Autor |
Wiadomość |
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-08, 13:38
|
|
|
No tak ma byc na tipie do odcinki nie pojdzie , nie wiemjak w dieslu ale w pb lock zalacza sie na 3 biegu juz przy 1200 rpm , przy wolnej jezdzie 1 i 2 napewno idzie na mokro nadtepne sa juz chyba na sztuwno , oczywiscie na 1 i 2 biegu tez dziala lock ale przy wyzszych obrotach z dolu ida na mokro
Jesli jest tak jak mowisz to moze faktycznie nie ma co dramatyzowac i podmienic jeszcze pare l oleju dla lepszego przeplukania skrzyni |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-12-08, 13:47
|
|
|
A sprawdziliscie przy wymianie filtra czy filtr ma ta sama wysokosc komina ssawnego?
Nie raz joz sie spotkalem z 2 modelami filtrow.Jak wsadzisz za dlugi to skrzynia wyje jak oszalala bo ma tak malo miesca pod micha do ssania.Jak w druga strone bedzie zamiana to wlasnie na zakrecie olej ucieknie spod ssaka. |
|
|
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-12-08, 14:05
|
|
|
Filtr w D3 jest nieprzykrecany wsadzasz go i dociska go miska oleju trochę kiepskie rozwiazanie bo poprzedni filtr wytarł trochę miskę od wewnątrz na rogach gdzie przylegał do miski ,nowy filtr był tej samej firmy i wizualnie wyglądał tak samo jak ten zdemontowany ze skrzyni. |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-12-08, 16:00
|
|
|
Bym zajzal raz jeszcze bo wlasnie moze zaciaga powietrze |
|
|
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-12-08, 17:40
|
|
|
Tylko jak to teraz sprawdzić stary filtr już wywalony nie ma do czego porównać . |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-08, 22:13
|
|
|
A skad kupowales na fakturce nie masz nr filtra ? |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-12-08, 22:19
|
|
|
Kupowałem ze sklepu internetowego nr cześć mam gdzieś w korespondencji. A jaki powinien być ? |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-08, 22:47
|
|
|
michalwurszak powie ci jaki filtr do Twojego auta po vinie |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
ulises
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 77 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2014-12-08, 22:51
|
|
|
A co jezeli obroty falują? Wiem że konwerter ale czy zmieniać już czy jeszcze czekac? <niewiem> |
|
|
|
|
RA__________ [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-08, 22:57
|
|
|
Uszkodzony konwerter dowali reszte skrzyni więc nie radze czekać. |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-08, 22:59
|
|
|
Faluja podczas jazdy ? Jesli nie wymieniales wymien olej , a jesli jezdzisz glownie po miescie to smigaj tak dalej ew wykup asistans i jak cos to laweta ;p
Wymiana konwertera 1200 regenerowany 500 uzywka a aso 3500 zl do tego olej filtr robota 2 tys
Minimum 3 k musisz miec na wymiane i tutaj warto rozwazyc wymiane skrzyni na uzywke |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
RA__________ [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-08, 23:01
|
|
|
raftor napisał/a: | tutaj warto rozwazyc wymiane skrzyni na uzywke |
Już taką ma w aucie. Szukanie sprawnej skrzyni do A8 to loteria z wielka wygraną. Niemal nikt w nowych oleju nie wymieniał dopiero my to robimy i tez nie zawsze.... |
|
|
|
|
|
|
|
ulises
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 77 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2014-12-08, 23:07
|
|
|
raftor chciales znac koszty w poprzednim poscie. Otoz u mnie wymiana konwertera bedzie kosztowac ok 4-5 tys niestety. Konwerter nowy zf+oliwa+filtry+robicizna pewnie jakas pierdola jeszcze wypadnie. Jak dzwonilem do mid parts to 3-7 netto. W tym jest rozebranie skrzyni i wymiana zuzytych elementow. W tym miesiacu bedzie juz 300tys. |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-08, 23:18
|
|
|
no ja juz pisałem na forum ze nie dał bym 7 tys za remont skrzyni z gwar na 0.5 roku
wolał bym zajechac swoja na amen i kupic uzywke z angola a stara sprzedac na złom albo jako uszkodzona warsztaty remontujace z checia odkupia taka skrzynie taka zabawa nie powinna wyniesc wiecej jak 3 tys
skrzynia oczwyscie tylko taka z którą mozna sie przejechac przed demontażem
w mid parts wsadza Ci regenerowany konwerter nie nowy i nie ma co sie łudzic ze przelata on 200 k gdyby tak było gwar była by dłuższa tak mi sie wydaje
miałem a6 przebiegu 270 konwerter juz miał pierwsze oznaki auto dalej jeździ juz nabiło 30 k i nadal spokój
to ze w nowych autach nie wymienia sie oleju w skrzyni to wiem bo w aso nie ma takiego zalecenia , wiec skrzynie potrafia miec problemy juz po 170 tys
we flocie u znajomych w audi c6 poszły 2 skrzynie przy przebiegu 140 tys |
|
|
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-12-09, 11:08
|
|
|
Witam dziś przeprowadziłem próbę i niestety obroty falują tz skaczę
- jazda na D 70 km h odpuszczenie gazu gwałtowne wcisnięcie na gaz tak zeby nie było redukcji obroty wzrastają o 300 nastepnie auto zaczyna ciągnąć i spadaja o 100 i płynnie przyspiesza bez skakania obrotów.
- jazda na tipie 70 km h na 4 biegu odpuszczenie gazu gwałtowne wciśnięcie obroty wzrastaja o 200, ale auto jednoczesnie od razu po wcisnięciu gazu przyspiesza.
Co do filtra to rzekomo jest takiego nr ZF 0501 212 974, taki zakupiłem , ale nie sprawdzałem na filtrze jaki jest nr czy na pewno taki gościu mi wysłał. |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
|