Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Stag 300 i dramat.  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-05, 20:49   

ale ja mimo to bym jej nie założył :)
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-03-05, 21:01   

superheroo napisał/a:
Ten, który ma mi zakładać gaz to znajomy znajomego,wiec myślę że nie oszuka....

No ja bardzo dobrze znałem tego gaziarza i poleciłem go dobremu koledze. Teraz mi trochę głupio jak mi kumpel mówi ze wszyscy są do jednego wora wrzucić, bo wcześniej mówiłem że on nie...

U tego samego gaziarza kupiłem 8xhana do mojej furmanki i przypominam sobie teraz jeden tekst.
Zapytał mnie: "sam będziesz je sobie zakładał?", odparłem że tak, bo chcę sobie je dać na max krótkich wężykach. Odpowiedział " no jak sam będziesz sobie robił to się nie musisz spieszyć i sobie porządnie zrobisz".
Wtedy mnie zdziwiło to co powiedział, znając jego renomę a teraz już mnie nic nie zdziwi <niewiem>
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-06, 07:43   

bo kasa jest najważniejsza a najlepiej jak najmniej się narobić i zarobić ;)
trzy CCC nie może być dobrze .
Co do montażu gazu ja nie jestem gazownikiem ale jak widzę jak to jest zamontowane nawet u naszej koleżanki z tematu ,
dramat i tyle
czy 2-3 tys za montaż byle jak w ciągu paru godzin to mało ????
zarobku to ile by chcieli <jezu>
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-06, 12:52   

Pepi dopisac nalezy ze to byl renomowany warsztat z listy AC.

Majka
 
 
superheroo 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 33
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-03-06, 15:59   

Widzę ze tak jest teraz w każdym fachu....wszyscy wszystko na odwal. Ludzie mają innych głęboko w d....
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-06, 19:54   

Witam!
Jesli by tak "wszyscy wszystko na odwal" bylo to bylby koniec wszystkiego.Sa ludzie kompetentni i uczciwi.I jest ich co raz wiecej.Oczywiscie trudno sie im przebic przez pewien sterotyp "pana Kazia" czyli co ja bede mial z tego ze zrobie dobrze i nie zarobie.Zrobi tanio i zle a pozniej za sto poprawek skasuje po 50 zlotych.To jest "byznesmen" wspolczesny.

Majka.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-03-06, 20:55   

martin_rs4 napisał/a:
pepi napisał/a:
brc nie jest złym wyborem ... to chyba to najlepszy wybór...nie wierzę że to napisałem ;(


no patrz jak to sie w przyrodzie potrafi pozmieniac :D ale z kosztami BRC to prawda...moja instalka na chyba z 7 lat i musialem wymienic reduktor i kilka wtryskow. Wydatek ok 2000zl. Ale za to teraz smiga jak malinka <hura> ;)

A moje BRC ma 4 lata i najeżdżone z 200kkm i jak do tej pory jedyne co wymieniłem to 2 wtryskiwacze - jeden puszczał gaz a drugiego, mimo że nie złapałem na gorącym uczynku, podejrzewałem o to samo więc zmieniłem oba.

Noi na dniach złapałem następne 2 wtryskiwacze na popuszczaniu więc teraz te pójdą do wymiany.


Poza tym, oprócz regularnych przeglądów okresowych z wymianą filtrów nie robiłem nic.
Reduktory mam 2, oba GeniusMax i nie mam z nimi żadnego problemu ani w lecie ani w zimie, ani przy spokojnej jeździe ani przy pełnym bucie.
Także ja nie mogę na nią narzekać ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-03-06, 21:14   

FOSS napisał/a:
Poza tym, oprócz regularnych przeglądów okresowych z wymianą filtrów nie robiłem nic.
Reduktory mam 2, oba GeniusMax i nie mam z nimi żadnego problemu ani w lecie ani w zimie, ani przy spokojnej jeździe ani przy pełnym bucie.
Także ja nie mogę na nią narzekać ;)


u mnie regularnosc przegladowa auta dotyczy wszystkiego nie tylko LPG, niestety poprzedni wlasciciel nie mal takich zwyczajow, dlatego mnie kopnął zaszczyt wyminany, reduktora i kilku wtryskow, ale mimo to jestem zadowolony. :)

nawet na jednego Geniusza nie moge narzekac, bo i tak nie "butuje" mojego auta, co najwyzej czasami przy wyprzedzaniu moze do 5000obr dojdzie i mimo to reduktor wyrabia :]

teraz to mysle ze tak jak FOSS, bede mial spokoju no co najmniej na 100tys km. :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-07, 08:48   

wyłącz pompę paliwa :D
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-03-07, 09:33   

pepi napisał/a:
wyłącz pompę paliwa


nie mam ustawionego podobru PB przy dużym obciązeniu reduktora, więc jest w miare wydajny i pompy nie musze odłączć :] <amasz>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
superheroo 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 33
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-03-07, 12:08   

Hmm myślałem o dwóch genius 1500, będą za słabe? Są połowę tańsze od maxow
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-03-07, 13:30   

superheroo napisał/a:
Są połowę tańsze od maxow


a za dwa 1500 nie zapłacisz tyle co za jednego Maxa ?

...w sumie to zależy jak autem jezdzisz ;) mi wystarcza 1 Geniusz MAX :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-07, 15:13   

martin_rs4 napisał/a:
nie mam ustawionego podobru PB przy dużym obciązeniu reduktora, więc jest w miare wydajny i pompy nie musze odłącz
-brc samo pobiera :)
 
 
superheroo 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 33
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-03-07, 15:45   

Martin masz rację, kosztują tyle samo, ale czy dwa 1500 nie są wydajniejsze niż jeden max? Poza tym u Ciebie jest 300 km, a u mnie 335, a genius max jest do 320 km
Ostatnio zmieniony przez superheroo 2014-03-07, 18:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-03-07, 18:31   

pepi napisał/a:
-brc samo pobiera :)


ee raczej nie bo jak mu kick downa zapuszcze to przy duzym cisnieniu mi rozlacaz LPG i wskakuje PB, poza tym odczul bym jakies wieksze zuzycie PB jesli faktycznie by pobieralo sobie bez pytania ;)

superheroo napisał/a:
ale czy dwa 1500 nie są wydajniejsze niż jeden max?


pewnie sa ale tak jak pialem wczesniej jesli czesto wciskasz gaz do oporu, wyprzedzasz, badz wolna jazda A8 nie jest Ci wskazana to jak najbardziej dwa reduktory. Ja mam jeden i na moj styl jazdy jest to wystarczajaco. :)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.