Autor |
Wiadomość |
Peter-s8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: 2015-07-19, 15:10
|
|
|
Teraz jest nowy Stag Q max Plus i też chodzi po OBD2
Stag Q max Plus ma wiekszośc parametrów brane z ECU |
_________________ "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-19, 15:17
|
|
|
To trza sprawdzic bo isa2 to niezbyt udane. |
|
|
|
|
|
|
|
Peter-s8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: 2015-07-19, 17:16
|
|
|
Zamontowany jest do 2.7 Biturbo i robi robotę bez problemumu
U kolegi z forum proponuję montaż Marek 750
Serwis-smp.pl województwo Pomorskie |
_________________ "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
|
|
|
|
|
Przemcioo
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: A6 C6
Wiek: 30 Dołączył: 16 Lis 2014 Posty: 34 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-07-22, 07:31
|
|
|
Duża róznica cenowa jest pomiędzy Stagiem a Prinsem ? |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-07-22, 08:44
|
|
|
1,5- 2 tys zł w dobrym zakładzie
ale od siebie jestem osobą dość wymagającą i powiem że stag daje radę , princa nie mam zakładając kolejną instalkę założył bym staga ponownie lub dla porównania brc , u mnie stag paliwa prawie że nei bierze latem co 4-5 tankowan biore 10 l pb a jezdze na krótkich odcinkach , najważniejsze jest to zeby zakladal gaz na prawde porządny zaklad który cię nie oleje jak będziesz miał jakieś widzimi się , ja taki zakład mogę polecic z okolicy poznania zakładają staga , brc i prins'a |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Peter-s8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: 2015-07-22, 09:33
|
|
|
Zadzwoń do Marka podałem ci wcześniej adres strony internetowej i wszystkiego się dowiesz konkretny i pomocny jest doradzi ci napewno i niedaleko masz do jego warsztatu
Ja sam też na Stagu jeżdżę i jestem zadowolony
Specjalizacja AUDI, VW (VAG)
Warcz 31
83-041 Mierzeszyn
woj. pomorskie
tel. 571 240 898
Pozdrawiam |
_________________ "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
|
|
|
|
|
|
|
|
- 34 -
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lip 2015 Posty: 17 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2015-07-22, 09:47
|
|
|
ja pogadałem z paroma osobami co montuja staga prinsa itd... i jednak bedzie
LPGTECH-320 OBD + KME TWIN + Barracuda
dlaczego ? - lpgtecha robi koleś ktory tworzyl staga + osoby co mialy stag potem zmienily na lpgtech sa zadowolone bardziej, prins jak to powiedział gazownik w jednym z zakladow (nie bede reklamowal) ale biora 5tys+ za instalke jest tragiczny w kosztach po gwarancji a nie widzi roznicy miedzy stag + dobre podzespoly w uzytkowaniu i nie chce naciągać bez sensu, no i ostatnie najwazniejsze - gazownik musi byc mega ogarniety i znać auta akurat mi sie udalo spotkac kogos (200km od domu ale jednak...) kto ma sam i robil sporo a8 d3, ma dos z vers US i EU, nie chce tutaj zachwalać lpgtecha ale mnie to przekonało, cena kolo 4tys caly komplet z montażem |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-22, 10:22
|
|
|
Ja nie wiem co wy z tym podbieraniem paliwa-to się da sprawdzić i ustawić włączyc lub wyłaczyć w instalacji. Dotryski i stag to raczej nie bedzie dobrze hasało bo juz widziałem cyrki z tym związane tak samo autoadaptacje w stagu powoduja zamieszanie.
Nie opłaca się wg mnie montowac staga na dobrych gratach bo to cenowo wyniesie juz tyle co BRC a BRC na dobrej opcji to dłuższa bezproblemowa jazda. Prins tak samo lecz jest jeszcze prostszy. |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-22, 10:23
|
|
|
Witam!
- 34 - napisał/a: | LPGTECH-320 OBD | -to brzmi naprawde dumnie.Napisz jak jest z tymi korektami po OBD.
- 34 - napisał/a: | prins jak to powiedział gazownik w jednym z zakladow (nie bede reklamowal) ale biora 5tys+ za instalke jest tragiczny w kosztach po gwarancji | -tez rozwazam.Napisz z laski swojej o jakie koszta chodzi.
Stefan. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-22, 10:25
|
|
|
Jak znam kilku posiadaczy prinsa to po gwarancji narzekali na drogie filtry |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-07-22, 10:44
|
|
|
Dałem Ci na priv namiar na naprawdę ogarniętego gazownika z Twojej okolicy. Nie wiem czemu chcesz jechac az 200km do kogoś innego. Zawsze to problem przy ewentualnych reklamacjach/problemach.
Mam jeszcze pytanie, po czym oceniasz że gazownik jest ogarnięty? Po tym, że Ci się z nim dobrze rozmawia? Moje doświadczenie z gazownikami są takie, że każdy jest "mistrzem świata w swoim fachu" podczas rozmowy na temat zakupu instalki. Problemy zawsze zaczynają się później ....... |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-22, 11:12
|
|
|
Witam!
Apophis napisał/a: | po gwarancji narzekali na drogie filtry | -to takie "amerykanskie" jakies?
Musze u siebie sprawdzic bo juz (ciut brakuje) 100.000 przejechalem i nic nie zmienialem.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-22, 12:34
|
|
|
U kolegi prins przestał działac bo poprzednik nie myslał nawet o wymianie filtrów bo wszystko chodziło |
|
|
|
|
- 34 -
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lip 2015 Posty: 17 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2015-07-22, 15:43
|
|
|
Bugalon - masz racje i dzieki za polecenie bo rozmawialem z nim, a ,ze gaz bedzie montowany jakos początek sierpnia to mysle co lepsze, bo jedni mowia wez sterownik sprawdzony (starszy nie nowosci) + kme twin + barracuda (to sie u kazdego potwierdza) a inni wez wszystko nowe co wyszlo - qmax, 320obd, prins itp...
Robił 2 auta ktore widziałem od pol roku jest wszystko cacy dlatego mam zaufanie, ale do koszalina jestem ustawiony na sierpien i zobaczymy jak będzie. |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-22, 16:42
|
|
|
Witam!
Apophis napisał/a: | prins przestał działac bo poprzednik nie myslał nawet o wymianie filtrów | -no to powazna i kosztowna awaria! Regenerowal filtry czy nowe wizol na raty?
Stefan. |
|
|
|
|
|