Autor |
Wiadomość |
nikoa4
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 245 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2013-10-21, 19:33
|
|
|
u mnie nie rozladowuje sie po 2 dniach,tylko okolo 2 tyg,ale i tak odpala.
cos jest nie tak,bo navi wlancza sie i wylancza przez pare min.po otwarciu auta,i tak samo po zamknieciu. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2013-10-27, 07:59
|
|
|
Kolega miał takie same problemy ze znikaniem prądu , co prawda w a6 3.0 ale identyczne objawy . Wymienił regulator w alternatorze (valeo ) i ma po problemie . Za regulator dał 350zł jak jest boscha to kosztuje połowę mniej .
Ciekawe jak dostępem w naszych żeby to wymienić , czy trzeba wyciągać alternator bo w a6 wyjmowali . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-10-27, 10:24
|
|
|
pioter napisał/a: | Kolega miał takie same problemy ze znikaniem prądu , co prawda w a6 3.0 ale identyczne objawy . Wymienił regulator w alternatorze (valeo ) i ma po problemie . Za regulator dał 350zł jak jest boscha to kosztuje połowę mniej .
Ciekawe jak dostępem w naszych żeby to wymienić , czy trzeba wyciągać alternator bo w a6 wyjmowali . |
U nas nie tylko trzeba wyciągać ale trzeba też rozbierać.
I u nas nie jest to takie łatwe jak w A6 czy w A8 D2 - w D3 alternator masz chłodzony cieczą (wpięty w układ chłodzący) a sterowany jest elektroniką więc po demontażu trzeba znaleźć jeszcze mądrego który będzie potrafił przetestować go "na stole".
Aaaa, zamiennika brak, a nowy w ASO kosztuje krocie.
Kupno używanego to loteria bo o tym czy jest sprawny dowiesz się dopiero po montażu.
Pozostaje kupno nowego albo szukanie regenerowanych od firm które się tym zajmują ale ciężki temat :-x |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
nikoa4
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 245 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2013-10-28, 21:17
|
|
|
to lepiej nie wiedziec ile za alternator w aso :?: |
|
|
|
|
|
|
|
krypto35
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013 Posty: 82 Skąd: pomorskie/niemcy
|
Wysłany: 2013-10-30, 23:18
|
|
|
Jak pamiętam to od 500-900 Eur. |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2013-11-15, 17:10
|
|
|
Panowie podepnę się pod temat znikającego prądu tyle że u mnie wygląda to trochę inaczej a mianowicie.Na wyświetlaczu 100% naładowania baterii auto powisiało około 40 minut na podnośniku podczas wymiany opon i po opuszczeniu na ziemię stan baterii 5%.Po odpaleniu auta wystarczy 15-20 minut i naładowanie baterii powraca do 100%. Pierwszy raz tak mi się zrobiło ze trzy miesiące temu i do środy był spokój,wczoraj cały dzień 100% a dzisiaj myłem auto i po myciu znowu 5% dodam że radio było wyłączone i ze aku jest prawie nowy bo z marca 2013r.
Panowie jakieś sugestie a może ktoś miał podobny problem? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-16, 13:12
|
|
|
Albo nowy aku ma feler albo sterownik fixuje. |
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 471 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2013-11-16, 15:20
|
|
|
Dokładnie miałem takie same objawy dodatkowo sypał błędami w aku wymiana na nowy pomogła w końcu stary był z 2006 roku po odczytaniu daty jeszcze orginał.
Dodam tylko że pod podpięciu starego aku pod miernik pokazywał 480 ah a nowy 930. |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2013-11-16, 18:08
|
|
|
orkaskawina napisał/a: | Dokładnie miałem takie same objawy dodatkowo sypał błędami w aku wymiana na nowy pomogła w końcu stary był z 2006 roku po odczytaniu daty jeszcze orginał. |
Mój aku ma dopiero 9 miesięcy trochę za szybko chyba na wymianę? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-17, 01:09
|
|
|
123mielony napisał/a: | trochę za szybko chyba na wymianę? |
Sprawdź jego parametry u jakiegos elektryka z odpowiednim miernikiem bo może byc trzasnięty i w ramach gwarancji wymienisz. |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2013-11-17, 08:36
|
|
|
Apophis napisał/a: | Sprawdź jego parametry u jakiegos elektryka z odpowiednim miernikiem bo może byc trzasnięty |
Właśnie wczoraj byłem u magika od prądu i zaproponował mi na początek podładowanie mojego aku.We wtorek mam podjechać do niego i ma mi założyć inny aku. i zobaczymy co się będzie działo. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-18, 00:55
|
|
|
Ok ale sprawdzenie aku takim testerem to minuta roboty i wyjdzie wszystko na cacy jaki masz aku i jakie parametry. Kiedyś w omedze miałem silvera i po rozładowaniu niemal do zera-awaria altka po wymianie altka nadal były problemy że sie kazdy alternator przegrzewał w 3-4minuty. Aku na gwarancje ale wrócił. Sprawdzony testerem wyszedł że owszem ma 85Ah ale 940A a nie 780 jak deklarowane. Był za mocny i dopiero po naładowaniu problem zniknął. |
|
|
|
|
|
|
|
Tupac
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: kamil
Jeżdzę: Audi D3
Dołączył: 23 Paź 2013 Posty: 63 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2013-11-18, 20:16
|
|
|
Przerabiałem ostatnio ten problem pomogło odłączenie telefonu w podłokietniku cały czas włączony był i ładował |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-18, 20:20
|
|
|
Kamil napisał/a: | pomogło dołączenie telefonu |
Chyba odłączenie? |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2013-11-18, 21:01
|
|
|
Kamil napisał/a: | Przerabiałem ostatnio ten problem pomogło dołączenie telefonu w podłokietniku cały czas włączony byl i ładował |
Kolego ale ten telefon potrafił w 15minut rozładować aku.do 5%? |
|
|
|
|
|