Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Ktoś pomoże ogarnąć klimę ?  
Autor Wiadomość
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-05-07, 16:48   

Dzisiaj ogarnąłem kolejny błąd, silniczek V113 który znajduje się na podszybiu, by go wyciągnąć trzeba było się trochę naodkrecac ale udało się i usterka naprawiony.
A to był powód dlaczego silniczek nie działał.





Wyczyścilem styki potraktowane je kilkukrotnie kontakt spraye i śmiga. Osłonę silniczki założyłem na silikonie żeby chronić go przed wilgocią.

Udało mi się zrobić nastawy podstawowe klimy aktualnie mam jeszcze błędy z grzalek i czasem jakiś tam silniczek sporadycznie wyskoczy więc będę jeszcze monitorować na bieżąco.
Co do grzalek to spróbuję się im przyjrzeć bo są 2 różne błędy, może któraś ruszy.


Klimatyzacja działa jednak nie do końca tak jak bym chciał jak zjada na LO to jest ok w ale jak później ustawie np 24st to się rozjezdza i np z bocznych środkowych kratek leci gorące a z wewnętrznych zimne. Zmniejszanie temp nic nie zmienia bo z boków cały czas wali gorące. Muszę znowu zjechać na LO żeby z wszystkich leciało zimne.

Ktoś coś jakąś sugestia chętnie poczytam.
Będę dalej informował w miarę dalszych pomysłów, usterki i napraw...
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-05-09, 07:23   

mkbewe napisał/a:
Co do grzalek to spróbuję się im przyjrzeć bo są 2 różne błędy, może któraś ruszy.

Życzę powodzenia... ale szczerze wątpię.

mkbewe napisał/a:
Klimatyzacja działa jednak nie do końca tak jak bym chciał jak zjada na LO to jest ok w ale jak później ustawie np 24st to się rozjezdza i np z bocznych środkowych kratek leci gorące a z wewnętrznych zimne. Zmniejszanie temp nic nie zmienia bo z boków cały czas wali gorące. Muszę znowu zjechać na LO żeby z wszystkich leciało zimne.

Ktoś coś jakąś sugestia chętnie poczytam.

Sprawdź kodowanie klimatyzacji.
I nagrzewnice.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-05-09, 07:50   

Kodowanie klimy jest ok - sprawdzone.

Nagrzewnice to jak sprawdzić??
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-05-10, 08:29   

mkbewe napisał/a:
Nagrzewnice to jak sprawdzić??

Sprawdzić czy płyn przez nią płynie.
A najlepiej wyjąć i sprawdzić na stole czy jest drożna i czy grzeje całą powierzchnią.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-05-17, 19:52   

hmm z tą nagrzewnicą to średnio widzę targać całą deskę :/
będę szukał jeszcze przyczyny gdzie indziej
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-17, 19:53   

A kto mówi że do wymiany nagrzewnicy trza targac deske?? Nie trzeba.
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-05-19, 17:43   

no to git:
Ale jak pojeździłem to widzę ze wariują mi 2 silniczki dalej G136 G137 myślę ze to one mogą być odpowiedzialne za tą różnice temp w kratkach :)

może w weekend bbędzei czasu to wymieniam :)

[ Dodano: 2016-05-29, 09:45 ]
Wczoraj na SCP chciałem pokazać problem Damianowi ale o dziwo wszystko działało, może przez to że była taka patelnia na zewnątrz nie wiem. Jak już wracałem do domu i temp spadła do 20st C to już ki zaczął lewy nawiew wariowac. Jak temp na zewnątrz wynosiła 20a na climatronicu zblizylem się do tej wartości czyli ustawiłem 18-19 to z lewej kratki miałem ciepłe powietrze.

Może to jakiś czujnik temp? Gdzieś
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2016-05-29, 10:02   

mkbewe

W samych kartkach wentylacyjnych są czujniki.Sprawdzales?
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-07-20, 20:10   

leon0376 napisał/a:
W samych kartkach wentylacyjnych są czujniki.Sprawdzales?
yyy nie ? jak je sprawdzić ? podpowiedz proszę !

<hmm>
bo błędów z nich nie mam ale mogą być uszkodzone i np źle pokazywać ??


Ogólnie to cały czas coś tam walczę
kupiłem grzałki z polifta
wymieniłem i wygląda na to że lewa jest ok bo nie mam od niej błędu ale z prawą jest coś nie tak:


00066 - Rear Right Footwell Heater (Z43)
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 41
Mileage: 299752 km
Time Indication: 0
Date: 2016.07.20
Time: 18:30:09

Freeze Frame:
Voltage: 13.70 V


jakaś kabelkologia, wtyczką ok nie zaśniedziała ? któryś kolega coś podpowie w sprawie tej grzałki ??
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-07-20, 23:52   

mkbewe napisał/a:
któryś kolega coś podpowie w sprawie tej grzałki ??

Uszkodzona.
Kupić w używce sprawną to jak szukanie igły w stogu siana bo tą przypadłość ma niestety większość D3-jek :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-07-22, 21:55   

FOSS napisał/a:
Uszkodzona.
eee no to chyba zaryzykuje jeszcze raz.
FOSS napisał/a:
Kupić w używce sprawną to jak szukanie igły w stogu siana bo tą przypadłość ma niestety większość D3-jek
lewą kupiłem i działa, (za 70zł z wysyłką)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-23, 01:21   

Ja mam ich aktualnie 5 uszkodzonych i dwie w aucie. Albo ja mam dużego pecha albo Ty małeś fart z tą używką.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-07-30, 15:25   

po dłuższym czassie lewa nagrzewnica jest nadal sprawna :) z prawej błąd jak wyżej, będę jeszcze próbował i ryzykował z używką jak najmłodszą :)


ale nigdzie nie mogę znaleźć jak sprawdzić czujniki w kratkach nawiewów ? ktoś coś pomoże w temacie ? bardzo bym był wdzięczny

[ Dodano: 2016-08-15, 19:32 ]
Dobra kombinujemy dalej :)
2 opcje tylko ptrzebuje fachowej porady:

wyciągać nagrzewnicę - tutaj pytanie jak się do tego zabrać, bo jak już było napisane deski podobno zrzucać nie trzeba.

spróbować wyczyścić układ jakimś preparatem typu Radiator Flusch i tutaj czy jest sens w ogóle tego próbować ? czy jakieś negatywne skutki tego mogą powstać ? ktoś poleci coś konkretnego ?
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2016-08-15, 18:43   

Ja podłączyłem wąż ogrodowy do jednego końca i normalnym ciśnieniem z kranu poszło . Trochę brudu wyleciało .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-08-15, 19:42   

Cytat:
Ja podłączyłem wąż ogrodowy do jednego końca i normalnym ciśnieniem z kranu poszło . Trochę brudu wyleciało .
_________________
całkiem ciekawy patent
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.