Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Wybija CHECK!  
Autor Wiadomość
gizmo07
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-26, 22:28   

Co do reduktorow Magic III to wczesniej stosowano wadliwe uszczelniacze, dlatego puszczaly baki. Od ktoregos miesiaca daty produkcji sa juz poprawione. Ja mam te reduktory w 2 autach, w tego w 8semce dwa i jest git.
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-11-26, 23:51   

To może ja coś dodam.

Co do błedu to tak jak koledzy pisali sprawdz korekty długoterminowe dla wszystkich sond.

Jeszcze jedno czy bład skasowałeś czy resetowałeś kompa poprzez zdjęcie klem?
Jeśli tylko skasowałeś to nie jest to wina regulacji Lpg a raczej zawieszającej się sondy, lub coś się czasami przywiesza( np wielozawór, elektrozawór, mapsensor)Gdyby było ubogo, bogato cały czas to bład powrócił by praktycznie odrazu.
 
 
Saberek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 153
Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
Wysłany: 2011-11-27, 02:48   

Ja powim tak.
Od zalozenia instalki zrobilem juz z 10 000 km.
Wyregulowanie powracajacego engine check zajelo moim gazownikom z miesiac czyli ok 2000 km, wszystko to wina niewyregulowanych map i wydajnosci reduktorow ( mam 2 male z naddatkiem ok 100 KM ). Duzy reduktor moze i da rade w pojedynke ale nie ma szans zeby wydolil na chwilowe skoki zapotrzebowania na gaz ( parownik nie zdazy odparowac odpowiednjej ilosci gazu ) przy redukcjach , wyprzedzaniu i szasami butowaniu spod swiatel. Wlasnie w takich okolicznosciach wywala engine check.
Druga sprawa to musowe zalozenie dodatkowego zbiorniczka gazu na wezu przed wtryskami, u mnie to rozwiazali chlopaki zakladajac 2 filtry fazy lotnej czyli po 1 na strone/listwe wtryskowa,mala rzecz a pomaga przy chwilowych wahaniach cisnienia.
Po tych wszystkich zabawach z mapami i dodatkowymi filterkami nie mam zadnego problemu z LPG od 8 000 km.
A i na koniec miedz 8mm od zbiornika do parownikow to absolutne minimum w tym silniku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.