Autor |
Wiadomość |
Bartek87
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-10-29, 09:48
|
|
|
W Szczecine w ASO Audi krzykneli mi 2500zł za wymiane ze wszystkim. W ASO VW z kolei robocizna ok 300zł + filtr z uszczelka za 300 z hakiem, olej własny Ravenol |
|
|
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-10-29, 10:50
|
|
|
Dodam jeszcze że sama rozmowa tel mnie nie przekonała bo miałem wrażenie że rozmawiam z jakimś totalnym gburem, który ma gdzieś jednego klienta w te czy we wte. Co do ceny 2000 ts zł to uważam że jest ona mocno przesadna mimo tego że zdaje sobie sprawę z tego że te auta nie są tanie w utrzymaniu i nie zamierzam na swoim aucie oszczędzać ale za ok 2000 ts to u chłopaków w okolicy co rozbierają D3 mam drugą skrzynię z auta którym mogę wcześniej pojeździć i zobaczyć jak chodzi.
15L oleju Revanol to jest jakieś 600 zł + filtr+uszczelka+jakaś podkładka to niech wyjdzie 1000 zł i to mocno wygórowane , czas takiej wymiany oglądałem wiele filmików na You tube max 2h czyli Panowie za roboczogodzinę biorą 500 zł to nawet w ASO nie ma takich stawek. Może ktoś z kolegów zarabia 500 zł na godzinę bo większość na tym forum chyba nie . |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-29, 13:48
|
|
|
W serwisie do którego jeżdzę ceny wyglądają mniej więcej tak że robocizna jeśli nie trza sie bawić z wydechami ok 150zł do tego doliczamy ceny filtra,uszczelka,olej.
Statyczna
Wymiana dynamiczna nie jest ani opłacalna ani polecana bo więcej sie osiągnie poprzez dwie statyczne niż jedną dynamiczną. |
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-10-29, 16:48
|
|
|
Koledzy może ktoś opisze krok po kroku jak najlepiej zrobic tą wymianę gdybym chciał to zrobić we własnym zakresie , najważniejsze żeby zlać jak najwięcej oleju przy wymianie statycznej i jak później zalać odpowiedni stan oleju, ponoć poziom sprawdza się VAG, i jak później przeprowadzić adaptację ? |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-10-29, 17:16
|
|
|
Sorki widziałem ten post, ale na wstępie przeczytałem że dotyczy skrzyń 5 biegowych i sie nie zagłębiałem. |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-10-29, 18:38
|
|
|
Dzięki a wiesz kolego jaki olej będzie najlepszy do dyferencjału tył i przód bo będę chciał wymienić za jednym zamachem. |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-10-30, 17:30
|
|
|
Koledzy czy opłaca się inwestować w opcję 1 czy zdecydowanie wystarczy opcja 2 ?
1 http://allegro.pl/olej-fi...4710219685.html
2 http://allegro.pl/olej-fi...4701972930.html
Czy trzeba rozkręcać wydechy do zdjęcia miski ? |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
Ostatnio zmieniony przez Ogród-Lca 2014-10-31, 16:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-10-30, 22:43
|
|
|
Apophis napisał/a: | Wymiana dynamiczna nie jest ani opłacalna ani polecana bo więcej sie osiągnie poprzez dwie statyczne niż jedną dynamiczną. |
Dokładnie. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-11-02, 01:40
|
|
|
Ja bym poszedł jednak w oryginalne produkty ZF czyli opcję 1. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-11-02, 18:45
|
|
|
Na forum było wiele wypowiedzi że olej do skrzyni to revanol myślałem że to oryginał . |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-11-02, 20:01
|
|
|
Ogród-Lca napisał/a: | Na forum było wiele wypowiedzi że olej do skrzyni to revanol myślałem że to oryginał . |
Oryginał do skrzyni ZF jest olej ZF Lifeguard - Ravenol nawet w opisie który zalinkowałeś ma napisane, że jest bezpośrednim zamiennikiem oryginalnego ZF'a
Jak ja wymieniałem w swojej oleum to nalany został ZF i może dla niektórych to przerost formy nad treścią ale ja wybieram tak a nie inaczej i lepiej się z tym czuję. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-11-03, 16:21
|
|
|
Koledzy a wypowie się ktoś kto wymienił olej na Revanol jak chodzi skrzynia ?, w mojej skrzyni olej był wymieniony jakieś 50 ts temu , ale co zostało wlane tego nie wiem. |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
|