Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-16, 21:43
|
|
|
bez urazu a co ci to da ? |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-17, 08:03
|
|
|
ale tu nie ma problemu z zgraniem instalki
ciśnienia chyba nie zmniejszy bo tam są dwa zavolaki jak są S to już jest minimalne które można ustawić to raz
jak N to można w dół zjechać
i jak skalibruje na nowo to zasilanie nie będzie spadało
7 wtrysk nie będzie wpływał na obroty ?
Pierwsze trzeba zrobić podstawę a potem można dopieszczać bo teraz to nawet św Piotr ustawieniami nie pomoże <niewiem> |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-17, 17:32
|
|
|
mniejsza z tym
DODANO:
bo jakby pani brc zamontowała to by było dobrze
a teraz są kłopoty co nie <niewiem> |
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2014-02-18, 22:31
|
|
|
Wedlug Mnie zle podłoczone rozcięcie wtryskwaczy Pb lub uszkodzony sterownik.
Sprawdziłbym tez zasilanie i mase sterownika.
Plus po stacyjce pobiera mało prądu, uważam, że nie on jest problemem.
Co do zmiany mnożnika to bym nic narazie nie ruszał dopuki auto nie zacznie normalnie jezdzić na lpg. Na tych wtryskiwaczach i tak zapętlenie w OL jest bardzo prawdopodobne.
I jeszcze jedno pytanie.
Czy tak się dzieje od momentu montażu? |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-02-18, 23:18
|
|
|
Tak jak pisałem auto bez właczonego wtryskiwacza LPG nr 7 jeździ dobrze, tak to określił tata majki.
Coś ten 7 nawala albo zwora albo sterownik uwalony. |
_________________
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-19, 17:47
|
|
|
Witam!
Na wstępie chciała bym serdecznie podziękować wszystkim kolegom, a w szczególności Panu Karolowi który poświecił pół niedzieli na zdiagnozowanie problemu.
Okazało się że "Pan" który zakładał instalacje jest zwykłym partaczem i do tego jeszcze naciągaczem który za pośrednictwem prowadzonego przez siebie sklepu chciał nas naciągnąć na jeszcze spore wydatki.
Z instalacji na razie nie mogę korzystać ale auto nareszcie daje przyjemność z jazdy.
Majka. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-19, 18:38
|
|
|
prawda jest taka że spartolił
i pewnie teraz odwija kota ogonem |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-19, 19:09
|
|
|
To ciekawe bo niby polecany partacz byl heh. |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-19, 21:35
|
|
|
Witam!
Polecany byl ale juz nie bedzie.I wcale nie znaczy ze poprzednie prace wykonal dobrze.Nie wszyscy sie na tym znaja i gdyby poddac ocenie przez fachowcow inne samochody ktore robil mozna by wyciagnac wnioski.Moj Tata tego nie odpusci.Najpierw auto zbada zaprzysiezony rzeczoznawca a potem autoryzowany serwis.Jesli potwierdzi sie (a wszystko wskazuje ze tak) to o czym pisali tu koledzy i co widzial Pan Karo to slono bedzie kosztowalo.Tata zlozy tez stosowne dokumenty w AC.Oni podobno tez maja pewne instrumenty nacisku.
I w ten oto sposob mozna stracic opinie o pieniadzach nie wspomne.Nam jednak pozostanie niesmak bo tacy ludzie nam Polakom wystawiaja opinie.
Majka. |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-20, 13:54
|
|
|
Witam!
Jutro auto jedzie do autoryzowanego warsztatu na ogledziny i wstepna wycene.
Majka. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-20, 16:35
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | zlozy tez stosowne dokumenty w AC.Oni podobno tez maja pewne instrumenty nacisku. | -pisałem o tym
stag dba o swych użytkowników
a ile to kosztowało jak nie tu to na pw |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-02-20, 18:02
|
|
|
majkaistefan napisał/a: |
Jutro auto jedzie do autoryzowanego warsztatu na ogledziny i wstepna wycene. |
Fajnie że dało się załatwić autoryzowany serwis.
Niech popatrzą co tam nie halo.
Właśnie przez takich partaczy Stag i inne tracą na dobrej opinii. A sąto całkiem dobre instalację. Nie mówiąc o valtekach w zestawach bo to jest porażką. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-20, 21:04
|
|
|
patrz BRC też tak zakładają i jakoś nadal ma powodzenie
nie to że się nabijam z brc
bo jak widać lepsze jet od .... <niewiem> |
|
|
|
|
|