Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-12-09, 16:59
|
|
|
tiaaaaaaaaaaaaaaa na pewno a świstak siedział bo wiewióra była nie letnia
koledzy protokół obd czytelny jest po któryś tam roku na pewno nie jest to rok 99 to raz
a dwa co wam daje obd ?
Nic i tyle jak dobrze ustawisz to znaczy dobre wtryski i reduktor /reduktory które utrzymują parametry jest dobrze . |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-12-09, 18:31
|
|
|
U mnie agis p13 też spiąłem z obd i działa. Pełen odczyt i korekty. Ręcznie robiłem i też było ok chociaż na początku parę baboli zrobiłem ale finalnie doszedłem do ładu |
_________________
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-12-10, 02:13
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | U mnie agis p13 też spiąłem z obd i działa. Pełen odczyt i korekty. Ręcznie robiłem i też było ok chociaż na początku parę baboli zrobiłem ale finalnie doszedłem do ładu |
No to powiem ci, że zaskakujące jest to co piszesz
Czemu?... już wyjaśniam.
Na wstępie zaznaczam, że nie mam jakieś szczególnej wiedzy nt. LPG... nie montowałem, nie stroiłem, nie serwisowałem więc wiedzę mam raczej niewielką ale....
jest tu jeden kolega na forum który wie podobno wszystko (a przynajmniej taką postawę prezentuje)...
w jego aucie (D3 3.7V8 BFL) jakiś równie mądry "zaufany" gazownik założył mu LPG - podobno STAG tam siedział ale ręki sobie za to uciąć nie dam...
auto źle jeździło, i na gazie i na benzynie nie było dobrze ale, jak się później okazało, mądry "zaufany" gazownik to był jakiś druciarz (cytuję jedno z tych grzecznych określeń wypowiadanych przez użytkownika auta) - pomiędzy wieloma dziwnymi rzeczami jakie wyszły na jaw było np. zasilanie wodne do reduktora które łączyło mały obieg układu chłodzenia z dużym
Ale idąc dalej, bo o AGISa mi chodzi....
kolega od D3 próbował, na własną rękę chyba, ratować tą konstrukcję więc za radą kogoś innego równie mądrego (nie kojarzę kto doradzał) zmieniał wtryskiwacze na nowe i lepsze, reduktor/-y na nowe i wydajniejsze i chyba jeszcze coś tam zmieniał ale wciąż nie było dobrze więc... oddał komuś do poprawki to swoje LPG.
Noi aktualnie w tym aucie (D3 3.7V8 BFL) jest już podobno wszystko porobione na tip-top i m.in. sterownik zmieniony właśnie na AGISa.
I niby jest wszystko zrobione tak, że mucha nie siada a jak widziałem wielokrotnie ten samochód to on wiecznie ma jakiś problem z tym LPG - dusi się, sterownik odczytuje wielokrotne wypadanie zapłonów setki razy albo i tysiące, wywala CHECK i jak zapali sie permanentnie to auto ewidentnie nie pracuje na wszystkie cylindry, rano przełącza na gaz zanim auto dostanie jakiejś temperatury, rozłącza się na zimnym i na gorącym....... no po prostu nie ma chyba dnia żeby było dobrze
Od montażu tego AGISa niedługo rok chyba minie (opieram się na informacji właściciela auta), pomiędzy użytkownikiem a serwisantem istnieje już otwarty hot-line ale jak widziałem to auto wielokrotnie (ostatnio jeszcze w październiku czy listopadzie) to wciąż nie było dobrze, ani pod OBD ani z pominięciem ODB ani w jakikolwiek inny sposób nie działa to w tym aucie poprawnie
Noi powiem szczerze, że obserwując z boku te gazowe perypetie wyrobiłem sobie zdanie (a jak zaznaczyłem wcześniej wiedzy szczególnej o LPG nie posiadam), że skoro auto zrobione na tiptop to po prostu ten AGIS musi być mocno do dupy... a tu się nagle okazuje, że u ciebie Krzychu jeździ to całkiem dobrze, nawet po OBD |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-12-10, 03:16
|
|
|
Pod interfejs podpiełem tylko jeden albo 2 przewody. Korekty krótko i długo terminowe, czasy wtrysków odczytuje. Mapowanie po obd robiłem 3x i po wykonaniu zostawilem auto korekte osobno na bankach. Linie mapy się pokrywają. Nie może jedynie odczytać błędów z ecu beny ale i tak ich nie mam |
_________________
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-12-10, 07:28
|
|
|
FOSS, Akurat Auto które opisujesz jeździ już poprawnie z tego co wiem.
Najprawdopodobniej wysrał się od początku soft w P13 dlatego to nie chciało ruszać.
Człowiek z Agisa wgrał nowy soft do sterownika i wszystko ruszyło praktycznie na takich samych ustawieniach które były.
krzychu22.p1i, U mnie P13 nie działa po OBD nie wykrywa auta.
A ostatnio po aktualizacji zesrało mi się wszystko korekty się porozjeżdżały po 30%.
Wgrałem jeszcze raz ten sam soft do sterownika i teraz jest ok. Więc powiem tyle sterownik radzi sobie ale z oprogramowaniem Agisa ciągle coś jest nie tak (żyje własnym życiem) sam potrafił się przestawiać. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-12-10, 08:10
|
|
|
bo głupoty piszecie bez urazu to że coś tam pokazuje to nie znaczy że jest ok
w starszych autach działa to topornie w jednym działa w drugim nie .
Po któryś tam roku ok można to podpinać .
To nie znaczy że trzeba |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-12-10, 08:11
|
|
|
karol208 napisał/a: | żyje własnym życiem) sam potrafił się przestawiać. | -MOCNE |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-12-10, 08:39
|
|
|
pepi napisał/a: | karol208 napisał/a: | żyje własnym życiem) sam potrafił się przestawiać. | -MOCNE |
ale prawdziwe. Zobaczymy jak teraz po aktualizacji bo na
razie jeździ ok. |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-12-10, 13:07
|
|
|
wiesz co jak bym nie robił przy tym to może i bym ci uwierzył
a tak ze 30 aut ma się dobrze
i niech tak pozostanie
tak na poważnie to ja za bardzo nie rozumiem tych problemów FOSS, -a to co wyżej opisane to żal .pl
dziwne jest to że nikt nic nie wie o tym aucie tam gdzie trzeba |
|
|
|
|
|
|
|
shultz
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014 Posty: 49 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-12-10, 13:25
|
|
|
pax Panowie bo nam się offtop robi.
zmienło się coś w omawianym temacie? podmieniałeś sterownik? |
|
|
|
|
|