Autor |
Wiadomość |
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-11-15, 20:42
|
|
|
ogólnie ja juz sie wyleczylem ze swiatel dziennych omal auto mi sie nie zjaralo od polecanych tutaj modułów wiec mam w D a te wszystkie szity doczepiane do aut wyglądają jak gówno jeszcze nie widzialem ladnie zrobionych dziennych w aucie chodzi mi o montaz swiatel na zewnatrz auta , moduł dziennych odpada czemu napisalem wyzej |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-11-15, 21:31
|
|
|
W preFL żadnych modułów nie potrzebujesz. W FL zapewne też nie, tylko na czym to zrobić ? Jedynie dolne halogeny jak masz zwykłe reflektory, przy xenon plus można się pokusić o te małe soczewki na drogowe (FOSS tak bodaj miał). |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-11-24, 19:43
|
|
|
ja mialem modul 30% z długich gówno na maxa wole miec światła ni wiem po co wam dzienne ? za duzo prądu żre ? zal na zarniki czy o co chodzi ? halogeny sie przydaja nie zrezygnowal bym z tego ... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-11-24, 20:47
|
|
|
dice111 napisał/a: | W preFL żadnych modułów nie potrzebujesz. W FL zapewne też nie, tylko na czym to zrobić ? Jedynie dolne halogeny jak masz zwykłe reflektory, przy xenon plus można się pokusić o te małe soczewki na drogowe (FOSS tak bodaj miał). |
Do świateł tzw dziennych ? a jak niby bez modułu sterującego ?
Halogen ciągnie tyle samo proądy co xenon tylko żarówka tańsza
U ojca jest xenon więc jedynie doczepić ledy (ale to po 2 latach wygląda jak gówno i wcale dobrze nie widać) albo ze świateł drogowych . |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-11-24, 21:25
|
|
|
Lechu napisał/a: | dice111 napisał/a: | W preFL żadnych modułów nie potrzebujesz. W FL zapewne też nie, tylko na czym to zrobić ? Jedynie dolne halogeny jak masz zwykłe reflektory, przy xenon plus można się pokusić o te małe soczewki na drogowe (FOSS tak bodaj miał). |
Do świateł tzw dziennych ? a jak niby bez modułu sterującego ?
Halogen ciągnie tyle samo proądy co xenon tylko żarówka tańsza |
Przecież o to właśnie chodzi, by nie świecił xenon i reszta podświetlenia. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 528 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-11-25, 23:21
|
|
|
Lechu napisał/a: | Do świateł tzw dziennych ? a jak niby bez modułu sterującego ?
Halogen ciągnie tyle samo proądy co xenon tylko żarówka tańsza |
Jeśli ten jeden dodatkowy przekaźnik nazwać modułem to fakt - jest moduł. H3 daje dużo możliwości począwszy od zwykłego żarnika o obniżonym poborze 35W po COB ledy. Dodatkowo wpięcie w X-contact wygasza odpalone światła na czas rozruchu a odpal sobie D2S i zakręć rozrusznikiem. Główną wadą tego układu jest niemożność pozostawienia auta na postojówkach bez kluczyka w stacyjce, ale to też da się po taniości obejść przy pomocy drugiego przekaźnika zasilanego ze styku 15 a rozłączającego bez napięcia choćby linię z bezpiecznikiem. Pytanie czy warto... |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-11-26, 18:06
|
|
|
Pepek napisał/a: | Jeśli ten jeden dodatkowy przekaźnik nazwać modułem to fakt - jest moduł | No tak nie do końca, ów moduł (o ile mówimy o tym do świateł drogowych) zapala światła do jazdy dziennej 4 sekundy po odpaleniu silnika czyli nie pobiera prądu podczas rozruchu. Do tego podaje zaledwie 30% na światła drogowe (czy też halogeny) co znacznie przedłuża życie żarówek i zużycie akumulatora.
Światła drogowe oczywiście pozostają przy swojej dotychczasowej funkcji |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 528 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-11-26, 20:26
|
|
|
Piszę o tym z pierwszego posta tego tematu. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
Adamo
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51 Dołączył: 21 Gru 2014 Posty: 24 Skąd: pabianice
|
Wysłany: 2018-01-01, 14:21
|
|
|
Zapoznałem się z treścią fajnie to wygląda jednak pozostaje przy swoim rozwiązaniu LED-y zamiast H1. Dobra wiem nie maja homologacji jak ktoś się uprze. wymiana z powrotem na H1 zajmie kilka minut. Chciałbym jeszcze postojowe zrobić led bo śmiesznie to wygląda soczewka biała a postojowa żółta. Chciałbym znaleźć coś co wygląda jak żarówka aby na biegu policja się nie czepiała. Szukałem trochę na aukcjach ale jest tyle tego że potrafi mnie to zniechęcić. |
_________________
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 528 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-01-01, 15:16
|
|
|
Philips LED X-treme Vision 4000K W5W kiedyś występujące jako Philips Ultinon LED T10 4200K (numery odpowiednio 12799 i 12964). Sprzedawane w blistrach po 2 sztuki. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-02-05, 16:15
|
|
|
Flip Chip H3
|
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Mrozu76
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015 Posty: 179 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-02-06, 12:55
|
|
|
nie ma zadnych zaklocen i bez problemu sie mieszcza? slyszalem, ze te wiatraczki potrafia zaklocac. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-02-06, 13:35
|
|
|
H3 się mieści bez problemu, tylko można się pochlastać przy zakładaniu. Nie ma zakłóceń - przetestowane osobiście, na H3 i HB3. Co więcej świeca tak, że można nawet w nocy na nich jeździć (zdjęcia wklejałem w temacie HB3). |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|