Autor |
Wiadomość |
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-09-12, 20:24
|
|
|
No syrena juz pewnie umarla, albo co gorsza zre do tego. Sprawdzales stan aku w MMI po tym jak nie mogles otworzyc samochodu z pilota ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
czaruś
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 120 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2019-09-12, 20:31
|
|
|
Więc Twoja syrenka już umarła - baterie ( akumulatorki ) znajdujące się w środku już pewnie się rozlały i dlatego po zamknięciu auta i po uzbrojeniu się alarmu powodują zwarcie i wzbudzają alarm - a że syrenka jest na zwarciu elektrycznym i nie ma zasilania to nie piszczy ( sygnały świetlne działają ale dźwięku nie ma ). |
|
|
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 332 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2019-09-12, 20:40
|
|
|
Tak sprawdziłem stan aku z MMI i było na 0%...
No to się nacieszyłem syrenką ledwie kilka dni. Cóż, pozostaje albo kupić używki aż się trafi na sprawną, co pewnie będzie graniczyło z cudem albo odżałować te 850zł i kupić mówię, lub zaniechać temat... |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-09-12, 21:29
|
|
|
Kup se nowa jak Cie to tak uwiera, albo wyczaj patent na przerobke nowego typu (ja poleglem) golf, tiguan etc bo sa tanie |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Leszek Kao
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: ZF 6HP26
Zasilanie: PB
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D3. W124 E420. T124 E320.
Dołączył: 22 Lip 2019 Posty: 9 Skąd: 034
|
Wysłany: 2020-04-14, 15:29
|
|
|
Czy istnieje możliwość, że syrenka nie wyje dlatego, że jest wyciszona w VCDS? |
|
|
|
|
czaruś
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 120 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2021-02-03, 10:35
|
|
|
... no cóż - w temacie już duużo jest wyjaśnione ale Panowie - kto mi powie tak naprawdę który bezpiecznik odpowiada za zabezpieczenie tej syrenki ? Z tego co wiem to ona ma stałe zasilanie ( + i - ) i sterowanie ze sterownika komfortu J393. Nie chodzi mi o baterie w środku - mi chodzi o bezpiecznik który tą syrenkę zabezpiecza. Czy ktoś wie gdzie go szukać ? |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-02-03, 11:33
|
|
|
niestety jedyny bezpiecznik który jest "przed" syrenką to S133 150A czyli
głowny boss który odpowiada praktycznie za całość systemów elektrycznych w aucie
ale zawsze można próbować wstawić swój gdzieś na podszybiu... przewodzik cienki
więc 5-10A spokojnie wystarczy |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
czaruś
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 120 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2021-02-03, 11:59
|
|
|
dzięki Macieju - przeszukałem i przestudiowałem dostępne schematy elektryczne i rzeczywiście nie znalazłem takiego bezpiecznika. A poszukiwałem lub poszukuję go dlatego że moja centralka nie ma zasilania - oczywiście są trzy przewody ( brązowy,
czerwonoszary i czarnoczerwony ) ale na żadnym nie ma zasilania - no brązowy to masa ale na pozostałych dwóch cisza... i teraz myślę czy mogę zasilić tą centralę pomijając oryginalne zasilanie - bo przecież nie wiem skąd to zasilanie przychodzi. Myślę że w moim przypadku to właśnie brak zasilania i co za tym idzie nie ład owanie znajdujących się w środku akumulatorków jest powodem niedziałania tej centralki 8L0951605A. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-02-03, 12:23
|
|
|
czerwonoszary to wzbudzenie
na drugi mozesz podać zasilanie stałe praktycznie skądkolwiek, jak widać po przekroju
kabelka syrenka nie pobiera dużego prądu (tyle co do ładowania wewn akku) ale oczywiscie
zabezpiecz się dodatkowym bezpiecznikiem |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
czaruś
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 120 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2021-02-03, 13:15
|
|
|
...czyli czerwonoszary to sygnał ze sterownika komfortu. Moja centralka umarła i niestety tak jak wielu kolegom baterie rozlały się na płytkę niszcząc ją. Kupiłem za 19zł centralkę z 2012r. bodajże z Seata Exeo o tych samych numerach. W środku super - zero jakiejkolwiek korozji - wymieniłem profilaktycznie akumulatorki i jest gotowa do założenia. Ale też profilaktycznie sprawdziłem to zasilanie i tak jak pisałem wcześniej zasilania brak - i być może to też w pewnym stopniu przyczyniło się do uśmiercenia starej centralki |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-02-03, 17:40
|
|
|
kostke miala wyprowadzoną tak samo? do tyłu czy w kierunku "patrzenia" syreny? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
czaruś
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 120 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2021-02-04, 08:15
|
|
|
8L0951605A ma kostkę wyprowadzoną do przodu. Stare syreny 8L0951605 mają kostki wyprowadzone w dół ( lub w bok w zależności w jakiej pozycji jest zamontowana ). |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-02-04, 18:20
|
|
|
czyli mogę brać taką z kostką do przodu tak? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
czaruś
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 120 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2021-02-05, 08:25
|
|
|
... niechciałbym źle doradzić Kilkukrotnie spotkałem w a8 d3
zamontowaną syrenkę starego lub nowego typu - u mnie ta nowego typu działała - dopóki się nie zepsuła Etka w opisie alarmu fabrycznego podaje numer syrenki 8L0951605A i jest to syrenka z kostką do przodu. Kupno syrenki używanej to 50/50 - raczej wszystkie mają z 10lat i czy zadziałają .... - obawiam się że często będzie |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-02-05, 08:43
|
|
|
ja wiem ale widze że mozna dostać na A stosunkowo świeże ale wszystkie mają
kostki do przodu... jak podpasuje jak rozumiem to ja nie mam nic naprzeciwko
na pewno będzie lepsza niż moja obecna...
jakie akku siedzą w środku?
18650?
zgrzewane? jak tak to jak sobie poradziłeś? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|