Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Stag 300 i dramat.  
Autor Wiadomość
superheroo 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 38
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 33
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-03-04, 23:04   

Pozwólcie,że się wtrąca.mam a6 c6 4.2 i w przyszłym tygodniu montuje kompletna instalacje brc na dwóch reduktorach genius 1500. Czemu tak narzekacie na brc? Czy to zły wybór?
Dodam że obecnie w a4 jeżdżę na stagu i nie jestem do końca zadowolonych
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-05, 08:13   

brc nie jest złym wyborem prawidłowo zamontowana jest bardzo dobrą instalką która co prawda nie jest tak ekonomiczna
lecz bardzo wytrzymała .
Jeśli nie będziesz miał pecha i nic ci nie padnie nie zepsują nic po drodze
to chyba to najlepszy wybór
nie wierzę że to napisałem ;(
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-05, 08:19   

tylko fajnie jakby kolektor zerwali do wiercenia i aby wkrętki dali nie pod wiatr
bo po montażu lpg auto zaczyna znacznie brać olej jak się opiłków naje
ale na 99% nie zerwą bo powiedzą że nie ma takiej potrzeby
i dadzą wkrętki tak jak wiertarka podejdzie
daj foto po zamontowaniu bom ciekaw jest światełko w tunelu bo dają ci dwa reduktory bo zazwyczaj jeden dają bo twierdzą że wystarczy
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-03-05, 08:39   

pepi napisał/a:
ale na 99% nie zerwą bo powiedzą że nie ma takiej potrzeby

Ja myślę że powiedzą, że ściągali a ni ściągną.
Poleciłem dobrego gaziarza w okolicy koledze. Poprosił aby do wiercenia ściągnęli kolektor, co obiecali.
Poznaczył śruby i okazało się że tego nie zrobili. Jak im to powiedział to nawet nie próbowali kłamać ;)
 
 
superheroo 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 38
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 33
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-03-05, 13:00   

Dwa reduktory zaproponowałem sam, chciał wstawić jeden max, ale on jest do 240 kw....czyli o 10 za mało. Dwa genius 1500 tez są na granicy...piszą różnie 120-140kw na jeden.
Jakie wkrętki? Masz na myśli wtryskiwacz pod wiatr?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-05, 13:07   

Przy max obciazeniu(ktore rzadko wystepuje) jeden genius max spokojnie sie wyrobi przy lekkim wspomaganiu pb. Wiec bez sensu pchac wiecej gratow do auta.
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2014-03-05, 14:25   

Apophis napisał/a:
Przy max obciazeniu(ktore rzadko wystepuje) jeden genius max spokojnie sie wyrobi przy lekkim wspomaganiu pb. Wiec bez sensu pchac wiecej gratow do auta.


A jak BRC zrealizuje to wspomaganie się Pb
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-05, 14:27   

Normalnie ustawiasz w sterowniku ze w przypadku brakow mocy wspomaga sie pb. Ja mam tak zrobione ale nie zauwazylem by mi to pobieralo jakiez zauwazalne ilosci paliwa.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-05, 16:13   

powtarzam kolejny raz auto ma pracować na lpg a nie się podpierać
co do mocy które podają producenci
moc KW zazwyczaj jest realną mocą KM
którą reduktor tak na prawdę wytrzyma
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2014-03-05, 16:22   

pepi napisał/a:
moc KW zazwyczaj jest realną mocą KM

którą reduktor tak na prawdę wytrzyma


Nawet nie, miałem Golda(240KW) w A6 3.0 220KM i najzwyczajniej w świecie nie wyrabiał.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-03-05, 17:28   

Gabriel napisał/a:
pepi napisał/a:
ale na 99% nie zerwą bo powiedzą że nie ma takiej potrzeby

Ja myślę że powiedzą, że ściągali a ni ściągną.
Poleciłem dobrego gaziarza w okolicy koledze. Poprosił aby do wiercenia ściągnęli kolektor, co obiecali.
Poznaczył śruby i okazało się że tego nie zrobili. Jak im to powiedział to nawet nie próbowali kłamać ;)

Jedyne wyjście to stać kołkiem nad nimi i sprawdzać co robią..... i nie pozwolić nic wiercić na samochodzie.

A kolektora nie ściągają bo dla nich to pewnie 1 dzień roboty więcej.
A jak ściągną to nie wiadomo czy później prawidłowo założą.
I uszczelki pod kolektorem przydałoby się wtedy wymienić.


A najlepiej to zastosować te trójniki pod wtryskiwacze benzynowe i wtedy nie trzeba ani ściągać kolektora ani nic wiercić.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
superheroo 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 38
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 33
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-03-05, 18:06   

Apophis napisał/a:
Przy max obciazeniu(ktore rzadko wystepuje) jeden genius max spokojnie sie wyrobi przy lekkim wspomaganiu pb. Wiec bez sensu pchac wiecej gratow do auta.

Nie chce żeby się wspomagał benzyna, myślę że dwa 1500 będą wydajniejsze niż jeden max
 
 
superheroo 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 38
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 33
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-03-05, 18:08   

FOSS napisał/a:
Gabriel napisał/a:
pepi napisał/a:
ale na 99% nie zerwą bo powiedzą że nie ma takiej potrzeby

Ja myślę że powiedzą, że ściągali a ni ściągną.
Poleciłem dobrego gaziarza w okolicy koledze. Poprosił aby do wiercenia ściągnęli kolektor, co obiecali.
Poznaczył śruby i okazało się że tego nie zrobili. Jak im to powiedział to nawet nie próbowali kłamać ;)

Jedyne wyjście to stać kołkiem nad nimi i sprawdzać co robią..... i nie pozwolić nic wiercić na samochodzie.

A kolektora nie ściągają bo dla nich to pewnie 1 dzień roboty więcej.
A jak ściągną to nie wiadomo czy później prawidłowo założą.
I uszczelki pod kolektorem przydałoby się wtedy wymienić.


A najlepiej to zastosować te trójniki pod wtryskiwacze benzynowe i wtedy nie trzeba ani ściągać kolektora ani nic wiercić.

Ten, który ma mi zakładać gaz to znajomy znajomego,wiec myślę że nie oszuka....
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-03-05, 18:32   

Zaznacz farbą śruby od kolektora będziesz wiedział czy był odkręcany.
Co do tych podstawek pod wtryski to dobre rozwiązanie ale ktoś kiedyś na forum pisał że rozjeżdża to mape benzynową wydłuża trochę drogę wtrysku Pb)ale nie wiem ile w tym prawdy.
Co do jednego golda to powiem że wyrabia u mnie ciśnieniowo po przeróbkach, ale termicznie pewnie zamroził bym go przy bucie powyżej 2 minut.
Dla codziennej jazdy bez pałowania gold jest wystarczający tylko faro 8mm wielozawór extra bądź rozwiertka zwykłego. Jeżeli ktoś lata szybciej to zimą nie pojeździ na goldzie bo temperatura gazu w ciągu 30sek zimą spada z 25st na bliską 5st i nawet mniej. Jak pisali na forum lpg optymalną temperaturą gazu jest granica 20st.
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-03-05, 20:28   

pepi napisał/a:
brc nie jest złym wyborem ... to chyba to najlepszy wybór...nie wierzę że to napisałem ;(


no patrz jak to sie w przyrodzie potrafi pozmieniac :D ale z kosztami BRC to prawda...moja instalka na chyba z 7 lat i musialem wymienic reduktor i kilka wtryskow. Wydatek ok 2000zl. Ale za to teraz smiga jak malinka <hura> ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.