Autor |
Wiadomość |
superheroo
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39 Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 33 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-03-04, 23:04
|
|
|
Pozwólcie,że się wtrąca.mam a6 c6 4.2 i w przyszłym tygodniu montuje kompletna instalacje brc na dwóch reduktorach genius 1500. Czemu tak narzekacie na brc? Czy to zły wybór?
Dodam że obecnie w a4 jeżdżę na stagu i nie jestem do końca zadowolonych |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-05, 08:13
|
|
|
brc nie jest złym wyborem prawidłowo zamontowana jest bardzo dobrą instalką która co prawda nie jest tak ekonomiczna
lecz bardzo wytrzymała .
Jeśli nie będziesz miał pecha i nic ci nie padnie nie zepsują nic po drodze
to chyba to najlepszy wybór
nie wierzę że to napisałem ;( |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-05, 08:19
|
|
|
tylko fajnie jakby kolektor zerwali do wiercenia i aby wkrętki dali nie pod wiatr
bo po montażu lpg auto zaczyna znacznie brać olej jak się opiłków naje
ale na 99% nie zerwą bo powiedzą że nie ma takiej potrzeby
i dadzą wkrętki tak jak wiertarka podejdzie
daj foto po zamontowaniu bom ciekaw jest światełko w tunelu bo dają ci dwa reduktory bo zazwyczaj jeden dają bo twierdzą że wystarczy |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-03-05, 08:39
|
|
|
pepi napisał/a: | ale na 99% nie zerwą bo powiedzą że nie ma takiej potrzeby |
Ja myślę że powiedzą, że ściągali a ni ściągną.
Poleciłem dobrego gaziarza w okolicy koledze. Poprosił aby do wiercenia ściągnęli kolektor, co obiecali.
Poznaczył śruby i okazało się że tego nie zrobili. Jak im to powiedział to nawet nie próbowali kłamać |
|
|
|
|
|
|
|
superheroo
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39 Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 33 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-03-05, 13:00
|
|
|
Dwa reduktory zaproponowałem sam, chciał wstawić jeden max, ale on jest do 240 kw....czyli o 10 za mało. Dwa genius 1500 tez są na granicy...piszą różnie 120-140kw na jeden.
Jakie wkrętki? Masz na myśli wtryskiwacz pod wiatr? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-05, 13:07
|
|
|
Przy max obciazeniu(ktore rzadko wystepuje) jeden genius max spokojnie sie wyrobi przy lekkim wspomaganiu pb. Wiec bez sensu pchac wiecej gratow do auta. |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2014-03-05, 14:25
|
|
|
Apophis napisał/a: | Przy max obciazeniu(ktore rzadko wystepuje) jeden genius max spokojnie sie wyrobi przy lekkim wspomaganiu pb. Wiec bez sensu pchac wiecej gratow do auta. |
A jak BRC zrealizuje to wspomaganie się Pb |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-05, 14:27
|
|
|
Normalnie ustawiasz w sterowniku ze w przypadku brakow mocy wspomaga sie pb. Ja mam tak zrobione ale nie zauwazylem by mi to pobieralo jakiez zauwazalne ilosci paliwa. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-05, 16:13
|
|
|
powtarzam kolejny raz auto ma pracować na lpg a nie się podpierać
co do mocy które podają producenci
moc KW zazwyczaj jest realną mocą KM
którą reduktor tak na prawdę wytrzyma |
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2014-03-05, 16:22
|
|
|
pepi napisał/a: | moc KW zazwyczaj jest realną mocą KM
którą reduktor tak na prawdę wytrzyma |
Nawet nie, miałem Golda(240KW) w A6 3.0 220KM i najzwyczajniej w świecie nie wyrabiał. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-03-05, 17:28
|
|
|
Gabriel napisał/a: | pepi napisał/a: | ale na 99% nie zerwą bo powiedzą że nie ma takiej potrzeby |
Ja myślę że powiedzą, że ściągali a ni ściągną.
Poleciłem dobrego gaziarza w okolicy koledze. Poprosił aby do wiercenia ściągnęli kolektor, co obiecali.
Poznaczył śruby i okazało się że tego nie zrobili. Jak im to powiedział to nawet nie próbowali kłamać |
Jedyne wyjście to stać kołkiem nad nimi i sprawdzać co robią..... i nie pozwolić nic wiercić na samochodzie.
A kolektora nie ściągają bo dla nich to pewnie 1 dzień roboty więcej.
A jak ściągną to nie wiadomo czy później prawidłowo założą.
I uszczelki pod kolektorem przydałoby się wtedy wymienić.
A najlepiej to zastosować te trójniki pod wtryskiwacze benzynowe i wtedy nie trzeba ani ściągać kolektora ani nic wiercić. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
superheroo
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39 Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 33 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-03-05, 18:06
|
|
|
Apophis napisał/a: | Przy max obciazeniu(ktore rzadko wystepuje) jeden genius max spokojnie sie wyrobi przy lekkim wspomaganiu pb. Wiec bez sensu pchac wiecej gratow do auta. |
Nie chce żeby się wspomagał benzyna, myślę że dwa 1500 będą wydajniejsze niż jeden max |
|
|
|
|
|
|
|
superheroo
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39 Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 33 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-03-05, 18:08
|
|
|
FOSS napisał/a: | Gabriel napisał/a: | pepi napisał/a: | ale na 99% nie zerwą bo powiedzą że nie ma takiej potrzeby |
Ja myślę że powiedzą, że ściągali a ni ściągną.
Poleciłem dobrego gaziarza w okolicy koledze. Poprosił aby do wiercenia ściągnęli kolektor, co obiecali.
Poznaczył śruby i okazało się że tego nie zrobili. Jak im to powiedział to nawet nie próbowali kłamać |
Jedyne wyjście to stać kołkiem nad nimi i sprawdzać co robią..... i nie pozwolić nic wiercić na samochodzie.
A kolektora nie ściągają bo dla nich to pewnie 1 dzień roboty więcej.
A jak ściągną to nie wiadomo czy później prawidłowo założą.
I uszczelki pod kolektorem przydałoby się wtedy wymienić.
A najlepiej to zastosować te trójniki pod wtryskiwacze benzynowe i wtedy nie trzeba ani ściągać kolektora ani nic wiercić. |
Ten, który ma mi zakładać gaz to znajomy znajomego,wiec myślę że nie oszuka.... |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-03-05, 18:32
|
|
|
Zaznacz farbą śruby od kolektora będziesz wiedział czy był odkręcany.
Co do tych podstawek pod wtryski to dobre rozwiązanie ale ktoś kiedyś na forum pisał że rozjeżdża to mape benzynową wydłuża trochę drogę wtrysku Pb)ale nie wiem ile w tym prawdy.
Co do jednego golda to powiem że wyrabia u mnie ciśnieniowo po przeróbkach, ale termicznie pewnie zamroził bym go przy bucie powyżej 2 minut.
Dla codziennej jazdy bez pałowania gold jest wystarczający tylko faro 8mm wielozawór extra bądź rozwiertka zwykłego. Jeżeli ktoś lata szybciej to zimą nie pojeździ na goldzie bo temperatura gazu w ciągu 30sek zimą spada z 25st na bliską 5st i nawet mniej. Jak pisali na forum lpg optymalną temperaturą gazu jest granica 20st. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-03-05, 20:28
|
|
|
pepi napisał/a: | brc nie jest złym wyborem ... to chyba to najlepszy wybór...nie wierzę że to napisałem ;( |
no patrz jak to sie w przyrodzie potrafi pozmieniac ale z kosztami BRC to prawda...moja instalka na chyba z 7 lat i musialem wymienic reduktor i kilka wtryskow. Wydatek ok 2000zl. Ale za to teraz smiga jak malinka <hura> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|