Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-05, 20:49
|
|
|
ale ja mimo to bym jej nie założył |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-03-05, 21:01
|
|
|
superheroo napisał/a: | Ten, który ma mi zakładać gaz to znajomy znajomego,wiec myślę że nie oszuka.... |
No ja bardzo dobrze znałem tego gaziarza i poleciłem go dobremu koledze. Teraz mi trochę głupio jak mi kumpel mówi ze wszyscy są do jednego wora wrzucić, bo wcześniej mówiłem że on nie...
U tego samego gaziarza kupiłem 8xhana do mojej furmanki i przypominam sobie teraz jeden tekst.
Zapytał mnie: "sam będziesz je sobie zakładał?", odparłem że tak, bo chcę sobie je dać na max krótkich wężykach. Odpowiedział " no jak sam będziesz sobie robił to się nie musisz spieszyć i sobie porządnie zrobisz".
Wtedy mnie zdziwiło to co powiedział, znając jego renomę a teraz już mnie nic nie zdziwi <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-06, 07:43
|
|
|
bo kasa jest najważniejsza a najlepiej jak najmniej się narobić i zarobić
trzy CCC nie może być dobrze .
Co do montażu gazu ja nie jestem gazownikiem ale jak widzę jak to jest zamontowane nawet u naszej koleżanki z tematu ,
dramat i tyle
czy 2-3 tys za montaż byle jak w ciągu paru godzin to mało ????
zarobku to ile by chcieli <jezu> |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-06, 12:52
|
|
|
Pepi dopisac nalezy ze to byl renomowany warsztat z listy AC.
Majka |
|
|
|
|
|
|
|
superheroo
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39 Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 33 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-03-06, 15:59
|
|
|
Widzę ze tak jest teraz w każdym fachu....wszyscy wszystko na odwal. Ludzie mają innych głęboko w d.... |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-06, 19:54
|
|
|
Witam!
Jesli by tak "wszyscy wszystko na odwal" bylo to bylby koniec wszystkiego.Sa ludzie kompetentni i uczciwi.I jest ich co raz wiecej.Oczywiscie trudno sie im przebic przez pewien sterotyp "pana Kazia" czyli co ja bede mial z tego ze zrobie dobrze i nie zarobie.Zrobi tanio i zle a pozniej za sto poprawek skasuje po 50 zlotych.To jest "byznesmen" wspolczesny.
Majka. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-03-06, 20:55
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | pepi napisał/a: | brc nie jest złym wyborem ... to chyba to najlepszy wybór...nie wierzę że to napisałem ;( |
no patrz jak to sie w przyrodzie potrafi pozmieniac ale z kosztami BRC to prawda...moja instalka na chyba z 7 lat i musialem wymienic reduktor i kilka wtryskow. Wydatek ok 2000zl. Ale za to teraz smiga jak malinka <hura> |
A moje BRC ma 4 lata i najeżdżone z 200kkm i jak do tej pory jedyne co wymieniłem to 2 wtryskiwacze - jeden puszczał gaz a drugiego, mimo że nie złapałem na gorącym uczynku, podejrzewałem o to samo więc zmieniłem oba.
Noi na dniach złapałem następne 2 wtryskiwacze na popuszczaniu więc teraz te pójdą do wymiany.
Poza tym, oprócz regularnych przeglądów okresowych z wymianą filtrów nie robiłem nic.
Reduktory mam 2, oba GeniusMax i nie mam z nimi żadnego problemu ani w lecie ani w zimie, ani przy spokojnej jeździe ani przy pełnym bucie.
Także ja nie mogę na nią narzekać |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-06, 21:14
|
|
|
FOSS napisał/a: | Poza tym, oprócz regularnych przeglądów okresowych z wymianą filtrów nie robiłem nic.
Reduktory mam 2, oba GeniusMax i nie mam z nimi żadnego problemu ani w lecie ani w zimie, ani przy spokojnej jeździe ani przy pełnym bucie.
Także ja nie mogę na nią narzekać |
u mnie regularnosc przegladowa auta dotyczy wszystkiego nie tylko LPG, niestety poprzedni wlasciciel nie mal takich zwyczajow, dlatego mnie kopnął zaszczyt wyminany, reduktora i kilku wtryskow, ale mimo to jestem zadowolony.
nawet na jednego Geniusza nie moge narzekac, bo i tak nie "butuje" mojego auta, co najwyzej czasami przy wyprzedzaniu moze do 5000obr dojdzie i mimo to reduktor wyrabia
teraz to mysle ze tak jak FOSS, bede mial spokoju no co najmniej na 100tys km. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-07, 08:48
|
|
|
wyłącz pompę paliwa |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-07, 09:33
|
|
|
pepi napisał/a: | wyłącz pompę paliwa |
nie mam ustawionego podobru PB przy dużym obciązeniu reduktora, więc jest w miare wydajny i pompy nie musze odłączć |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
superheroo
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39 Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 33 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-03-07, 12:08
|
|
|
Hmm myślałem o dwóch genius 1500, będą za słabe? Są połowę tańsze od maxow |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-07, 13:30
|
|
|
superheroo napisał/a: | Są połowę tańsze od maxow |
a za dwa 1500 nie zapłacisz tyle co za jednego Maxa ?
...w sumie to zależy jak autem jezdzisz mi wystarcza 1 Geniusz MAX |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-07, 15:13
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | nie mam ustawionego podobru PB przy dużym obciązeniu reduktora, więc jest w miare wydajny i pompy nie musze odłącz | -brc samo pobiera |
|
|
|
|
superheroo
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39 Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 33 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-03-07, 15:45
|
|
|
Martin masz rację, kosztują tyle samo, ale czy dwa 1500 nie są wydajniejsze niż jeden max? Poza tym u Ciebie jest 300 km, a u mnie 335, a genius max jest do 320 km |
Ostatnio zmieniony przez superheroo 2014-03-07, 18:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-07, 18:31
|
|
|
pepi napisał/a: | -brc samo pobiera |
ee raczej nie bo jak mu kick downa zapuszcze to przy duzym cisnieniu mi rozlacaz LPG i wskakuje PB, poza tym odczul bym jakies wieksze zuzycie PB jesli faktycznie by pobieralo sobie bez pytania
superheroo napisał/a: | ale czy dwa 1500 nie są wydajniejsze niż jeden max? |
pewnie sa ale tak jak pialem wczesniej jesli czesto wciskasz gaz do oporu, wyprzedzasz, badz wolna jazda A8 nie jest Ci wskazana to jak najbardziej dwa reduktory. Ja mam jeden i na moj styl jazdy jest to wystarczajaco. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|