Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Szarpanie skrzyni po wymianie oleju  
Autor Wiadomość
Ogród-Lca 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Legnica
Wysłany: 2014-10-28, 18:28   

Dokładnie przesada byłem przygotowany ze usłyszę 1200 max 1400zł, ale dwa koła to ich poniosło .
_________________
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-10-28, 18:29   

Za sama wymiane to i tak stanowczo za dużo - moim zdaniem taka usługa powinna kosztowac max 500zl
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Ogród-Lca 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Legnica
Wysłany: 2014-10-28, 18:50   

Niech 500zł kosztuje sama robocizna do tego 700-900zł części to max 1400 ale nie 2000ts to nie wiem co oni w tym jeszcze robią moze tankują do pełna . Chyba będę musiał zostać przy wymianie statycznej .
_________________
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-28, 19:00   

ja bym zrobił ze 2-3 statyczne czesciej niż trza. Zależne od stanu oleju i filtra.
 
 
Ogród-Lca 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Legnica
Wysłany: 2014-10-28, 19:11   

Tak chyba trzeba bedzie zrobić .
_________________
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-10-28, 19:17   

No i takie rozwiązanie widzę najlepsze i sam sobie to zrobisz. I kasy starczy Ci na kilka razy takich wymian. O;ej kolega wyżej tez Ci podał jaki i pewnie ma go w ofercie.
 
 
Ogród-Lca 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Legnica
Wysłany: 2014-10-28, 19:51   

W D2 wymieniałem sam tu mam trochę obawy co do tego żeby stan oleju był pózniej prawidłowy .
_________________
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-10-28, 20:23   

Zasada wymiany w D3 jest taka sama jak D2. Wszystko na spokojnie we 2 osoby, pilnować temperatury i będzie git.
_________________
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-10-28, 21:48   

krzychu22.p1i napisał/a:
Zasada wymiany w D3 jest taka sama jak D2. Wszystko na spokojnie we 2 osoby, pilnować temperatury i będzie git.

Nawet jedna osoba w D3 daje radę, a teraz pogoda jest dobra, bo nie będzie się olej za szybko nagrzewał. Cena nieco za wysoka, ale być może taką podali, bo po prostu nie chcą się w to bawić i liczą na Twoją rezygnację.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-28, 21:57   

pebo napisał/a:
bo po prostu nie chcą się w to bawić i liczą na Twoją rezygnację.

Jeśli tak to niech zamkna interes albo naprawiają piły spalinowe....
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-10-28, 22:15   

Apophis napisał/a:
pebo napisał/a:
bo po prostu nie chcą się w to bawić i liczą na Twoją rezygnację.

Jeśli tak to niech zamkna interes albo naprawiają piły spalinowe....

Maćku, no po prostu czasami tak bywa. Ja nawet ich trochę rozumiem, w końcu muszą zarobić na chleb, a tu jest trochę zabawy. A mechanik też człowiek i pewnie woli narobić się mniej i zarobić więcej. Takie życie mój panie... takie życie.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-28, 22:18   

Mój drogi to jest znany i polecany serwis ASB jak ja dzwonie do Łobody to mówia ZAPRASZAMY! A wymiana zajmuje im naście minut.
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-10-28, 22:22   

Apophis napisał/a:
Mój drogi to jest znany i polecany serwis ASB jak ja dzwonie do Łobody to mówia ZAPRASZAMY! A wymiana zajmuje im naście minut.

I to jest sedno sprawy - dobra robota zawsze się obroni.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-10-29, 04:18   

Apophis napisał/a:
2tyś za wymiane oleju lekka przesada.

To za wymianę dynamiczną.... cena jak cena i jakoś nie szczególnie przesadzona.

Apophis napisał/a:
To remont pewnie z dyche bedzie kosztował....

I co w tym dziwnego?....
Generalny remont skrzyni w D3 może kosztować nawet 12-13kpln i determinowane to jest mi.in. mechatroniką którą np. MID-PARTS kupuje nową w ASO i w ASO dopasowuje ją do samochodu.

Samemu można sobie oczywiście zrobić taniej ale jak korzystasz z usług jakiegoś serwisu i oczekujesz od nich przede wszystkim wysokiego poziomu wiedzy to to po prostu kosztuje.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-29, 09:16   

FOSS napisał/a:
Samemu można sobie oczywiście zrobić taniej ale jak korzystasz z usług jakiegoś serwisu i oczekujesz od nich przede wszystkim wysokiego poziomu wiedzy to to po prostu kosztuje.


Samemu się na to nie czuję a miedzy D3 a D2 nie ma aż tak kolosalnych rozbieżności.
Widocznie serwis w którym robiłem i nadal serwisuje sobie skrzynie nie bierze cześci z ASO bo szef sam mi kiedys to w rozmowie napomniał że by zbankrutowali od tego.

Cena 2tyś za dynamiczną(wiem jak to się robi) jest nieuzasadniona,za wysoka. Cena 850 za statyczną także. No ale jak się bierze z ASO i dodaje swoją marże to tak własnie jest.

Można nawet dac 25tyś+koszta wymiany za skrzynkę do D2. Kto jak chce.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.