Autor |
Wiadomość |
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-10-28, 18:28
|
|
|
Dokładnie przesada byłem przygotowany ze usłyszę 1200 max 1400zł, ale dwa koła to ich poniosło . |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-10-28, 18:50
|
|
|
Niech 500zł kosztuje sama robocizna do tego 700-900zł części to max 1400 ale nie 2000ts to nie wiem co oni w tym jeszcze robią moze tankują do pełna . Chyba będę musiał zostać przy wymianie statycznej . |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-28, 19:00
|
|
|
ja bym zrobił ze 2-3 statyczne czesciej niż trza. Zależne od stanu oleju i filtra. |
|
|
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-10-28, 19:11
|
|
|
Tak chyba trzeba bedzie zrobić . |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-10-28, 19:17
|
|
|
No i takie rozwiązanie widzę najlepsze i sam sobie to zrobisz. I kasy starczy Ci na kilka razy takich wymian. O;ej kolega wyżej tez Ci podał jaki i pewnie ma go w ofercie. |
|
|
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-10-28, 19:51
|
|
|
W D2 wymieniałem sam tu mam trochę obawy co do tego żeby stan oleju był pózniej prawidłowy . |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-10-28, 20:23
|
|
|
Zasada wymiany w D3 jest taka sama jak D2. Wszystko na spokojnie we 2 osoby, pilnować temperatury i będzie git. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-10-28, 21:48
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Zasada wymiany w D3 jest taka sama jak D2. Wszystko na spokojnie we 2 osoby, pilnować temperatury i będzie git. |
Nawet jedna osoba w D3 daje radę, a teraz pogoda jest dobra, bo nie będzie się olej za szybko nagrzewał. Cena nieco za wysoka, ale być może taką podali, bo po prostu nie chcą się w to bawić i liczą na Twoją rezygnację. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-28, 21:57
|
|
|
pebo napisał/a: | bo po prostu nie chcą się w to bawić i liczą na Twoją rezygnację. |
Jeśli tak to niech zamkna interes albo naprawiają piły spalinowe.... |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-10-28, 22:15
|
|
|
Apophis napisał/a: | pebo napisał/a: | bo po prostu nie chcą się w to bawić i liczą na Twoją rezygnację. |
Jeśli tak to niech zamkna interes albo naprawiają piły spalinowe.... |
Maćku, no po prostu czasami tak bywa. Ja nawet ich trochę rozumiem, w końcu muszą zarobić na chleb, a tu jest trochę zabawy. A mechanik też człowiek i pewnie woli narobić się mniej i zarobić więcej. Takie życie mój panie... takie życie. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-28, 22:18
|
|
|
Mój drogi to jest znany i polecany serwis ASB jak ja dzwonie do Łobody to mówia ZAPRASZAMY! A wymiana zajmuje im naście minut. |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-10-28, 22:22
|
|
|
Apophis napisał/a: | Mój drogi to jest znany i polecany serwis ASB jak ja dzwonie do Łobody to mówia ZAPRASZAMY! A wymiana zajmuje im naście minut. |
I to jest sedno sprawy - dobra robota zawsze się obroni. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-10-29, 04:18
|
|
|
Apophis napisał/a: | 2tyś za wymiane oleju lekka przesada. |
To za wymianę dynamiczną.... cena jak cena i jakoś nie szczególnie przesadzona.
Apophis napisał/a: | To remont pewnie z dyche bedzie kosztował.... |
I co w tym dziwnego?....
Generalny remont skrzyni w D3 może kosztować nawet 12-13kpln i determinowane to jest mi.in. mechatroniką którą np. MID-PARTS kupuje nową w ASO i w ASO dopasowuje ją do samochodu.
Samemu można sobie oczywiście zrobić taniej ale jak korzystasz z usług jakiegoś serwisu i oczekujesz od nich przede wszystkim wysokiego poziomu wiedzy to to po prostu kosztuje. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-29, 09:16
|
|
|
FOSS napisał/a: | Samemu można sobie oczywiście zrobić taniej ale jak korzystasz z usług jakiegoś serwisu i oczekujesz od nich przede wszystkim wysokiego poziomu wiedzy to to po prostu kosztuje. |
Samemu się na to nie czuję a miedzy D3 a D2 nie ma aż tak kolosalnych rozbieżności.
Widocznie serwis w którym robiłem i nadal serwisuje sobie skrzynie nie bierze cześci z ASO bo szef sam mi kiedys to w rozmowie napomniał że by zbankrutowali od tego.
Cena 2tyś za dynamiczną(wiem jak to się robi) jest nieuzasadniona,za wysoka. Cena 850 za statyczną także. No ale jak się bierze z ASO i dodaje swoją marże to tak własnie jest.
Można nawet dac 25tyś+koszta wymiany za skrzynkę do D2. Kto jak chce. |
|
|
|
|
|