Autor |
Wiadomość |
Mariusz-zg
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8D4 4.2TDI
Wiek: 40 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 73 Skąd: Kraków/Zielona Góra
|
Wysłany: 2015-01-13, 20:50
|
|
|
FOSS napisał/a: | Mariusz-zg napisał/a: | Może ktoś miał takie objawy już wcześniej i wie co jest tego powodem i podsunie najskuteczniejsze rozwiązanie.
Oczywiście tarcze i klocki są w jak najlepszym stanie. |
Wymiana/regeneracja silniczka. |
Koledzy podsuńcie firmę do regeneracji tego nieszczęsnego silniczka.
Ja znalazłem jedynie tutaj
link |
_________________ - Audi A8D4 4.2TDI quattro |
|
|
|
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-01-14, 13:52
|
|
|
Mariusz-zg napisał/a: | Koledzy podsuńcie firmę do regeneracji tego nieszczęsnego silniczka.
Ja znalazłem jedynie tutaj
link |
Kiedyś polecałem ale czas zweryfikował moją ocenę |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2018-02-18, 11:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2015-01-23, 13:58
|
|
|
Address 53: Parking Brake Labels: 4E0-910-801.clb
Control Module Part Number: 4E0 910 801 A HW: 4E0 907 801
Component and/or Version: EPB AV1C1010 H01 1010
Software Coding: 0000531
Work Shop Code: WSC 66000 666 66000
VCID: 1D313FFFC44415F69F5-8048
Fault Codes have been Erased
5 Faults Found:
02430 - Left Parking Brake Motor (V282) Resistance to Movement
003 - Mechanical Failure - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 203
Mileage: 242712 km
Time Indication: 0
Date: 2015.01.23
Time: 11:37:28
Freeze Frame:
Voltage: 10.25 V
Count: 88
02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11111100
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 2
Reset counter: 201
Mileage: 242712 km
Time Indication: 0
Date: 2014.12.19
Time: 11:48:09
Freeze Frame:
Voltage: 10.46 V
Count: 87
00576 - Terminal 15
012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 203
Mileage: 242712 km
Time Indication: 0
Date: 2015.01.23
Time: 12:15:59
Freeze Frame:
Voltage: 10.46 V
Count: 41
02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282)
012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11111100
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 203
Mileage: 242712 km
Time Indication: 0
Date: 2015.01.23
Time: 11:37:28
Freeze Frame:
Voltage: 10.25 V
Count: 86
02434 - Supply Voltage for Control Module for Left Channel
006 - Short to Plus - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110110
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 41
Reset counter: 199
Mileage: 241832 km
Time Indication: 0
Date: 2014.12.12
Time: 06:06:02
Freeze Frame:
Voltage: 13.15 V
Count: 110
Miał ktos tak ? Czy to wskazuje tylko i wylacznie na wiazke ? Bo wiazka przejrzana jeden pin wymieniony. Jak najlepiej sprawdzic czy jest ok ? Moze ktos przy takichbledach mial padniety sterownik badz silniczek ? <niewiem> |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-05-05, 09:40
|
|
|
FOSS napisał/a: | Mariusz-zg napisał/a: | Koledzy podsuńcie firmę do regeneracji tego nieszczęsnego silniczka.
Ja znalazłem jedynie tutaj
link |
Polecam. Dzwoń i powołuj się na mnie, to akurat nasz klubowy kolega z którym zresztą dzielę pomieszczenia warsztatowe |
dajcie namiar na tego chłopaka bo i mnie czeka regeneracja silniczka |
|
|
|
|
TOmii a8
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 17 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2015-07-08, 11:26
|
|
|
Miałem dwa razy doczynienia z tym błedem raz wiazka przerwana a drugi raz to wtyczka cala zielona wyczyscilem ja i jest wszystko ok . wiazka w serwisie 350zł a kazali mi cale zaciski wymieniac bo brak recznego bylo w danym kole. Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-10-18, 19:25
|
|
|
Jak dostać się do środka silniczka, bo wymontowałem i chciałbym zerknąć czy pasek się nie zerwał ale mam problem z rozebraniem... |
|
|
|
|
AdiA8
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 74 Skąd: LU
|
Wysłany: 2017-10-19, 08:28
|
|
|
Niech mnie ktoś poprawi jak się mylę ale wydaje mi się, że obudowa silniczka jest "zgrzewana", miejsce połączenia obudowy z "dekielkiem" widać centymetr od zewnętrznej krawędzi silniczka. I chyba bez delikatnego rozcięcia brzeszczotem się nie obędzie, później trzeba to skleić. Ja miałem pęknięcia ale umyłem, odtłuściłem i posklejałem to i rok już to się trzyma i nic się nie dzieje. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2017-10-19, 09:05
|
|
|
Żadnym brzeszczotem , dekielek da się zdjąć . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-10-19, 09:53
|
|
|
To, że się da to już ustaliłem, jakiś konkretny pomysł jak to zrobić? |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-10-19, 15:39
|
|
|
ja tą fotkę widziałem, w innym temacie, co mi po niej jak ja mam problem z rozebraniem obudowy |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-10-20, 08:28
|
|
|
paweldzwo napisał/a: | ja tą fotkę widziałem, w innym temacie, co mi po niej jak ja mam problem z rozebraniem obudowy |
paweldzwo, czy dyskusję możesz prowadzić w jednym temacie?...
Chodzi o dublowanie postów albo przeskakiwanie z rozmową z tematu na temat i odwrotnie.
Bo śmietnik się robi a ja nie chcę ci tego wszystkiego wyrzucać. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-10-20, 10:21
|
|
|
Nie ma sprawy... Tak uczynię |
|
|
|
|
|
|
|
Nenesz
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 33 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-02-07, 15:31
|
|
|
FOSS, Czy dalej mozna sie powoływać na Ciebie ? |
_________________ S8 D2 '98 2008=>2018 ( ale się widujemy )
A8 D3 '06 2017=> |
|
|
|
|
|