Autor |
Wiadomość |
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-01, 09:40
|
|
|
Witam!
Damian czy chcesz koniecznie tu pyskowke wywolac? Po co? Jesli tego potrzebujesz znajdz kogos kto pomoze w rozwiazywaniu takich problemow.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-01, 10:03
|
|
|
Panie Stefanie,Panie Damianie(celowo w takiej kolejności) Macie ostatnio jakieś żale jeden do drugiego,proponuje załatwic sprawę-jeżeli juz musi byc na forum za pomocą działu np "Na każdy temat" lub "Polecam/Odradzam" Inne nie sa za bardzo do tego przeznaczone.
Wyprzedzając mysli-wiem że i ja się czasem lubię pokłócić ale trudno te kłótnie odnaleźć |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-01, 10:33
|
|
|
Witam!
Nie widze powodu i nie prowadze tu zadnych tego typu dzialan.Jesli juz cos pisze to odnosze sie do sytuacji a nie ludzi.Czesto jednak jesli sie uderzy w stol nozyce sie odzywaja.Tak tez jest w tym temacie.
Opisywana tu usterka w szczegolnosci dla ludzi ktorzy szybko jezdza jest BARDZO NIEBEZPIECZNA i w zadnym wypadku nie wolno jej lekcewazyc. (nie dotyczy zwolennikow rosyjskiej ruletki kredytobiorcow i politykow)
Pozdrawiam.Stefan. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-01, 10:42
|
|
|
A czym to grozi Stefan-napisz wprost.
Zawiecha nagle zaliczy glebe czy jak? |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-01, 10:53
|
|
|
Witam!
No jesli nie wiesz... Ja rozumiem ze masz duze poczucie humoru.Na to pytanie moze odpowie kto inny bo ja pewnie sie myle.
Stefan. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-01, 10:59
|
|
|
Stefan z tobą gorzej jak z pepim. Ja nie wiem,nie mam D3 ale mam ciekawość. |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-07-01, 11:05
|
|
|
Miałeś Stefan tą usterkę (nadal w to nie wierzę), jechałeś 200 na ostrym łuku i ... (tutaj dokończ zdanie) |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-07-01, 12:26
|
|
|
Noi jak tak czytam to co Stefan pisze to widzę, że jestem w czepku urodzony..... bo w moim D3 również pojawia się ten błąd czujnika G291.
Błąd pojawia się sporadycznie (raz jest, raz go nie ma) - pierwszy raz kiedy go odczytałem to było 2011-04-15 przy stanie licznika 192560km a ostatni raz 2015-04-29 przy stanie licznika 336810km.
Jak więc widać w moim posiadaniu tego auta minęło już ponad 4 lata i prawie 150kkm i wciąż żyję
Przez cały okres posiadania auta nie wymieniałem ani kompresora, ani amortyzatorów, ani tego bloku zaworów - robiłem wahacze, przednie półosie z przegubami, manżety przegubów, końcówki drążków kierowniczych, łączniki stabilizatorów i jedno co bezpośrednio wchodzi w skład pneumatyki to jakieś 2 lata temu oddałem do regeneracji jeden przedni amortyzator (jeździ po dziś dzień bezawaryjnie).
Tu należy też dodać, że auto prawie od początku kiedy je posiadam jeździ rzucone na glebę więc pneumatyka pracuje w warunkach innych niż standardowe.... i nic mi się w związku z tym jakoś nie dzieje
Do tego wszystkiego należy dodać, że autem tym wielokrotnie jeździłem ponad 200km/h i wielokrotnie też było to powyżej 250km/h - żyję i z powodu czujnika G291 raczej z tym życiem rozstawać się nie planuję
Wyjaśnienie zaś zawiłości działania zawieszenia pneumatycznego pozostawię jednak Stefanowi - pisząc to co powyżej na pewno posiada jakąś konkretną wiedzę i mam nadzieję, że pomoże i mi i pozostałym kolegom bo skoro to takie niebezpieczne to taka pomoc jest bardzo wskazana.
Ciekawi mnie bardzo jak to jest....
skoro usterka jest tak niebezpieczna że w jej wyniku można zginąć to dlaczego, pomimo zapisanego w sterowniku błędu z czujnikiem G291, FIS nie informuje o żadnej usterce zawieszenia a samo zawieszenie nie przechodzi w tryb awaryjny?
Ktoś wyjaśni jakoś rzeczowo?... Stefan? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-07-01, 12:34
|
|
|
No i to się nazywa rzeczowa odpowiedź. Dzięki FOSS. Myślę, że trochę nas uspokoiłeś |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-01, 13:09
|
|
|
Witam!
FOSS napisał/a: | Ktoś wyjaśni jakoś rzeczowo?... Stefan? | - Jesli ten blad jest (twoim zdaniem) nic nie znaczacy i wzywasz mnie tu do odpowiedzi to odpowiem.
Znasz moj styl jazdy.Jesli mam kogos na pokladzie to staram sie jechac w granicach rozsadku i nie przekraczac 200/220 bez zadnych gwaltownych manewrow.Jesli jade sam czesto jest juz inaczej.Rozmawialismy o tym ze czasem mam wrazenie ze samochod dziwnie sie zachowuje (czasem unosi a czasem opuszcza) w trakcie szybkiej jazdy.Bagatelizowales sprawe.W koncu (mialem zaufanie do tego co mowisz) myslalem ze juz starosc i trzeba moze odpuscic?
Tak bylo do momentu kiedy moim autem przejechal sie znajomy.Po "kolku" na Nordschleife przyjechal blady.Twierdzil ze powinienem z tym pojechac do dobrego warsztatu.Mialem ze soba wyniki skanow auta o ktore nigdy nie moglem sie ciebie doprosic.Zawsze twierdziles ze wszystko jest ok.Nawet nie pytaj co mowl.A to nie jedyny "kwiat" w tym ogrodzie.
Ot i cala historia.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-01, 15:08
|
|
|
I dalej nie wiem o co biega STEFAN! |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-01, 16:10
|
|
|
Witam!
Apophis napisał/a: | I dalej nie wiem o co biega STEFAN! | -to wpadnij do mnie.Zapalisz cos moze wypijesz i odstresowany zaczniesz inaczej patrzec na swiat.
Wracajac do tematu to z tego co pisze kolega ten czujnik w sumie gowno wart i tak naprawde za nic nie odpowiada.
Ja jednak pewnie nadwrazliwy jakis jestem i mi przeszkadza jak podczas szybkiej jazdy zmienia sie twardosc zawieszenia albo auto podnosi sie czy opuszcza co znacznie zmienia charakterystyke trakcji.Na ten temat napisano juz tyle ze wystarczy tylko przeczytac.Moim zdaniem ma to istotny wplyw na bezpieczenstwo.
Wszystkim zainteresowanym gra w ruska rulete kredytobiorcom i politykom polecam.
Pozdrawiam.Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-01, 16:21
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | -to wpadnij do mnie.Zapalisz cos moze wypijesz i odstresowany zaczniesz inaczej patrzec na swiat. |
Daleko nie mieszkamy od siebie ale kilka razy pisałem i jakieś propozycje PL spotów w DE gasły w zalążku
Ale do rzeczy.
Stefan twierdzi że przez ten bład/usterke zawiecha sobie pracuje,zmienia tryby losowo jak chce-tyle zrozumiałem. |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-01, 17:26
|
|
|
Witam!
Tak wlasnie jest.I nigdy nie wiesz kiedy to nastapi.
Apophis napisał/a: | Daleko nie mieszkamy | -w tym kraju pojecie daleko jest czysta abstrakcja.Z konca w koniec Wawy czesto sie jedzie dluzej jak tu kilkaset km.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-01, 17:29
|
|
|
Tak do Mielna ze zlotu jechałem tyle co do domu w DE wliczając 2h korków. Miałem na myśli nasze lokum w DE nie sa zbyt odłegłe.
Co do tematu to nie wiem jak to jest w odczuciu ale ulice to nie ciasny krety tor i raczej losowe zmiany nastawień zawieszenia nie powinny doprowadzic do marnej śmierci |
|
|
|
|
|