Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-27, 01:48
|
|
|
Ja nie bardzo rozumię?? Jakie światla dzienne wyłaczyłeś?? CO i jak pełniło ich rolę?? |
|
|
|
|
|
|
|
Siasiuk
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 42 Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 3 Skąd: Przemków
|
Wysłany: 2013-02-27, 10:42
|
|
|
Odpalały się zaraz po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Z tyłu też , paliły się tylko 2 żarówki zamiast 4.
Jest na to jakaś kombinacja w stylu : włącz światła , wciśnij pedał hamulca , włącz zapłony, wyłącz światła i wyłącz zapłon. Już kiedyś tak miałem że odpaliłem światła na chwilę i zaraz zgasiłem zapłon z światłami.
Jakoś udało mi się to włączyć. Jakiś czas temu znowu to wyłączyłem i nie mogę już włączyć :-(
To są jakieś kombinacje w stylu kasowania inspekcji ... włącz to i tamto i tam naciśnij ... |
_________________ Pozdrawiam
Siasiuk |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-27, 10:50
|
|
|
Nie słyszałem jeszcze o tym w D2 ale to nie dzienne a jakies automatyczne właczanie świateł. |
|
|
|
|
cheyen
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 214 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2013-02-27, 11:46
|
|
|
Siasiuk napisał/a: | Odpalały się zaraz po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Z tyłu też , paliły się tylko 2 żarówki zamiast 4.
Jest na to jakaś kombinacja w stylu : włącz światła , wciśnij pedał hamulca , włącz zapłony, wyłącz światła i wyłącz zapłon. Już kiedyś tak miałem że odpaliłem światła na chwilę i zaraz zgasiłem zapłon z światłami.
Jakoś udało mi się to włączyć. Jakiś czas temu znowu to wyłączyłem i nie mogę już włączyć :-(
To są jakieś kombinacje w stylu kasowania inspekcji ... włącz to i tamto i tam naciśnij ... | Pierwsze słysze o takiej mozliwości w D2 :shock: , ale .... Poczekam na opinie innych ?? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-27, 15:04
|
|
|
Może jakies pólnocno europejskie bądź kanadyjskie wersje miały taką opcję ale i tak z opisu wynika że to automatyczne właczanie świateł a nie DRL |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-02-27, 17:10
|
|
|
Tylko jak to automatyczne zapalanie świateł ma działać skoro trzeba mechanicznie poruszyć dźwignią od świateł aby je aktywować. Może firma audi ukryła "easter egg" przy produkcji samochodu. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2013-02-27, 19:10
|
|
|
w skodach tak jest czekaj... kierunek w górę i trzymasz i włączasz zapłon a dezaktywacja kierunek w dół i zapłon czy jakoś tak to leciało... |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
cheyen
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 214 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2013-03-21, 22:01
|
|
|
Marecki napisał/a: | Panowie trochę odświeżę temacik.Może ktoś wrzucić fotki ze świateł do jazdy dziennej?kto jak ma i jaki jest tego efekt?Zastanawiam się nad czymś takim i podejrzał bym każde możliwe rozwiązanie. | FOSS Miał to bardzo fajnie ogarniete w swojej bylej Esce. Chyba najładniej ze wszystkich ósemek jakie widziałem z dokładanymi dziennymi. Ale jeśli np dużo jeżdzisz w nocy i zależy Ci na konkretnych drogowych, to nie polecam. Poszperaj na forum, gdzies są fotki i opis. |
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
cheyen
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 214 Skąd: Radom
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2013-03-21, 23:00
|
|
|
Dzięki cheyen.Kolego szukam i czytałem już ale niestety posty są stare i linki nie działają a niektórych nie mogę otworzyć bo nie mam dostępu cytuję ,,Tylko użytkownicy z uprawnieniami dostępu mogą czytać tematy na tym forum,, :-/ Może odświerzyć trochę temat? |
_________________ Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
|
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
daniello
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 56 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-07-27, 17:46
|
|
|
Apophis napisał/a: | Mały odkop.
Panowie jak juz jesteśmy w temacie "nielegalnych" dziennych to ja u siebie zastosowałem mocniejsze H3 LED i wysterowałem to odpowiednim modulikiem(szczegóły w mym temacie)
Natomiast chodzi mi po głowie jeden pomysł czy jesli sa firmy(zapytanie do jednej poszło)co buduja na zamowienie moduły LED wg.naszego projektu to by nie było warto zamowić modułu LED na diodach firmy cree(bardzo mocne) co by sie ladnie komponował w lampe w miejsce soczewki halogenu(mowa o preFL)Jeśli by to nie było zbyt kosztowne i robią w mniejszych ilościach to moduł by miał byc na 12V o mocy 20/10W z dopasowaną do diod optyką. Dlaczego 20/10w? Dlatego że tak mocne diody by spelniały funkcje przeciwmgielnego dośc dobrze i by sie wtedy załaczały na pelna moc a do funkcji DRL wystarczy nam polowa czyli ok 10Wmocy. Odpowiednia optyka sprawi że będa bardzo jasno widoczne.
CO myslicie o takim pomysle??
Zachowujemy ładny wygląd a mamy cos bardzo oryginalnego Oczywiście mozna to wysterowac tez modułami na funkcje coming/leavin home czy tez nawet doświetlanie zakretów. Myslę że podobne cos mozna zastosowac także w poliftach ale niestety nawet jak nam ktos to ładnie wystruga to nie mamy homologacji i mimo że idealne to 'nielegalne" :mrgreen:
A do powyższego planu polecam wywalic przesłone przeciwmgielnych to będą świeciły bardziej na wprost przez co będa lepiej widoczne a także zmieszczą w sobie wieksza LEDowa h3 |
Kolego też myślę nad podobnym pomysłem tylko mi się bardziej podoba rozwiązanie FOSSa z przerobieniem lampy w FL i zamiast tej żarówki doświetlającej długie wstawić ledy, zrobić na niej dzienne z możliwością pstrykania długimi w nocy a na halogenach zrobić coming/leaving home. |
|
|
|
|
|