Autor |
Wiadomość |
maromko
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 37 Dołączył: 29 Mar 2016 Posty: 59 Skąd: Melton Mowbray
|
Wysłany: 2016-12-19, 16:01
|
|
|
Panowie mam również problem z
00065 - Rear Left Footwell Heater (Z42)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
zamieniłem grzałki stronami (prawa - lewa) aby upewnić się ze to wina grzałki ale błąd powraca informując o uszkodzonej grzałce z lewej strony.
Czy możliwe ze uszkodzona jest wiązka lub coś innego?
Czy wiązkę mogę sprawdzić miernikiem? Jak tak które piny sprawdzać? |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-01-16, 20:32
|
|
|
Do grzałek jest temat jak je naprawić ale to musi poczekać będę to ogarniał poźniej:
Wracajc do mojego problemu to w końcu udało mi się znaleźć czas na wyciągnięcie nagrzewnicy i jej wyczyszczenie
Po wyjęciu sprawdziłem ją tak że wlałem w nią gorącą wodę i nagrzewnica była gorąca tylko od strony wejścia wyjścia co by się zgadzało z tym że środkowa kratka nie grzała.
W każdym bądź razie problem ciągłego zimnego nadmuchu ze środkowych kratek rozwiązany i naprawiony
Do pełni szczęścia brakuje mi wspomnianych nagrzewnic tylnych nóg, w zassadzie to 1 sztuki.
No i pozbycie się błędów niektórych silniczków sterujących klapami |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-01-16, 21:45
|
|
|
Jak wyjmowałeś nagrzewnice? |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-01-16, 23:18
|
|
|
Wywalasz osłonę nad kolanami,
2 śrubki pod osłona z boku
1 pod dekorem z lewej i 1 z prawej strony kierownicy
1 od spodu osłony przy tunelu środkowym.
Wywalasz kawałek kanału chłodzącego który widać po zdjęciu osłony, trzyma się na wcisk + 1 spinka przy bezpieczniki.
Odkręca 4 śruby trzymające pedal hamulca
Wyciqgasz czujnik hamulca
Odkrecasz 2 obejmy od wejścia i wyjścia z nagrzewnicy (chyba klucz 7)
Górna rurka jest dodatkowo mocowana na podszybiu a żeby wysunąć nagrzewnice trzeba ją przesunąć a żeby ją przesunąć trzeba poluzowac jej mocowanie na podszybiu.
Jak Wywalasz osłonę podszybiu, wycieraczki i ten plastik mocowany do szyby, taka osłonę to widać to mocowanie.
Ja je odgialem bo żeby je odkręcić trzeba by jeszcze wywalić przynajmniej mechanizm wycieraczek.
Nagrzewnice wysuniesz w bok i potem zostaje jej przetkanie.
Aa i płyn spuscic trzeba przed rozliczeniem nagrzewnicy.
No i jakieś naczynie bo mimo to i tak troszkę wyleci z nagrzewnicy
Ogólnie fajnie ze nie trzeba ściągać deski ale lekko też nie ma i samo podłączenie nagrzewnicy mogło by nie być na tych idiotycznych opaskach w których mi gwint poszedł i musiałem kombinować i dopasowywać śruby z nakretkami
W sobotę będę sprawdzał jeszcze czy mam 100% sucho to jak nie zapomne to zrobię jakieś zdjęcia. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-01-18, 12:16
|
|
|
Może działam na swoją niekorzyść ale...
kto będzie chciał to robić sam to pewnie i tak sam się za to zabierze a kto będzie chciał to oddać mi to pewnie i tak do mnie czy do innego mechanika pojedzie więc....
mkbewe napisał/a: | Odkręca 4 śruby trzymające pedal hamulca
Wyciqgasz czujnik hamulca
...
Górna rurka jest dodatkowo mocowana na podszybiu a żeby wysunąć nagrzewnice trzeba ją przesunąć a żeby ją przesunąć trzeba poluzowac jej mocowanie na podszybiu.
Jak Wywalasz osłonę podszybiu, wycieraczki i ten plastik mocowany do szyby, taka osłonę to widać to mocowanie.
Ja je odgialem bo żeby je odkręcić trzeba by jeszcze wywalić przynajmniej mechanizm wycieraczek. |
Tego co powyżej robić nie trzeba
Nagrzewnicę od strony kierowcy, po rozłączeniu przewodów wodnych, przepychasz na stronę pasażera i wyjmujesz ją tamtędy.
I od strony pasażera montujesz ją z powrotem
mkbewe napisał/a: | Ogólnie fajnie ze nie trzeba ściągać deski ale lekko też nie ma i samo podłączenie nagrzewnicy mogło by nie być na tych idiotycznych opaskach w których mi gwint poszedł i musiałem kombinować i dopasowywać śruby z nakretkami |
Nikt nie mówił, że będzie łatwo |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-01-18, 18:55
|
|
|
FOSS napisał/a: | Nagrzewnicę od strony kierowcy, po rozłączeniu przewodów wodnych, przepychasz na stronę pasażera i wyjmujesz ją tamtędy.
I od strony kierowcy montujesz ją z powrotem | szczerze ? nie wpadłem na to, heh
klapy klimatyzacj:
które mogą być odpowiedzialne za boczne nawiewy ? |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-01-23, 17:44
|
|
|
Mi jednak działa wszystko więc nie będę jej robił
Mam tylko błąd o adaptacji czy nastawach juz nie pamietam, dawno vagowałem auto. |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|