Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 ] Wymiana górnych wahaczy  
Autor Wiadomość
ceemack 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Lucas
Jeżdzę: A6c6
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 31
Skąd: East side
Wysłany: 2016-01-19, 12:19   

koledzy a ja zapytam o co innego , otóż czym posmarować swieżo założoną srubę od sworzni? By w razie czego w przyszłosći móc ją wyjąć bez problemu
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2016-01-19, 12:26   

ceemack, ja tam delikatnie czyszczę zawsze pilnikiem okrągłym dziurkę, żeby usunąć resztki tego białego syfu i później smarem ceramicznym do hamulców, bądź grafitowym przegubowym, w miarę długo siedzą, ostatnio u siebie po 1,5 roku sprawdzałem w miarę lekko chodzą :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
mmmat 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 111
Skąd: Lubań
Wysłany: 2016-01-28, 20:30   

od siebie dodam że FOSS chyba ma rację i wachacze trzeba dokręcać w pozycji comfort. Wymieniłem tujele z 2 tyg temu bo było je słychać w kabinie a teraz po 2 tygodniach znów do wymiany. Dokręcałem w pozycji lift.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-01-28, 21:39   

nie dokręca się ani w pozycji lift ani w komfort tylko dla danego zawieszenia ustawia się na stole konkretne wymiary, porządnie się skręca i dopiero zakłada na auto....
takie skręcanie na lift...srift ...daje efekt, że po 3kkm miałem pozrywane górne wahacze i po demontażu wyszło jednoznacznie - wadliwy montaż! <onie>
identycznie poleciały u VanDama, który teraz będzie ogarniał temat u Marka <hehehe>
mmmat, proponuję właśnie do Marka skierować pytania w tym temacie bo facet ma wiedzę <okok>
 
 
mmmat 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 111
Skąd: Lubań
Wysłany: 2016-01-28, 22:14   

a który to ten kolega "Marek"? no mi właśnie pozrywało po 2-3 kkm :(
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-28, 22:20   

Marekp750-daleko do niego masz niestety...Jesli lepiej pasuje to pod Wrockiem masz szeryfisha.
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2016-01-28, 22:44   

panton, ja jak wymieniałem u siebie to najpierw wyjąłem jeden przecisnąłem na prasie założyłem tak jak był pierwszy i z drugim tak samo 😉 To nie ma jakiejś wielkiej filozofii 😉 Juz mam zrobione ponad 20tys i po tulejach nie widac jakiegoś zużycia 😉 Ale zeby ok 3 tys padły?? To trzeba ustawić jakos albo mocno w dol albo w gore??
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-01-28, 22:53   

Lukas134, ja wiem, że nie ma w tym filozofia bo byłem przy tym jak to robił Marek (wszystko pokazywał i tłumaczył) ale jak widać i to można zjebać
poleciały tak szybko bo wartości (odległości między wahaczami) były prawie x2 i już w pozycji tzw. "zerowej" miały konkretne naprężenie a w momencie kiedy zawias pracował działające siły przekraczały wartości pod które ktoś to kiedyś projektował / testował i w ekspresowym tempie zakończyły swój żywot
pocieszające jest tylko to, że nie jestem sam :D
 
 
crips33 
Użytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 44
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 14
Skąd: WWA
Wysłany: 2016-03-22, 02:29   

panton napisał/a:
nie dokręca się ani w pozycji lift ani w komfort tylko dla danego zawieszenia ustawia się na stole konkretne wymiary, porządnie się skręca i dopiero zakłada na auto....
takie skręcanie na lift...srift ...daje efekt, że po 3kkm miałem pozrywane górne wahacze i po demontażu wyszło jednoznacznie - wadliwy montaż! <onie>
identycznie poleciały u VanDama, który teraz będzie ogarniał temat u Marka <hehehe>
mmmat, proponuję właśnie do Marka skierować pytania w tym temacie bo facet ma wiedzę <okok>


A samemu jak można to zwymiarować? Czy w ogóle istnieje taki sposób??? Właśnie rozbieram cały przód i nie chciałbym mieć powtórki za kilka tygodni...

Ostatnio całość - górę i dół - robiłem w październiku 2015, przeplatałem jakieś 60kkm - 70kkm po dziurawej stolicy no i pora powymieniać na nowe...

Górę rozpiąłem niemal palcami ale dół stoi na dębowo - jutro ogarnę ściągacze i może jakiś palnik :/
_________________
Rób co chcesz ... niczego nie żałuj
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.