Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Stag 300 i dramat.  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-16, 21:43   

bez urazu a co ci to da ?
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-02-17, 06:35   

Zmniejszenie ciśnienia o te 0.2 spowoduje, że mnożnik poleci w górę.
Zacznie się gdzieś od 1,25 i skończy się (dla dłuższych czasów wtrysku) na 1.0.

Można to osiągnąć na dwa sposoby, zmiana średnicy dysz we wtrskach lub przez
zmianę ciśnienia.

Dlaczego dla małych czasów wtrysku (okolice 2 ms) lepiej nie mieć mnożnika 1 to chyba wiadomo.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-17, 08:03   

ale tu nie ma problemu z zgraniem instalki
ciśnienia chyba nie zmniejszy bo tam są dwa zavolaki jak są S to już jest minimalne które można ustawić to raz
jak N to można w dół zjechać
i jak skalibruje na nowo to zasilanie nie będzie spadało
7 wtrysk nie będzie wpływał na obroty ?
Pierwsze trzeba zrobić podstawę a potem można dopieszczać bo teraz to nawet św Piotr ustawieniami nie pomoże <niewiem>
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-02-17, 08:13   

Pepi, przeczytaj mój post jeszcze raz.
Nie napisałem, że wystarczy zmniejszyć ciśnienie i ustawić i będzie OK.

Napisałem, że do bani jest + po stacyjce.
Wiadomo, że trzeba to sprawdzić.
Konsekwencją tego (braku dobrego + po stacyjce) mogą być delsze problemy
jakie z tą instalacją występują.

Co do ustawienia mnożnika to jest kolejna pozycja do uwag zgłaszanych przez
inne osoby odpowiadające na ten post.
Zasada jest taka, że mnożnik nie powinien schodzić poniżej wartości 1.

Co tak się cietrzewisz na moje wypowiedzi?
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-17, 17:32   

mniejsza z tym :)


DODANO:

bo jakby pani brc zamontowała to by było dobrze :D
a teraz są kłopoty co nie <niewiem>
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2014-02-18, 22:31   

Wedlug Mnie zle podłoczone rozcięcie wtryskwaczy Pb lub uszkodzony sterownik.

Sprawdziłbym tez zasilanie i mase sterownika.
Plus po stacyjce pobiera mało prądu, uważam, że nie on jest problemem.

Co do zmiany mnożnika to bym nic narazie nie ruszał dopuki auto nie zacznie normalnie jezdzić na lpg. Na tych wtryskiwaczach i tak zapętlenie w OL jest bardzo prawdopodobne.

I jeszcze jedno pytanie.

Czy tak się dzieje od momentu montażu?
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-02-18, 23:18   

Tak jak pisałem auto bez właczonego wtryskiwacza LPG nr 7 jeździ dobrze, tak to określił tata majki.
Coś ten 7 nawala albo zwora albo sterownik uwalony.
_________________

 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-19, 17:47   

Witam!
Na wstępie chciała bym serdecznie podziękować wszystkim kolegom, a w szczególności Panu Karolowi który poświecił pół niedzieli na zdiagnozowanie problemu.
Okazało się że "Pan" który zakładał instalacje jest zwykłym partaczem i do tego jeszcze naciągaczem który za pośrednictwem prowadzonego przez siebie sklepu chciał nas naciągnąć na jeszcze spore wydatki.
Z instalacji na razie nie mogę korzystać ale auto nareszcie daje przyjemność z jazdy.

Majka.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-19, 18:38   

prawda jest taka że spartolił :)
i pewnie teraz odwija kota ogonem
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-19, 19:09   

To ciekawe bo niby polecany partacz byl heh.
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-19, 21:35   

Witam!
Polecany byl ale juz nie bedzie.I wcale nie znaczy ze poprzednie prace wykonal dobrze.Nie wszyscy sie na tym znaja i gdyby poddac ocenie przez fachowcow inne samochody ktore robil mozna by wyciagnac wnioski.Moj Tata tego nie odpusci.Najpierw auto zbada zaprzysiezony rzeczoznawca a potem autoryzowany serwis.Jesli potwierdzi sie (a wszystko wskazuje ze tak) to o czym pisali tu koledzy i co widzial Pan Karo to slono bedzie kosztowalo.Tata zlozy tez stosowne dokumenty w AC.Oni podobno tez maja pewne instrumenty nacisku.
I w ten oto sposob mozna stracic opinie o pieniadzach nie wspomne.Nam jednak pozostanie niesmak bo tacy ludzie nam Polakom wystawiaja opinie.


Majka.
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-20, 13:54   

Witam!
Jutro auto jedzie do autoryzowanego warsztatu na ogledziny i wstepna wycene.

Majka.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-20, 16:35   

majkaistefan napisał/a:
zlozy tez stosowne dokumenty w AC.Oni podobno tez maja pewne instrumenty nacisku.
-pisałem o tym
stag dba o swych użytkowników
a ile to kosztowało jak nie tu to na pw ;)
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-02-20, 18:02   

majkaistefan napisał/a:

Jutro auto jedzie do autoryzowanego warsztatu na ogledziny i wstepna wycene.

Fajnie że dało się załatwić autoryzowany serwis.
Niech popatrzą co tam nie halo.

Właśnie przez takich partaczy Stag i inne tracą na dobrej opinii. A sąto całkiem dobre instalację. Nie mówiąc o valtekach w zestawach bo to jest porażką.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-20, 21:04   

patrz BRC też tak zakładają i jakoś nadal ma powodzenie
:)
nie to że się nabijam z brc
bo jak widać lepsze jet od .... <niewiem>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.