Witam!
Auto jezdzi wspaniale i sadze ze tak juz bedzie.Nadszedl jednak czas refleksji.
Wbrew temu co pisali koledzy o firmie AC bedacej wyłącznym dystrybutorem STAG-a na Polske trudno mieć dobre zdanie. Tata nie mogąc nic wskorac u "GAZOWNIKA" homologoweanego przez te firme II/16 GAZ-TECH Mrozewski Marek 70-814 SZCZECIN ul. Władysława Nehringa 11A który totalnie spartaczyl robote rozmawial tam z nastepujacymi pracownikami:
Marek Bezubik
Specjalista ds. Technicznych
tel. +48 85 743 81 54
tel. kom.+48 669 999 458
fax +48 85 653 86 49
marek.bezubik@ac.com.pl
woj. zachodniopomorskie, woj. lubuskie (cz. północna)
kom. +48 669 991 433
mariusz.jezierski@ac.com.pl
oraz jeszcze jeden pracownik zastepujacy(?) Pana Marek Gryko
Kierownik Działu Szkoleń i Wsparcia Technicznego
tel. +48 85 743 81 54
Pomimo zapewnien i obietnic zero reakcji i odzewu.
Wyglada na to ze naczelna dewiza tej firmy jest "kasa w kieszeni a klient w d...."albo "klient z dala niech ....."
Z całym uznaniem natomiast mogę polecić firme "Femitec" w Manheim.
Z relacji Taty :Ludzie niesamowicie mili i kompetentni (szczegolnie Pani Kasia). To z czym nie mogli poradzić sobie w Polsce o przez bez mala cztery miesiące załatwili w ciagu jednego dnia.Jakosc montazu instalacji określili jako skandaliczna.Podobna opinie wyrazil TÜV Reinland ktorego dokumentami się posluguja.Radze zatem dobrze przemyslec decyzje o zalozeniu instalacji w takiej firmie i u takich ludzi.
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3 Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-11, 07:11
A powiedzieli co było bo domniemam że już ok ?
majkaistefan [Usunięty]
Wysłany: 2014-03-11, 12:39
Pepi pod maska wygladalo średnio.Zdjecia sa w watku "Stag 300". Problem tkwil pod izolacja w przewodach laczonych na skretke(Tata zrobil zdjecie) nieodpowiednim podlaczeniu co moglo się skonczyc spaleniem sterownika silnika.Zamocowanie przewodow gazowych a wlasciwie ich brak tak ze polos z czasem by przetarla i samego zbiornika który przy uderzeniu poleciałby w kosmos.Lista jest dość dluga.Teraz to ja temu Panu wspolczuje.Sadze ze za jego pieniądze adwokaci cos ladnego sobie kupia.
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-03-11, 19:42
majkaistefan, jak będzie możliwość to zamieść fotki połączeń.
Rozumiem że zapewne dla dobra sprawy fotki dajesz na wstrzymanie.
Jak się wszystko już zakończy to zamieść fotki.
Zrób sobie zapis ustawień lpg gdzieś w pliku na kompie.
Tak jak przypuszczałem złe połączenia stąd te szpilki i spadki napięcia.
Niektórych rzeczy przez internet nie da się zrobić.
Ważne że już wszystko OK.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum