Autor |
Wiadomość |
- 34 -
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lip 2015 Posty: 17 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2015-07-18, 12:59 [D3 03 4.2MPI
] Jaki zestaw LPG ? prins czy stag ??
|
|
|
Witam,
Chce założyć LPG do swojego 4.2 MPI (D3)
zastanawiam się jaki zestaw brać ?
jeden gazownik zaproponował:
STAG QMAX PLUS + Bartacuda + 1 jakis nowy reduktor bo niby 2 nie trzeba przy tym (ktoś ma taki wynalazek) ?
mnie zastanawia czy warto myslec nad prinsem ?
moze ktos coś doradzić z LPG bo pojecia nie mam o tym szczerze... |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-18, 13:33
|
|
|
Prins to bajka-jezeli nie liczysz każdej złotówki przy zakładaniu LPG to nie zastanawiaj sie i bierz "księcia" |
|
|
|
|
|
|
|
- 34 -
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lip 2015 Posty: 17 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2015-07-18, 13:37
|
|
|
no tak wlasnie mysle koszty "roboty" auta pod siebie to 2 plan, tylko martwi mnie doswiadczenie gazownikow bo u siebie mam tylko 1 zaklad autoryzowany http://www.prinsautogaz.pl/ powinno byc ok chyba... |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2015-07-18, 21:49
|
|
|
Ja jezdze na prinsie i powiem , ze w zyciu lepszej instalki nie mialem. Nie ma praktycznie zuzycia benzyny, w stosunku do tego ktore zaobserwowalem przy stagu tez w d3 4.2. Bardzo szybko przelacza sie gdy jest rozgrzany. Nie ma bledow i chodzi bdb. |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-18, 21:54
|
|
|
- 34 - napisał/a: | STAG QMAX PLUS + Bartacuda + 1 jakis nowy reduktor bo niby 2 nie trzeba przy tym | Jeden reduktor wystarczy pod warunkiem, że jest to KME Twin ...czyli kanapka składająca się z dwóch reduktorów
beyer28 napisał/a: | Oczywiscie, że Prins i tu bardzo nie ma co porównywać do staga | Oczywiście, że jest. W Prinsie tylko wtryskiwacze są lepsze, które można też w stagu zamontować jak i prawie w każdej innej instalacji. Dużym plusem Staga jest mnogość przeróżnych możliwości ustawień i korekt, których w Prinsie niestety nie ma.
Ja jestem za opcją ze Stagiem i Barracudami ...trzeba wspierać polski rynek |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-07-18, 22:07
|
|
|
Ja mam zestaw pewny do bolu.
Elektronika AEB, reduktor KMETwin i komplet barracud. Nie mam absolutnie nic do zarzucenia temu zestawowi jesli o opinie uzytkownikow chodzi. Sam bede wiedzial jak to dziala jak skoncze to montowac bo mam tak upierdliwą konfigurację samochodu i wyposazenia (przedlift d2, system powietrza do wtryskiwaczy benzynowych i jeszcze tempomat) ze sensowne zrobienie tego wymaga bardzo duzo pracy i pomyślunku.
A co do samego montazu instalki, to ja bym nie patrzyl tak bardzo na komponenty (wiadomo najtanszych smietnikow pakowac nie mozna) ale na kompetentnego gazownika ktory dobrze czesci dobierze, poprawnie i schludnie zalozy i przy tym bardzo dobrze wystroi. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-18, 22:16
|
|
|
beyer28 napisał/a: | ja mam Staga i do dupy się to na daje. Ciągle coś...to już wolę na Pb jeździć | Stag nie ma z tym nic wspólnego, miej raczej pretensje do osoby która to montowała i ustawiała |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-18, 22:16
|
|
|
Witam!
danishow napisał/a: | Ja jestem za opcją ze Stagiem i Barracudami ...trzeba wspierać polski rynek | -w pelni sie z kolega zgadzam! Zakladfajac takiego badziewnego "Prinsa" tylko nraz bierze sie pieniadze.Przy STAG-u do konca zycia jest utrzymanie.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-07-19, 05:36
|
|
|
Ja nie dawno kupiłem swoją ale już zapakowana. Poltoraroczny stag Na razie ok z tym że to moje pierwsze LPG więc no.
Stag 300 ISA2, kme Gold + barracuda
Tyle wiem bo mam napisane w papierach |
|
|
|
|
|
|
|
Peter-s8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: 2015-07-19, 06:29
|
|
|
Tutaj zadzwoń do kolegi z forum doradzi i założy ci instalacje i będziesz zadowolony
Marek 750 Serwis-smp.pl |
_________________ "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-07-19, 14:42
|
|
|
A co myślicie o LPG z V generacji? Wtrysk ciekłego gzazu, mniej elementów, choć podobno pompa najbardziej wrażliwa, bo gaz bezpośrednio z butli przed filtrem goni. Jak na razie to tylko 2 firmy to mają, ale ceny zaczynają być przyzwoite. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-19, 15:01
|
|
|
Prins ma wiekszośc parametrów brane z ECU i to jest jego prostota że własnie nie potrzeba niczego stroic bo LPG jest jak by działające w tle zamiast PB a nie wsio odrebne. Widziałem u Marcina w D3 (k44761) no i bajka-on sam wielbiciel stagów przyznał mi że nie ma co porownywac do prinsa |
|
|
|
|
|