Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator  
Autor Wiadomość
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-15, 11:27   

o grzejącym się masowym to jeszcze nie było... z jakiegoś powodu problem dotyczy tylko plusa...
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
marf 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 52
Dołączył: 22 Maj 2019
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-09, 09:15   

Witam, problem z akumulatorem w skrócie:
- samochód sprawował się przez prawie 3 lata bez zarzutów
- w lutym wymieniony aku z powodu starości
- 2 tygodnie temu po ulewach pojawiła się woda na tylnej prawej wycieraczce, samochód stal na wzniesieniu, Woda z podszybia , tam też sporo wody bylo nie z kimy sprawdziłem.
- odsączyłem wodę z dywanika i z pod szybia.
- Wczoraj przyjechałem , po 5 godzinach brak reakcji , akumulator calkowicie rozladowany.
- naładowałem, pobór prądu przy zamkniętym samochodzie , tylko klapa otwarta ponad 4A
-samochód odpala , błędów na konsoli brak.

Sam raczej tego nie ogarnę chyba że była by to prosta wymiana czegoś.
Potrzebuje pomocy i namiaru na uczciwego człowieka co może to naprawić. Mazowieckie. Świętokrzyskie. Pomożecie
 
 
Barthez 

Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Sty 2021
Posty: 15
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2021-03-06, 14:11   

Witam.
Też miałem problem z ładowaniem wartości na Aku. przed modernizacją 11,3V do 11,8 V
Krok 1.
Dołożenie przewodu z alternatora do łączenia na słupku A 25 mm kwadrat.



Krok 2.
Też 25 mm kwadrat z piro do klemy bo lekko był ciepły.




Obecnie ładowanie na klemach wacha się od 13,5 V do 13,7 V
 
 
mariusz71 

Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 45
Dołączył: 03 Kwi 2021
Posty: 3
Skąd: Poznań
Wysłany: 2021-05-01, 16:16   

Barthez napisał/a:
Witam.
Też miałem problem z ładowaniem wartości na Aku. przed modernizacją 11,3V do 11,8 V
Krok 1.
Dołożenie przewodu z alternatora do łączenia na słupku A 25 mm kwadrat.

[url=https://images89.fotosik.pl/480/b7ba70b187e50ee8m.jpg]Obrazek[/URL]

Krok 2.
Też 25 mm kwadrat z piro do klemy bo lekko był ciepły.


[url=https://images90.fotosik.pl/480/5610464dee4da687m.jpg]Obrazek[/URL]

Obecnie ładowanie na klemach wacha się od 13,5 V do 13,7 V


Dzięki Ci bardzo wspaniały człowieku!
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-05-03, 09:24   

przyjdzie ostatni i zbiera podziękowania.... a to wszystko juz było wcześniej opisane kilka razy ;)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
rooski 

Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bodzio
Jeżdzę: A8 D3 4.0
Wiek: 30
Dołączył: 28 Cze 2021
Posty: 3
Skąd: Wrocłąw
Wysłany: 2021-06-28, 20:02   

Cześć,

Przepraszam że odkopuje, ale mam pytanie - da się w A8 D3 akumulator zakodować przez delphi? Czy pomoże tylko VCDS? Trzecią godzinę oglądam filmiki na youtube i szukam instrukcji jak to zrobić ale póki co nic nie mogę znaleźć.
 
 
DanioUK 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damien
Jeżdzę: Audi S8 & Audi Cabrio
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 108
Skąd: Skelmersdale/Rybnik
Wysłany: 2023-05-07, 09:53   

Witam panowie.

Teraz chyba czas na mnie po reaz pierwszy przyjsc z problemem.
Sztuka to S8 D3 i problem z brakiem pradu.

Wiec od poczatku.
Po powrocie z PL FIS wyrzucal mi blad parking brake malfunction. Po zeskanowaniu VCDSem prawa strona pokazywala faulty Hall solenoid.

Dwa dni temu to juz choinka na FIS sie pojawila z piszczkiem ze jest problem z hamulcami i prawy zacisk nie dziala wcale z bledem motoru wiec zamowilem nowy silniczek. Wiec auto w gore i zazwyczaj jest w tych przypadlosciach ze jakis kabel ma przerwe.
To sprawdzilem i nigdzie nie znalazlem przerwy. W miedzy czasi ladowalem aku jak szukalem przyczyny na kablach.
Wczoraj przychodze do garazu a tu nie ma nic pradu. Po naladowaniu aku nadal nic.
Bezpieczniki w bagazniku i kolo kierwocy sprawdzilem i wsio jest ok.

I teraz nie wiem gdzie szukac przyczyny dlaczego nagle nie ma zasilania w aucie.
Czy macie jakies sugestie? Czy jest mozliwoc ze jednak przeoczylem przeciety kabel i to on powoduje zwarcie w samochodzie? Czy moze jakis modul padl?
_________________

 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2023-05-10, 11:09   

zwarcie raczej by ci wygenerowało pożar lub upalone bezpieczniki

zastanawiajace jest to ze akku naladowany a pradu brak tzn gdzie brak bo
jak na klemach jest to dalej w aucie tez gdzies musi byc
chyba że np klema pirotechniczna ci wywaliła (obok akku)

miernik i trzeba trochę pobiegać
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.