Autor |
Wiadomość |
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2017-03-08, 20:53
|
|
|
hmm to mnie zaciekawilo bo mam identycznie ten sam błąd musze to zobaczyc bo u mnie juz 3 syreny wymienilem |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-03-08, 22:13
|
|
|
sprawdzę dokładnie i ja |
|
|
|
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-08, 23:33
|
|
|
Czesc
Syrena H12 ma trzy przewody
1- masa
2- sygnal sterujacy ze ster. komfortu J393
3- 12V z bezpiecznika 33 ( 15A)
syrena.JPG
|
|
Plik ściągnięto 140 raz(y) 26,07 KB |
|
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-03-09, 00:54
|
|
|
paweldzwo napisał/a: | Nie wiem czy moja teoria się nie broni, bo na zamkniętym i uzbrojonym aucie po odłączeniu klemy syrenka odzywa się na pół sekundy i koniec jej krzyczenia po podłączeniu klemy krzyczy jak oszalała czyli jej wewnętrzne zasilanie jest do niczego, i to może ten powód czyli puste wewnętrzne ogniwa powodują że pojawia się błąd nie do skasowania....
Tym bardziej że wcześniej wielokrotnie skanowałem auto i żadnego błędu nie było, dopiero po tym fakcie jak zostawiłem auto na światłach i wyciągnęło prąd z aku a więc musiała się samoczynnie włączyć syrenka i krzyczała dopóki miała prąd... |
Moim zdaniem całkiem słuszne wnioski |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-09, 07:59
|
|
|
Witam
Poniżej zdjęcia z rozebranej uszkodzonej syreny
zasilanie własne tej syreny na zdjeciu 2x 3,6V 140 mAh
Jak długu utrzymują aktywna syrene w nowym stanie to juz do własnego sprawdzenia.
Lokalizacja i staly narazenie na wilgoc tej syreny powoduje taki obraz zniszczen .
syrena_2.jpg
|
|
Plik ściągnięto 5245 raz(y) 41,05 KB |
syrena_1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 72 raz(y) 169,21 KB |
|
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-03-09, 15:21
|
|
|
Ktoś wie, czym tak naprawdę różni się syrena 8L0951605A od 1K0951605C ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-09, 15:42
|
|
|
VAG 1K0 951 605 C | VAG 1K0951605C :
Audi A8/S8 quattro 2010 - 2013 USA
Audi A8/S8 quattro 2015 - 2017 USA
Audi A8/S8/quattro 2014 - 2017 MEX, ZA, EUR, CA
VAG 8L0 951 605 A | VAG 8L0951605A :
Audi A8 1994 - 1999 CA, ZA, EUR
Audi A8 1999 - 2003 ZA, EUR, MEX, CA
Audi A8 2003 - 2007 ZA, MEX, CA, EUR, RA
Audi A8/S8 quattro 1994 - 1999 EUR, CA, ZA, RA, MEX
Audi A8/S8 quattro 1999 - 2003 RA, ZA, MEX, EUR, CA
Audi A8/S8 quattro 2003 - 2007 USA
Audi A8/S8 quattro 2008 - 2010 CA, EUR, MEX, ZA, RA
Audi A8/S8 quattro 2008 - 2010 USA
[ Dodano: 2017-03-09, 15:43 ]
Na zdjeciach powyzej 8L0 951 605 A |
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-03-09, 15:58
|
|
|
1K0951605C ma inne kolory kabli. W każdym razie tam nic innego w niej oprócz plusa, minusa i sterowania nie ma. D3 pre-FL podpięty z nią zachowuje się tak jakby nie miał ogóle podpiętej syreny (chyba, że trafiła mi się nowa, uszkodzona).
Cały VAG ładuje już tylko 1K0951605C aż do 2017 r |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-09, 16:20
|
|
|
dice111
Za bardzo upraszczasz. 3 kable nie oznaczaja automatycznie ze dzialanie jest takie samo.
Spojrz prosze na schemat podlaczenia ponizej.
H12 jest polaczonie dwukierunkowa linia z komfortem
Wiec roznica jest w komunikacji. To nie jest sterowanie wl/wyl
Syrena podaje rowniez informacje zwrotne do ster. komfortu.
Dlatego tez jest wpis bledu w tym sterowniku.
alarm.jpg
|
|
Plik ściągnięto 174 raz(y) 119,84 KB |
|
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2018-01-17, 17:01
|
|
|
To w końcu jaki numer ma mieć syerana w D3 preFL ??
bo kupiłem ostatnio jakąś taką 8L0951605A, podłączyłem i nie działa |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2018-01-17, 17:20
|
|
|
Nie działa bo pewnie baterie się rozlały w środku . Dostałem takie dwie i też nie działały - rozebrałem i to samo co na fotkach wyżej widać . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2018-01-17, 22:52
|
|
|
to trzeba kupić kolejną
dzięki |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-01-17, 23:18
|
|
|
mkbewe napisał/a: | to trzeba kupić kolejną |
Niestety używki to w większości szroty.
Jakby nie było mają już swoje lata i baterie nie wytrzymują.
Jak sypie permanentnym błędem syrenki to syrenka szrot.
I nie ważne że działa. Podpięta do aku w większości przypadków będzie działać ale cały pic polega na tym, że ona do pełni swojej sprawności powinna mieć własne wewnętrzne zasilanie i właśnie to się pierdzieli. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2018-01-18, 00:40
|
|
|
I znowu się coś dowiedziałem ciekawego. Bo właśnie wcześniej jak miałem syrenę to działała ale mimo to błędem waliła.
Muszę się zapytać ile nowa jutro w aso. Jako że pasuje to do wielu modelów to nie będą tak z cena szaleć jak za części do A8 |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-01-18, 07:35
|
|
|
Cca 700 PLN, ta druga jest tansza |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|