Autor |
Wiadomość |
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-10-04, 09:45
|
|
|
napewno nie zaszkodzi, a postukaj nim o stolik, jak będzie dużo syfu wylatywało to napewno był przypchnięty |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-10-10, 07:29
|
|
|
Aktualizacja.
Po wymianie filtrów fazy lotnej niestety wiele się nie zmieniło. Bo raz się nie chciał przełączyć. Więc jak coś to one na to nie wpływają. Chociaż moje nie były jakoś mocno zasrane.
Zmieniłem filtr fazy cieklej bo doszedł i na razie ok.
Chociaż wypadało by dłużej pojeździć by sprawdzić to raczej nie będzie czasu bo mam zamiar o ile dziś pogoda pozwoli wyczyścić elektrozawory jeszcze |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-10-10, 10:32
|
|
|
Przypatrz się im uważnie, u mnie był już tak wypracowany, ze w pozycji otwartej blokował przepływ i ciśnienie spadało na listwie. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-10-11, 08:52
|
|
|
Ja mam podtlenek dopiero od półtora roku w aucie ale dzięki za wskazówkę bo przy jakości dzisiejszych produktów wszystko jest możliwe |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-11-05, 21:10
|
|
|
Mały update:
elektrozawory sprawdzone, czyściutkie
filtry lotnej i ciekłej zmienione
Nic się nie poprawiło,
Ale zauważyłem że np jak żona jedzie rano do pracy przed 6 to ma problem, nie raz trzeba kilkaa razy, za to jak wraca to nie ma w ogóle problemu, wszystko śmiga jak należy,
Wniosek nasuwa mi się tylko jeden że im zimniej tym częściej problem się pojawia
Jakieś sugestie ?? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-05, 21:12
|
|
|
wyjmij na sprawdzenie tłoczek z elektrozaworu
nic nie wybuchnie |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-11-05, 21:22
|
|
|
pepi napisał/a: | wyjmij na sprawdzenie tłoczek z elektrozaworu
nic nie wybuchnie | i tak bez tłoczka jeździć ?
z tego na butli ? |
|
|
|
|
chlebi
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Sty 2015 Posty: 40 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 2015-11-05, 21:40
|
|
|
To nie to że im zimniej tym lepiej, z ciekawości odpal auto rano np w niedzielę, poczekaj aż się przełączy na gaz, jak nie przełączy to zgaś auto idź na śniadanie i wróć dokładnie po godzinie, wtedy auto całkowicie się usypia, zobaczysz że się przełączy, nie wiem czemu ale mój Prins miał takie odje*y, zmieniłem stację paliw, teraz tylko BP i jakoś narazie problemu nie mam |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-11-05, 21:51
|
|
|
tylko na BP gazuje
właśnie ze nie, im zimniej tym gorzej, rano jak jedzie do roboty to jest i poniżej 0, jak wraca to nawet i 15st i jak wraca to wszystko chodzi jak powinno.
Czasem jak się nie chec przełączyć to np poczekam chwile(jadę dalej) i przełącze go ręcznie bez problemu podczas jazdy a czasem tak jak dzisiaj rano to nawet 10 razy próbowała i nic |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-11-05, 21:52
|
|
|
Muszę poszukać ogarniętego gazownika u mnie w okolicy bo majstry od STAGa szału nie robią |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-06, 07:47
|
|
|
mkbewe napisał/a: | i tak bez tłoczka jeździć ?
z tego na butli ? | - czy wy lubicie nabijać posty ?
tak jak pośmigasz chwilę i tak nic się nie stanie .
Masz dwa elektrozawory zacznij od tego na butli jak nie przyniesie rezultatu to ten drugi .
I wyjdzie czy nie one |
|
|
|
|
|
|
|
chlebi
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Sty 2015 Posty: 40 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 2015-12-08, 11:37
|
|
|
Odgrzeję kotleta, po wyciągnięciu aku i włożeniu ponownie nieprzełączył na gaz, patrzę a tam nawet nie pali się ta malutka kontrolka na przycisku od gazu, jakieś porady gdzie szukać bezpiecznika bo nie wydaje mi się na nic innego, a ja już z gazem kupiłem auto? |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-12-08, 12:34
|
|
|
Sprawdź czy nie miałeś staga podpiętego bezpośrednio pod akumulator. może przy odkręcaniu akumulatora wyrwałeś kable.
Bezpiecznik Staga jest na jego wiązce w czarnej plastikowej (gumowej ) obudowie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
shultz
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014 Posty: 49 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-12-08, 12:45
|
|
|
podepnę się może ktoś z moich doświadczeń coś wyłuska dla siebie.
objawy miałem podobne - nie przełączał z benzy na gaz. tyle że u mnie dodatkowo pojawiały się błędy na kompie. problem pojawiał się coraz częściej, aż w końcu przestał się przełączać na amen. w międzyczasie sprawdzane były wszystkie zawory, reduktory itp. wiązka była cała, wtyczka od sterownika rozwalona, ale poprawiłem i przez jakiś czas było ok.
nie rozpisując się - uszkodzony był kondensator w sterowniku odpowiadający za napięcie konieczne do przełączania z benzyny na gaz. impuls wychodził, ale był zbyt słaby zeby przełączyć. kupiłem drugi sterownik, ale z racji tego, że miał przyjść za kilka dni - jeździłem sobie spinając na krótko. efekt takiego kombinowanie znajdziecie w dziale z ogłoszeniami pod tytułem "kupię silnik abz":) jak to móią: brawo ja ale dzielę się, coby więcej nikomu do głowy takie pomysły nie przychodziły.
podmień sterownik jeśli masz taką możliwość i pojeździj tydzień.
pozdrawiam |
|
|
|
|
|