|
Autor |
Wiadomość |
gizmo07 [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-11-26, 22:28
|
|
|
Co do reduktorow Magic III to wczesniej stosowano wadliwe uszczelniacze, dlatego puszczaly baki. Od ktoregos miesiaca daty produkcji sa juz poprawione. Ja mam te reduktory w 2 autach, w tego w 8semce dwa i jest git. |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-11-26, 23:51
|
|
|
To może ja coś dodam.
Co do błedu to tak jak koledzy pisali sprawdz korekty długoterminowe dla wszystkich sond.
Jeszcze jedno czy bład skasowałeś czy resetowałeś kompa poprzez zdjęcie klem?
Jeśli tylko skasowałeś to nie jest to wina regulacji Lpg a raczej zawieszającej się sondy, lub coś się czasami przywiesza( np wielozawór, elektrozawór, mapsensor)Gdyby było ubogo, bogato cały czas to bład powrócił by praktycznie odrazu. |
|
|
|
|
|
|
|
Saberek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 153 Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
|
Wysłany: 2011-11-27, 02:48
|
|
|
Ja powim tak.
Od zalozenia instalki zrobilem juz z 10 000 km.
Wyregulowanie powracajacego engine check zajelo moim gazownikom z miesiac czyli ok 2000 km, wszystko to wina niewyregulowanych map i wydajnosci reduktorow ( mam 2 male z naddatkiem ok 100 KM ). Duzy reduktor moze i da rade w pojedynke ale nie ma szans zeby wydolil na chwilowe skoki zapotrzebowania na gaz ( parownik nie zdazy odparowac odpowiednjej ilosci gazu ) przy redukcjach , wyprzedzaniu i szasami butowaniu spod swiatel. Wlasnie w takich okolicznosciach wywala engine check.
Druga sprawa to musowe zalozenie dodatkowego zbiorniczka gazu na wezu przed wtryskami, u mnie to rozwiazali chlopaki zakladajac 2 filtry fazy lotnej czyli po 1 na strone/listwe wtryskowa,mala rzecz a pomaga przy chwilowych wahaniach cisnienia.
Po tych wszystkich zabawach z mapami i dodatkowymi filterkami nie mam zadnego problemu z LPG od 8 000 km.
A i na koniec miedz 8mm od zbiornika do parownikow to absolutne minimum w tym silniku. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |