Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-08-18, 11:57
|
|
|
ja nie wiem ile zdrutowałem aut z lpg bo nie da się policzyć
nie które nawet poszły po autokalibracjiiiiiiiiiiiii
a co można potem same się ustawiły |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-08-18, 13:11
|
|
|
Pepi Ty zyjesz w innym wymiarze Jestes swoistego rodzaju ewenementem na skalę krajową |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-08-18, 19:21
|
|
|
pepi napisał/a: | nie które nawet poszły po autokalibracjiiiiiiiiiiiii | To jak 95% aut spod rąk tak zwanych "fachofffców" |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-08-18, 20:20
|
|
|
ważne że nikt nie miał problemów |
|
|
|
|
|
|
|
DAWIDOOO
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: DAWID
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Kwi 2015 Posty: 41 Skąd: PARCZEW
|
Wysłany: 2020-06-19, 08:28
|
|
|
wie ktoś jakie są warunki do przejścia z closed loop w open loop?
chodzi mi o przedlifty abz/ahc |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-06-20, 10:41
|
|
|
a w których grupach widać to przejście? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
DAWIDOOO
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: DAWID
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Kwi 2015 Posty: 41 Skąd: PARCZEW
|
Wysłany: 2020-06-23, 09:16
|
|
|
Tego też nie wiem.
Samochód rozebrany i nie mam jak sprawdzić. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-06-23, 09:26
|
|
|
a po co ci to
?
w starszych autach bez lambdy szerokopasmowej to tylko przy delikatnym śmiganiu a reszta to jedzie z mapy |
|
|
|
|
|
|
|
DAWIDOOO
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: DAWID
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Kwi 2015 Posty: 41 Skąd: PARCZEW
|
Wysłany: 2020-06-23, 15:52
|
|
|
do ogarnięcia doładowania
jeżeli dobrze pamiętam obroty powyżej 3000 już przechodzi w openloop
ale czy coś jeszcze? |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-06-25, 07:51
|
|
|
DAWIDOOO napisał/a: | Tego też nie wiem.
Samochód rozebrany i nie mam jak sprawdzić. |
to po co ci wiedza której nie będziesz miał jak sprawdzić?
wg mnie nie widać tego w blokach - czyli nie ma jak zweryfikować vagiem
ale może mnie ktos poprawi |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2020-06-25, 10:47
|
|
|
O ile pamiętam, to OL/CL widać nawet w ELM327, więc gdzieś w OBD też musi być. Może ktoś w okolicy ma ELMA i uda się coś podejrzeć (w poliftach niby łatwiej, ale może akurat). Poza tym wydaje mi się, że obroty nie są jedynym wyznacznikiem przejścia w OL - ważne jest też obciążenie. |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
DAWIDOOO
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: DAWID
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Kwi 2015 Posty: 41 Skąd: PARCZEW
|
Wysłany: 2020-06-25, 13:48
|
|
|
maciu napisał/a: |
to po co ci wiedza której nie będziesz miał jak sprawdzić?
|
jak bym miał wiedzę to bym nie musiał sprawdzać
krisker napisał/a: | Poza tym wydaje mi się, że obroty nie są jedynym wyznacznikiem przejścia w OL - ważne jest też obciążenie. |
Też mi się tak wydaje.
Obciążenie odczytywane jest z przepływki.
Czas wtrysków ECU dobiera po napięciu z przepływki.
A czy duże otwarcie przepustnicy też przełącza na OL?
Czy jadąc np stale z obrotami 4tyś jest OL czy CL?
Znalazłem screeny z vag-coma na necie (mam ten sam numer serownika)
http://www.audiklub.org/f...p?f=27&t=136497
Chyba da się sprawdzić przejście z CL na OL w grupie 99. Jest tam okienko ostatnie z opisem O2-Reg.ON. które pewnie zmienia się na OFF. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-06-25, 21:09
|
|
|
a nie lepiej to odpalic na innym kompie ? |
|
|
|
|
|
|
|
DAWIDOOO
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: DAWID
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Kwi 2015 Posty: 41 Skąd: PARCZEW
|
Wysłany: 2020-06-26, 08:50
|
|
|
pepi napisał/a: | a nie lepiej to odpalic na innym kompie ? |
a o jaki inny chodzi? |
|
|
|
|
|