Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Stag 300 nie chce przełączyć na gaz  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-12-09, 16:59   

tiaaaaaaaaaaaaaaa na pewno a świstak siedział bo wiewióra była nie letnia :]
koledzy protokół obd czytelny jest po któryś tam roku na pewno nie jest to rok 99 to raz
a dwa co wam daje obd ?
Nic i tyle jak dobrze ustawisz to znaczy dobre wtryski i reduktor /reduktory które utrzymują parametry jest dobrze .
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2015-12-09, 17:39   

pepi napisał/a:
tiaaaaaaaaaaaaaaa na pewno a świstak siedział bo wiewióra była nie letnia :]
koledzy protokół obd czytelny jest po któryś tam roku na pewno nie jest to rok 99 to raz
a dwa co wam daje obd ?
Nic i tyle jak dobrze ustawisz to znaczy dobre wtryski i reduktor /reduktory które utrzymują parametry jest dobrze .


Pepi... jak nie znasz tego sterownika to się nie wypowiadaj w ten sposób.

QMAX PLUS gada poprawnie nawet z maszynami przedliftowymi po OBD.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-12-09, 18:31   

U mnie agis p13 też spiąłem z obd i działa. Pełen odczyt i korekty. Ręcznie robiłem i też było ok chociaż na początku parę baboli zrobiłem ale finalnie doszedłem do ładu :)
_________________
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-12-10, 02:13   

krzychu22.p1i napisał/a:
U mnie agis p13 też spiąłem z obd i działa. Pełen odczyt i korekty. Ręcznie robiłem i też było ok chociaż na początku parę baboli zrobiłem ale finalnie doszedłem do ładu :)

No to powiem ci, że zaskakujące jest to co piszesz :)

Czemu?... już wyjaśniam.

Na wstępie zaznaczam, że nie mam jakieś szczególnej wiedzy nt. LPG... nie montowałem, nie stroiłem, nie serwisowałem więc wiedzę mam raczej niewielką ale....
jest tu jeden kolega na forum który wie podobno wszystko (a przynajmniej taką postawę prezentuje)...
w jego aucie (D3 3.7V8 BFL) jakiś równie mądry "zaufany" gazownik założył mu LPG - podobno STAG tam siedział ale ręki sobie za to uciąć nie dam...
auto źle jeździło, i na gazie i na benzynie nie było dobrze ale, jak się później okazało, mądry "zaufany" gazownik to był jakiś druciarz (cytuję jedno z tych grzecznych określeń wypowiadanych przez użytkownika auta) - pomiędzy wieloma dziwnymi rzeczami jakie wyszły na jaw było np. zasilanie wodne do reduktora które łączyło mały obieg układu chłodzenia z dużym <faktycznie>
Ale idąc dalej, bo o AGISa mi chodzi....
kolega od D3 próbował, na własną rękę chyba, ratować tą konstrukcję więc za radą kogoś innego równie mądrego (nie kojarzę kto doradzał) zmieniał wtryskiwacze na nowe i lepsze, reduktor/-y na nowe i wydajniejsze i chyba jeszcze coś tam zmieniał ale wciąż nie było dobrze więc... oddał komuś do poprawki to swoje LPG.

Noi aktualnie w tym aucie (D3 3.7V8 BFL) jest już podobno wszystko porobione na tip-top i m.in. sterownik zmieniony właśnie na AGISa.
I niby jest wszystko zrobione tak, że mucha nie siada a jak widziałem wielokrotnie ten samochód to on wiecznie ma jakiś problem z tym LPG - dusi się, sterownik odczytuje wielokrotne wypadanie zapłonów setki razy albo i tysiące, wywala CHECK i jak zapali sie permanentnie to auto ewidentnie nie pracuje na wszystkie cylindry, rano przełącza na gaz zanim auto dostanie jakiejś temperatury, rozłącza się na zimnym i na gorącym....... no po prostu nie ma chyba dnia żeby było dobrze <boisie>
Od montażu tego AGISa niedługo rok chyba minie (opieram się na informacji właściciela auta), pomiędzy użytkownikiem a serwisantem istnieje już otwarty hot-line ale jak widziałem to auto wielokrotnie (ostatnio jeszcze w październiku czy listopadzie) to wciąż nie było dobrze, ani pod OBD ani z pominięciem ODB ani w jakikolwiek inny sposób nie działa to w tym aucie poprawnie <boisie>

Noi powiem szczerze, że obserwując z boku te gazowe perypetie wyrobiłem sobie zdanie (a jak zaznaczyłem wcześniej wiedzy szczególnej o LPG nie posiadam), że skoro auto zrobione na tiptop to po prostu ten AGIS musi być mocno do dupy... a tu się nagle okazuje, że u ciebie Krzychu jeździ to całkiem dobrze, nawet po OBD <hmm>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-12-10, 03:16   

Pod interfejs podpiełem tylko jeden albo 2 przewody. Korekty krótko i długo terminowe, czasy wtrysków odczytuje. Mapowanie po obd robiłem 3x i po wykonaniu zostawilem auto korekte osobno na bankach. Linie mapy się pokrywają. Nie może jedynie odczytać błędów z ecu beny ale i tak ich nie mam :)
_________________
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-12-10, 07:28   

FOSS, Akurat Auto które opisujesz jeździ już poprawnie z tego co wiem.
Najprawdopodobniej wysrał się od początku soft w P13 dlatego to nie chciało ruszać.
Człowiek z Agisa wgrał nowy soft do sterownika i wszystko ruszyło praktycznie na takich samych ustawieniach które były.

krzychu22.p1i, U mnie P13 nie działa po OBD nie wykrywa auta.
A ostatnio po aktualizacji zesrało mi się wszystko korekty się porozjeżdżały po 30%.
Wgrałem jeszcze raz ten sam soft do sterownika i teraz jest ok. Więc powiem tyle sterownik radzi sobie ale z oprogramowaniem Agisa ciągle coś jest nie tak (żyje własnym życiem) sam potrafił się przestawiać.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-12-10, 08:10   

bo głupoty piszecie bez urazu to że coś tam pokazuje to nie znaczy że jest ok
w starszych autach działa to topornie w jednym działa w drugim nie .
Po któryś tam roku ok można to podpinać .
To nie znaczy że trzeba :]
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-12-10, 08:11   

karol208 napisał/a:
żyje własnym życiem) sam potrafił się przestawiać.
-MOCNE :]
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-12-10, 08:39   

pepi napisał/a:
karol208 napisał/a:
żyje własnym życiem) sam potrafił się przestawiać.
-MOCNE :]

ale prawdziwe. Zobaczymy jak teraz po aktualizacji bo na
razie jeździ ok.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-12-10, 13:07   

wiesz co jak bym nie robił przy tym to może i bym ci uwierzył :]
a tak ze 30 aut ma się dobrze
i niech tak pozostanie
tak na poważnie to ja za bardzo nie rozumiem tych problemów FOSS, -a to co wyżej opisane to żal .pl
dziwne jest to że nikt nic nie wie o tym aucie tam gdzie trzeba <bezradny>
 
 
shultz 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 49
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-12-10, 13:25   

pax Panowie bo nam się offtop robi.

zmienło się coś w omawianym temacie? podmieniałeś sterownik?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.