Autor |
Wiadomość |
ceemack
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Lucas
Jeżdzę: A6c6
Dołączył: 25 Maj 2014 Posty: 31 Skąd: East side
|
Wysłany: 2016-01-19, 12:19
|
|
|
koledzy a ja zapytam o co innego , otóż czym posmarować swieżo założoną srubę od sworzni? By w razie czego w przyszłosći móc ją wyjąć bez problemu |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2016-01-19, 12:26
|
|
|
ceemack, ja tam delikatnie czyszczę zawsze pilnikiem okrągłym dziurkę, żeby usunąć resztki tego białego syfu i później smarem ceramicznym do hamulców, bądź grafitowym przegubowym, w miarę długo siedzą, ostatnio u siebie po 1,5 roku sprawdzałem w miarę lekko chodzą |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2016-01-28, 20:30
|
|
|
od siebie dodam że FOSS chyba ma rację i wachacze trzeba dokręcać w pozycji comfort. Wymieniłem tujele z 2 tyg temu bo było je słychać w kabinie a teraz po 2 tygodniach znów do wymiany. Dokręcałem w pozycji lift. |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-28, 21:39
|
|
|
nie dokręca się ani w pozycji lift ani w komfort tylko dla danego zawieszenia ustawia się na stole konkretne wymiary, porządnie się skręca i dopiero zakłada na auto....
takie skręcanie na lift...srift ...daje efekt, że po 3kkm miałem pozrywane górne wahacze i po demontażu wyszło jednoznacznie - wadliwy montaż!
identycznie poleciały u VanDama, który teraz będzie ogarniał temat u Marka
mmmat, proponuję właśnie do Marka skierować pytania w tym temacie bo facet ma wiedzę |
|
|
|
|
|
|
|
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2016-01-28, 22:14
|
|
|
a który to ten kolega "Marek"? no mi właśnie pozrywało po 2-3 kkm |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-28, 22:20
|
|
|
Marekp750-daleko do niego masz niestety...Jesli lepiej pasuje to pod Wrockiem masz szeryfisha. |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2016-01-28, 22:44
|
|
|
panton, ja jak wymieniałem u siebie to najpierw wyjąłem jeden przecisnąłem na prasie założyłem tak jak był pierwszy i z drugim tak samo 😉 To nie ma jakiejś wielkiej filozofii 😉 Juz mam zrobione ponad 20tys i po tulejach nie widac jakiegoś zużycia 😉 Ale zeby ok 3 tys padły?? To trzeba ustawić jakos albo mocno w dol albo w gore?? |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-28, 22:53
|
|
|
Lukas134, ja wiem, że nie ma w tym filozofia bo byłem przy tym jak to robił Marek (wszystko pokazywał i tłumaczył) ale jak widać i to można zjebać
poleciały tak szybko bo wartości (odległości między wahaczami) były prawie x2 i już w pozycji tzw. "zerowej" miały konkretne naprężenie a w momencie kiedy zawias pracował działające siły przekraczały wartości pod które ktoś to kiedyś projektował / testował i w ekspresowym tempie zakończyły swój żywot
pocieszające jest tylko to, że nie jestem sam |
|
|
|
|
|
|
|
crips33
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 44 Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 14 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2016-03-22, 02:29
|
|
|
panton napisał/a: | nie dokręca się ani w pozycji lift ani w komfort tylko dla danego zawieszenia ustawia się na stole konkretne wymiary, porządnie się skręca i dopiero zakłada na auto....
takie skręcanie na lift...srift ...daje efekt, że po 3kkm miałem pozrywane górne wahacze i po demontażu wyszło jednoznacznie - wadliwy montaż!
identycznie poleciały u VanDama, który teraz będzie ogarniał temat u Marka
mmmat, proponuję właśnie do Marka skierować pytania w tym temacie bo facet ma wiedzę |
A samemu jak można to zwymiarować? Czy w ogóle istnieje taki sposób??? Właśnie rozbieram cały przód i nie chciałbym mieć powtórki za kilka tygodni...
Ostatnio całość - górę i dół - robiłem w październiku 2015, przeplatałem jakieś 60kkm - 70kkm po dziurawej stolicy no i pora powymieniać na nowe...
Górę rozpiąłem niemal palcami ale dół stoi na dębowo - jutro ogarnę ściągacze i może jakiś palnik |
_________________ Rób co chcesz ... niczego nie żałuj |
|
|
|
|
|