Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-22, 16:58
|
|
|
Obecny własciciel zmienił na nowe i nie musiał na raty brać. Poprzednik sie tłumaczył tym że mu powiedzieli że ma insltake bezobsługową |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-22, 18:21
|
|
|
Witam!
Apophis napisał/a: | Obecny własciciel zmienił na nowe i nie musiał na raty brać | -to albo zamozny jakis albo nie taka droga w eksploatacji pogwarancyjnej ta instalka!
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-22, 19:00
|
|
|
LPGTECH to takie samo gówno jak stag
bo to ten sam sterownik tylko z innym oprogramowaniem miałem go i jakby to napisać pobył pół roku
czym bardziej się zagłębiałem w ten sterownik tym dalej w las i więcej drzew
. |
|
|
|
|
- 34 -
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lip 2015 Posty: 17 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2015-07-22, 19:55
|
|
|
powiedz cos wiecej ? co masz teraz ? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-22, 20:19
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | to albo zamozny jakis albo nie taka droga w eksploatacji pogwarancyjnej ta instalka!
|
To klubowicz. Ale i nie jest biedny i nie jest tak droga |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-07-22, 20:21
|
|
|
Pepi ma wszystkiego po trochu Jego teoriami sie nie sugeruj bo on jest zupelnie wyjątkowy
Pogadaj jeszcze z Kamilem, niech Ci wrzuci coś z AEB - to naprawdę jest całkowicie bezawaryjna i pewna elektronika. Według mnie jakościowo jest gdzies pomiędzy Prinsem/BRC a naszymy rodzimymi produktami typu Stag/Tech(pewnie nie kazdy sie z tym zgodzi ale to włoskie AEB według mnie jest lepsze od naszych krajowych sterowników) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-22, 20:22
|
|
|
Włoskie nie sa złe. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-23, 07:26
|
|
|
Bugalon napisał/a: | włoskie AEB | - no tak zwłaszcza ustawianie tego miód i malina .
co chwila ktoś tu pisze że mu szarpie nie domaga i że coś się dzieje
ja jak miałem techa te tak było jakieś dziwne komunikaty itp
Najdziwniejsze było to że jak się zapindalało to auto paliło 13 około a jak człowiek wolno się przemieszczał to 15
gdzie tu sens i logika ?
pomijam strategię przejścia z benzyny na lpg bo to głównie przelało czarę goryczy ,a teraz jak bym miał dobre wtryski to bym nie wiedział że mam lpg
bo rano mi szatkuje
ale mamy taki gaz jaki mamy i się biedaczki pokleiły
albo sterowanie w techu je dobiły bo na techu klepały jak by zawory stukały |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-07-23, 09:16
|
|
|
Dla mnie strojenie AEB to nie problem. Powiem więcej, to prościzna i nie wiem czemu ludzie tak płaczą w związku z tym (pewnie dlatego ze im się mózgów nie chce używać do czegoś innego niż poznane juz wczesniej metody) Wygląda to bardzo podobnie do strojenia każdego sterownika benzynowego czy diesla przy cziptuningu. Prosta tabelka ze wartosciami ktore dodajesz/odejmujesz na każdym punkcie mapy benzynowej - luzik relaksik, tylko na korekty trzeba patrzec w VAGu i mieć sonde szerokopasmowa do wystrojenia WOT (ale to i tak trzeba miec bez wzgledu czy to stag/tech czy inne sterowanie).
Tylko widzisz, jak już to AEB ustawisz (a zapewniam Cie Pepi ze to trudne nie jest) to potem już tego nie dotykasz i sie nic nie pierdzieli. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-23, 19:16
|
|
|
każde auto jak się wystroi to nie ma problemów
na każdej instalce
Tylko jak ma być na dłużej to wymagane są dobre podzespoły
teraz wchodzi to obd i niby dobre [pytam się po co to komu jak dobrze ustawisz to i tak będzie dobrze .
Audi szybko się adaptuje to warunków pracy i niekiedy są takie rozjazdy że szok |
|
|
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-07-23, 21:20
|
|
|
Apophis napisał/a: | Jak znam kilku posiadaczy prinsa to po gwarancji narzekali na drogie filtry | ,
mialem staga 5lat zakladalemw renomowanym warsztacie wszystko zgodnie ze sztuka. 4cylindry 3000zl prawie kosztowala
co chwile regulacje, gasniecie przy przelaczaniu, falowanie obrotow, badziewie- nigdy wiecej tej polskiej chinszczyzny. reduktor ac czerwony wysral sie po 2 sezonach.
teraz prins z wtryskami keihina , bajka. zero problemow, plynne przelaczanie, jak cieply to odpala sie na lpg, dobra zeby nie cackac i nie cmokac tak - dwa razy prins sie przywiesil i nie chcial przelaczyc na gaz nie wiem czemu - wyczailem ze wystarczylo wlac chocby 5litrow gazu iwszystko dzialalo spowrotem. to tyle od czerwca tamtego roku.
filtry faktycznie bardzo drogie jeden 18zl a drugi 3zl bodajze |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-23, 21:21
|
|
|
No co ty gadasz ja sam widziałem filter lotnej za 70zeta |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-23, 22:37
|
|
|
nie rozumiem tego ja tam nie mam problemów |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-07-29, 11:43
|
|
|
pepi napisał/a: | LPGTECH to takie samo gówno jak stag
bo to ten sam sterownik tylko z innym oprogramowaniem miałem go i jakby to napisać pobył pół roku
czym bardziej się zagłębiałem w ten sterownik tym dalej w las i więcej drzew
. |
Zajrzyj głębiej w to co masz i oceń. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-07-29, 18:07
|
|
|
ale po co ?
bo ja wyznaję zasadę jak nie swędzi to się nie drapie
pali nie szarpie nie wywala baboli to po co ?
Ja nie rozumiem waszego jakby to napisać czepialstwa i nadgorliwości .
nie zakładam gazu tak hurtowo tyko tak raz na jakiś czas rocznie ze 20 instalek się nazbiera może to nie jest dużo .
Ale to zakładam tylko znajomym rodzinie itp i co wydaje się wam że jak by było coś nie tak to by nikt t nie marudził ?
Wiesz kiedyś miałem w scorpio stag 300 to auto było poustawiane bez jakiegoś tam wielkiego znawce gdzieś tam koło wrocławia paliło od 15-22
Chodziło to w miarę ok po wywaleniu sterownika i zapodaniu tego co zawsze 13-17 l na tych samych podzespołach .
Audi na techu waliło jakieś dziwne babole pętliło benzynę zmiana paliw była tragiczna
Na obecnym jest ok ale to nie znaczy że ten sterownik jest idealny bo nie jest ma swoje wady tylko że ja już się nauczyłem je oszukiwać . |
|
|
|
|
|