Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Światła do jazdy dziennej  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-27, 17:59   

daniello, W tamtych lampach xenon plus to nawet pasuje bardziej to co FOSSik zrobił :) A co do funkcji C/L home to ja bym je wysterował też tymi samymi ledami,a w Halogeny jesli jako przeciwmgielne nie spelniają swej roboty to mozna zrobić tak jak ma Simone331 czyli wsadzić HIDa i zrobić sobie doświetlanie nocne na dal albo zakretów-ale to drugie to na żarówce i więcej motania z wysterowaniem.
 
 
Mrozu76 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 179
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-05-01, 18:35   Re: Światła do jazdy dziennej

dice111 napisał/a:

Styk 30 dodatkowego przekaźnika podłączamy 2mm2 przewodem z oczkiem do zacisku 30 lub 15, a styk 85 do zacisku X15.

[url=http://images46.foto...a3m.jpg]Obrazek[/URL]


ktory to ten 30 lub 15, a ktory to X15? :)
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 55
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2016-05-04, 13:12   Re: Światła do jazdy dziennej

Mrozu76 napisał/a:
dice111 napisał/a:

Styk 30 dodatkowego przekaźnika podłączamy 2mm2 przewodem z oczkiem do zacisku 30 lub 15, a styk 85 do zacisku X15.

[url=http://images46.foto...a3m.jpg]Obrazek[/URL]


ktory to ten 30 lub 15, a ktory to X15? :)

Tutaj masz rozrysowane ładnie w kolorach ;)
http://chomikuj.pl/chomik...,5369128234.pdf
_________________

 
 
Mrozu76 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 179
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-05-04, 17:04   

dzieki :) czyli niema czegos takiego jak X15 tylko X75 ;)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-05-22, 05:51   

dice111 <okok>


efekt mi się podoba, jeszcze tylko muszę rozebrać lampy i je wyczyścić, przy okazji zamówię nowe szkła i zlikwiduje przesłonkę w halogenach by dawały lepsze światło.

Mrozu76 napisał/a:
dzieki czyli niema czegos takiego jak X15 tylko X75

Na tablicy z przyłączami są właśnie takie opisy, więc jest ;)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Mrozu76 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 179
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-05-22, 06:26   

ja nie znalazlem, ale i tak udalo mi sie to ogarnac :) musialem tylko po swojemu poszukac ;)
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-07-19, 12:16   

Ernesto - A jak jest z wymianą żarówek halogenowych? Bo jak oglądam lampę to słabo to widzę.
Suma sumarum ksenony będą oszczędzane ale roboty więcej. Można by co prawda puścić te halogeny na trochę mniejsze napięcie, żyły by wiecznie.

PS Kiedyś w Grodzisku Maz. spotkałem ostrowieckie blachy z moim numerem TOS +1. Jak żyję nie udał mi się nigdy taki traf nawet w Ostrowcu :-)
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-20, 00:31   

A jak ma być z wymianą?? 5minut roboty w zwykłych lampach i sporo więcej w xenonach :]
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-07-20, 05:44   

Ukaniu napisał/a:
Ernesto - A jak jest z wymianą żarówek halogenowych


Da rdę to ogarnąc przy drobnych rączkach na aucie, bez większego problemu. Wystarczy mieć odpowiedni klucz. Po stronie kierowcy jest ok lecz po stronie pasażera trzeba wyjąć pokrywę obudowy filtra powietrza. Ale przy wymianie xenonu też.
Jeżdżę już tak spory czas i nikt się nie doczepił, żadna władza. Stosowanie modułów do zmniejszenia światła na halogenie uważam za zbędne. Halogen nie razi bo świeci dołem, a nie zdarzyło sięby ktoś mi mrugał z naprzeciwka.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-20, 10:29   

Stosowanie modułów impulsowych na pewno nie przedłuży zycia żarówki ale moduł zmniejszający napięcie zmniejsza tez pobór pradu i jesli zmniejsza go znacznie np o połowe to warto :) Chyba że tak jak ja zapodac żarówki H3 35W i nie trza żadnego modułu :)
110W na dzienne to przesada.
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-07-20, 23:47   

Czy stabilizator impulsowy czy liniowy to bez znaczenia. Jeśli żarówka będzie zasilana skutecznym napięciem niższym jej trwałość wzrośnie. Poniżej pewnej wartości co prawda zanika zjawisko halogenowe ale z tego co pamiętam obniżenie napięcia do 11V (rms) przesłuży żywotność trzy- czterokrotnie.

--
Tu są jakieś wykresy.
http://skodaporadnik.repu...wki/zarowki.htm
W drukowanym które czytałem kiedyś dane były podobne.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-21, 15:39   

Ok a jak z poborem mocy jak zmniejszysz?? idzie w doł czy gdzies sie rozprasza ale łyka tyle samo?
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-07-22, 08:25   

Gdyby żarówka była rezystorem moc spadała by z kwadratem napięcia. Z racji istnienia zjawiska ujemnej oporności żarnika - im zimniejszy tym oporność mniejsza. Zjawisko jest odrobinę słabsze ale jednak zbliżone kwadratowemu. Stąd jeśli przy 13,2V żarówka ma 70W to przy 11V powinna mieć coś koło 50 przy 10 już 40W. Problem w tym, że strumień światła spada szybciej niż moc i żarówka może już świecić za słabo. Trzeba by poeksperymentować.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-22, 16:35   

W halogenie przedlifta jest soczewka więc 50% to wg mnie maximum o ile mamy żarówki markowe które swieca o wiele jasniej od jakis taniości przy tych samych parametrach
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-10-19, 11:07   

Odświeżam jakby sobie ktoś chciał wsadzić coś co wygląda jak xenon, a jest standardową żarówką (wygląd super, ale świeci kiepsko - tak ,więc na DRL się nadaje) - Osram 62151CBH+ Cool Blue Hyper+ 55W. Jest ich coraz mniej bo wycofane, zastąpione przez 62151CBH, czyli Osram 62151CBH Cool Blue Hyper, które niestety maja już 70W. Także kupować póki są, bo zaczynają mieć chore ceny.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.