Autor |
Wiadomość |
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-05-07, 16:48
|
|
|
Dzisiaj ogarnąłem kolejny błąd, silniczek V113 który znajduje się na podszybiu, by go wyciągnąć trzeba było się trochę naodkrecac ale udało się i usterka naprawiony.
A to był powód dlaczego silniczek nie działał.
Wyczyścilem styki potraktowane je kilkukrotnie kontakt spraye i śmiga. Osłonę silniczki założyłem na silikonie żeby chronić go przed wilgocią.
Udało mi się zrobić nastawy podstawowe klimy aktualnie mam jeszcze błędy z grzalek i czasem jakiś tam silniczek sporadycznie wyskoczy więc będę jeszcze monitorować na bieżąco.
Co do grzalek to spróbuję się im przyjrzeć bo są 2 różne błędy, może któraś ruszy.
Klimatyzacja działa jednak nie do końca tak jak bym chciał jak zjada na LO to jest ok w ale jak później ustawie np 24st to się rozjezdza i np z bocznych środkowych kratek leci gorące a z wewnętrznych zimne. Zmniejszanie temp nic nie zmienia bo z boków cały czas wali gorące. Muszę znowu zjechać na LO żeby z wszystkich leciało zimne.
Ktoś coś jakąś sugestia chętnie poczytam.
Będę dalej informował w miarę dalszych pomysłów, usterki i napraw... |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-05-09, 07:23
|
|
|
mkbewe napisał/a: | Co do grzalek to spróbuję się im przyjrzeć bo są 2 różne błędy, może któraś ruszy. |
Życzę powodzenia... ale szczerze wątpię.
mkbewe napisał/a: | Klimatyzacja działa jednak nie do końca tak jak bym chciał jak zjada na LO to jest ok w ale jak później ustawie np 24st to się rozjezdza i np z bocznych środkowych kratek leci gorące a z wewnętrznych zimne. Zmniejszanie temp nic nie zmienia bo z boków cały czas wali gorące. Muszę znowu zjechać na LO żeby z wszystkich leciało zimne.
Ktoś coś jakąś sugestia chętnie poczytam. |
Sprawdź kodowanie klimatyzacji.
I nagrzewnice. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-05-09, 07:50
|
|
|
Kodowanie klimy jest ok - sprawdzone.
Nagrzewnice to jak sprawdzić?? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-05-10, 08:29
|
|
|
mkbewe napisał/a: | Nagrzewnice to jak sprawdzić?? |
Sprawdzić czy płyn przez nią płynie.
A najlepiej wyjąć i sprawdzić na stole czy jest drożna i czy grzeje całą powierzchnią. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-05-17, 19:52
|
|
|
hmm z tą nagrzewnicą to średnio widzę targać całą deskę
będę szukał jeszcze przyczyny gdzie indziej |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-17, 19:53
|
|
|
A kto mówi że do wymiany nagrzewnicy trza targac deske?? Nie trzeba. |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-05-19, 17:43
|
|
|
no to git:
Ale jak pojeździłem to widzę ze wariują mi 2 silniczki dalej G136 G137 myślę ze to one mogą być odpowiedzialne za tą różnice temp w kratkach
może w weekend bbędzei czasu to wymieniam
[ Dodano: 2016-05-29, 09:45 ]
Wczoraj na SCP chciałem pokazać problem Damianowi ale o dziwo wszystko działało, może przez to że była taka patelnia na zewnątrz nie wiem. Jak już wracałem do domu i temp spadła do 20st C to już ki zaczął lewy nawiew wariowac. Jak temp na zewnątrz wynosiła 20a na climatronicu zblizylem się do tej wartości czyli ustawiłem 18-19 to z lewej kratki miałem ciepłe powietrze.
Może to jakiś czujnik temp? Gdzieś |
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2016-05-29, 10:02
|
|
|
mkbewe
W samych kartkach wentylacyjnych są czujniki.Sprawdzales? |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-07-20, 20:10
|
|
|
leon0376 napisał/a: | W samych kartkach wentylacyjnych są czujniki.Sprawdzales?
| yyy nie ? jak je sprawdzić ? podpowiedz proszę !
bo błędów z nich nie mam ale mogą być uszkodzone i np źle pokazywać ??
Ogólnie to cały czas coś tam walczę
kupiłem grzałki z polifta
wymieniłem i wygląda na to że lewa jest ok bo nie mam od niej błędu ale z prawą jest coś nie tak:
00066 - Rear Right Footwell Heater (Z43)
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 41
Mileage: 299752 km
Time Indication: 0
Date: 2016.07.20
Time: 18:30:09
Freeze Frame:
Voltage: 13.70 V
jakaś kabelkologia, wtyczką ok nie zaśniedziała ? któryś kolega coś podpowie w sprawie tej grzałki ?? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-07-20, 23:52
|
|
|
mkbewe napisał/a: | któryś kolega coś podpowie w sprawie tej grzałki ?? |
Uszkodzona.
Kupić w używce sprawną to jak szukanie igły w stogu siana bo tą przypadłość ma niestety większość D3-jek |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-07-22, 21:55
|
|
|
FOSS napisał/a: | Uszkodzona. | eee no to chyba zaryzykuje jeszcze raz.
FOSS napisał/a: | Kupić w używce sprawną to jak szukanie igły w stogu siana bo tą przypadłość ma niestety większość D3-jek
| lewą kupiłem i działa, (za 70zł z wysyłką) |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-07-30, 15:25
|
|
|
po dłuższym czassie lewa nagrzewnica jest nadal sprawna z prawej błąd jak wyżej, będę jeszcze próbował i ryzykował z używką jak najmłodszą
ale nigdzie nie mogę znaleźć jak sprawdzić czujniki w kratkach nawiewów ? ktoś coś pomoże w temacie ? bardzo bym był wdzięczny
[ Dodano: 2016-08-15, 19:32 ]
Dobra kombinujemy dalej
2 opcje tylko ptrzebuje fachowej porady:
wyciągać nagrzewnicę - tutaj pytanie jak się do tego zabrać, bo jak już było napisane deski podobno zrzucać nie trzeba.
spróbować wyczyścić układ jakimś preparatem typu Radiator Flusch i tutaj czy jest sens w ogóle tego próbować ? czy jakieś negatywne skutki tego mogą powstać ? ktoś poleci coś konkretnego ? |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-08-15, 18:43
|
|
|
Ja podłączyłem wąż ogrodowy do jednego końca i normalnym ciśnieniem z kranu poszło . Trochę brudu wyleciało . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-08-15, 19:42
|
|
|
Cytat: | Ja podłączyłem wąż ogrodowy do jednego końca i normalnym ciśnieniem z kranu poszło . Trochę brudu wyleciało .
_________________ | całkiem ciekawy patent |
|
|
|
|
|