by sie wtedy załaczały na pelna moc a do funkcji DRL wystarczy nam polowa czyli ok 10Wmocy. Odpowiednia optyka sprawi że będa bardzo jasno widoczne.
CO myslicie o takim pomysle??
Zachowujemy ładny wygląd a mamy cos bardzo oryginalnego :) Oczywiście mozna to wysterowac tez modułami na funkcje coming/leavin home czy tez nawet doświetlanie zakretów. Myslę że podobne cos mozna zastosowac także w poliftach ale niestety nawet jak nam ktos to ładnie wystruga to nie mamy homologacji i mimo że idealne to 'nielegalne" :mrgreen:
A do powyższego planu polecam wywalic przesłone przeciwmgielnych to będą świeciły bardziej na wprost przez co będa lepiej widoczne a także zmieszczą w sobie wieksza LEDowa h3


Kolego też myślę nad podobnym pomysłem tylko mi się bardziej podoba rozwiązanie FOSSa z przerobieniem lampy w FL i zamiast tej żarówki doświetlającej długie wstawić ledy, zrobić na niej dzienne z możliwością pstrykania długimi w nocy a na halogenach zrobić coming/leaving home.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.