Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Szarpanie skrzyni po wymianie oleju  
Autor Wiadomość
Bartek87 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 174
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-10-29, 09:48   

W Szczecine w ASO Audi krzykneli mi 2500zł za wymiane ze wszystkim. W ASO VW z kolei robocizna ok 300zł + filtr z uszczelka za 300 z hakiem, olej własny Ravenol :)
 
 
Ogród-Lca 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Legnica
Wysłany: 2014-10-29, 10:50   

Dodam jeszcze że sama rozmowa tel mnie nie przekonała bo miałem wrażenie że rozmawiam z jakimś totalnym gburem, który ma gdzieś jednego klienta w te czy we wte. Co do ceny 2000 ts zł to uważam że jest ona mocno przesadna mimo tego że zdaje sobie sprawę z tego że te auta nie są tanie w utrzymaniu i nie zamierzam na swoim aucie oszczędzać ale za ok 2000 ts to u chłopaków w okolicy co rozbierają D3 mam drugą skrzynię z auta którym mogę wcześniej pojeździć i zobaczyć jak chodzi.
15L oleju Revanol to jest jakieś 600 zł + filtr+uszczelka+jakaś podkładka to niech wyjdzie 1000 zł i to mocno wygórowane , czas takiej wymiany oglądałem wiele filmików na You tube max 2h czyli Panowie za roboczogodzinę biorą 500 zł to nawet w ASO nie ma takich stawek. Może ktoś z kolegów zarabia 500 zł na godzinę bo większość na tym forum chyba nie .
_________________
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-29, 13:48   

W serwisie do którego jeżdzę ceny wyglądają mniej więcej tak że robocizna jeśli nie trza sie bawić z wydechami ok 150zł do tego doliczamy ceny filtra,uszczelka,olej.
Statyczna


Wymiana dynamiczna nie jest ani opłacalna ani polecana bo więcej sie osiągnie poprzez dwie statyczne niż jedną dynamiczną.
 
 
Ogród-Lca 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Legnica
Wysłany: 2014-10-29, 16:48   

Koledzy może ktoś opisze krok po kroku jak najlepiej zrobic tą wymianę gdybym chciał to zrobić we własnym zakresie , najważniejsze żeby zlać jak najwięcej oleju przy wymianie statycznej i jak później zalać odpowiedni stan oleju, ponoć poziom sprawdza się VAG, i jak później przeprowadzić adaptację ?
_________________
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-10-29, 17:00   

Kolega jest leniwy :P
http://www.a8team.pl/all-...ju-atf-vt76.htm
 
 
Ogród-Lca 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Legnica
Wysłany: 2014-10-29, 17:16   

Sorki widziałem ten post, ale na wstępie przeczytałem że dotyczy skrzyń 5 biegowych i sie nie zagłębiałem.
_________________
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
 
 
Ogród-Lca 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Legnica
Wysłany: 2014-10-29, 18:32   

numer skrzyni biegów - GZA - olej to - G 055 005 A2 - RAVENOL 6HP lub inny
Koledzy czy to jest dokładnie ten olej, który powinien być zlany do mojej skrzyni ?
http://allegro.pl/ravenol...4669488070.html
http://allegro.pl/ravenol...4669521085.html
_________________
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-10-29, 18:35   

Podales takie same - rożnia sie tylko pojemnością :) Tak - ten bedzie pasowac
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Ogród-Lca 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Legnica
Wysłany: 2014-10-29, 18:38   

Dzięki a wiesz kolego jaki olej będzie najlepszy do dyferencjału tył i przód bo będę chciał wymienić za jednym zamachem.
_________________
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
 
 
Ogród-Lca 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Legnica
Wysłany: 2014-10-30, 17:30   

Koledzy czy opłaca się inwestować w opcję 1 czy zdecydowanie wystarczy opcja 2 ?
1 http://allegro.pl/olej-fi...4710219685.html
2 http://allegro.pl/olej-fi...4701972930.html

Czy trzeba rozkręcać wydechy do zdjęcia miski ?
_________________
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Ostatnio zmieniony przez Ogród-Lca 2014-10-31, 16:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-10-30, 22:43   

Apophis napisał/a:
Wymiana dynamiczna nie jest ani opłacalna ani polecana bo więcej sie osiągnie poprzez dwie statyczne niż jedną dynamiczną.

Dokładnie.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-11-02, 01:40   

Ogród-Lca napisał/a:
Koledzy czy opłaca się inwestować w opcję 1 czy zdecydowanie wystarczy opcja 2 ?

1 http://allegro.pl/olej-fi...4710219685.html
2 http://allegro.pl/olej-fi...4701972930.html

Ja bym poszedł jednak w oryginalne produkty ZF czyli opcję 1.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Ogród-Lca 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Legnica
Wysłany: 2014-11-02, 18:45   

Na forum było wiele wypowiedzi że olej do skrzyni to revanol myślałem że to oryginał .
_________________
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-11-02, 20:01   

Ogród-Lca napisał/a:
Na forum było wiele wypowiedzi że olej do skrzyni to revanol myślałem że to oryginał .

Oryginał do skrzyni ZF jest olej ZF Lifeguard - Ravenol nawet w opisie który zalinkowałeś ma napisane, że jest bezpośrednim zamiennikiem oryginalnego ZF'a :)

Jak ja wymieniałem w swojej oleum to nalany został ZF i może dla niektórych to przerost formy nad treścią ale ja wybieram tak a nie inaczej i lepiej się z tym czuję.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Ogród-Lca 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Legnica
Wysłany: 2014-11-03, 16:21   

Koledzy a wypowie się ktoś kto wymienił olej na Revanol jak chodzi skrzynia ?, w mojej skrzyni olej był wymieniony jakieś 50 ts temu , ale co zostało wlane tego nie wiem.
_________________
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.