Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 ] Przekreślone P z piorunkami i błąd sterownika  
Autor Wiadomość
Mariusz-zg 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8D4 4.2TDI
Wiek: 40
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 73
Skąd: Kraków/Zielona Góra
Wysłany: 2015-01-13, 20:50   

FOSS napisał/a:
Mariusz-zg napisał/a:
Może ktoś miał takie objawy już wcześniej i wie co jest tego powodem i podsunie najskuteczniejsze rozwiązanie.
Oczywiście tarcze i klocki są w jak najlepszym stanie.

Wymiana/regeneracja silniczka.


Koledzy podsuńcie firmę do regeneracji tego nieszczęsnego silniczka.

Ja znalazłem jedynie tutaj
link
_________________
- Audi A8D4 4.2TDI quattro
 
 
orkaskawina 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 471
Skąd: Skawina
Wysłany: 2015-01-13, 21:21   

Tu też oferta http://allegro.pl/zacisk-...4988387253.html
_________________
Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-01-14, 13:52   

Mariusz-zg napisał/a:
Koledzy podsuńcie firmę do regeneracji tego nieszczęsnego silniczka.

Ja znalazłem jedynie tutaj
link

Kiedyś polecałem ale czas zweryfikował moją ocenę :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2018-02-18, 11:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-01-23, 13:58   

Address 53: Parking Brake Labels: 4E0-910-801.clb
Control Module Part Number: 4E0 910 801 A HW: 4E0 907 801
Component and/or Version: EPB AV1C1010 H01 1010
Software Coding: 0000531
Work Shop Code: WSC 66000 666 66000
VCID: 1D313FFFC44415F69F5-8048
Fault Codes have been Erased

5 Faults Found:
02430 - Left Parking Brake Motor (V282) Resistance to Movement
003 - Mechanical Failure - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 203
Mileage: 242712 km
Time Indication: 0
Date: 2015.01.23
Time: 11:37:28

Freeze Frame:
Voltage: 10.25 V
Count: 88

02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11111100
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 2
Reset counter: 201
Mileage: 242712 km
Time Indication: 0
Date: 2014.12.19
Time: 11:48:09

Freeze Frame:
Voltage: 10.46 V
Count: 87

00576 - Terminal 15
012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 203
Mileage: 242712 km
Time Indication: 0
Date: 2015.01.23
Time: 12:15:59

Freeze Frame:
Voltage: 10.46 V
Count: 41

02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282)
012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11111100
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 203
Mileage: 242712 km
Time Indication: 0
Date: 2015.01.23
Time: 11:37:28

Freeze Frame:
Voltage: 10.25 V
Count: 86

02434 - Supply Voltage for Control Module for Left Channel
006 - Short to Plus - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110110
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 41
Reset counter: 199
Mileage: 241832 km
Time Indication: 0
Date: 2014.12.12
Time: 06:06:02

Freeze Frame:
Voltage: 13.15 V
Count: 110

Miał ktos tak ? Czy to wskazuje tylko i wylacznie na wiazke ? Bo wiazka przejrzana jeden pin wymieniony. Jak najlepiej sprawdzic czy jest ok ? Moze ktos przy takichbledach mial padniety sterownik badz silniczek ? <niewiem>
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-05-05, 09:40   

FOSS napisał/a:
Mariusz-zg napisał/a:
Koledzy podsuńcie firmę do regeneracji tego nieszczęsnego silniczka.

Ja znalazłem jedynie tutaj
link

Polecam. Dzwoń i powołuj się na mnie, to akurat nasz klubowy kolega z którym zresztą dzielę pomieszczenia warsztatowe ;)


dajcie namiar na tego chłopaka bo i mnie czeka regeneracja silniczka
 
 
TOmii a8 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 17
Skąd: Konin
Wysłany: 2015-07-08, 11:26   

Miałem dwa razy doczynienia z tym błedem raz wiazka przerwana a drugi raz to wtyczka cala zielona wyczyscilem ja i jest wszystko ok . wiazka w serwisie 350zł a kazali mi cale zaciski wymieniac bo brak recznego bylo w danym kole. Pozdrawiam
 
 
paweldzwo 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 314
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2017-10-18, 19:25   

Jak dostać się do środka silniczka, bo wymontowałem i chciałbym zerknąć czy pasek się nie zerwał ale mam problem z rozebraniem...
 
 
AdiA8 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Paź 2016
Posty: 74
Skąd: LU
Wysłany: 2017-10-19, 08:28   

Niech mnie ktoś poprawi jak się mylę ale wydaje mi się, że obudowa silniczka jest "zgrzewana", miejsce połączenia obudowy z "dekielkiem" widać centymetr od zewnętrznej krawędzi silniczka. I chyba bez delikatnego rozcięcia brzeszczotem się nie obędzie, później trzeba to skleić. Ja miałem pęknięcia ale umyłem, odtłuściłem i posklejałem to i rok już to się trzyma i nic się nie dzieje.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1795
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2017-10-19, 09:05   

Żadnym brzeszczotem , dekielek da się zdjąć .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
paweldzwo 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 314
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2017-10-19, 09:53   

To, że się da to już ustaliłem, jakiś konkretny pomysł jak to zrobić? :)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1795
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2017-10-19, 15:21   

Masz fotkę jak to wygląda bez dekielka : https://www.fotosik.pl/zdjecie/c1699361381e355d .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
paweldzwo 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 314
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2017-10-19, 15:39   

ja tą fotkę widziałem, w innym temacie, co mi po niej jak ja mam problem z rozebraniem obudowy :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-10-20, 08:28   

paweldzwo napisał/a:
ja tą fotkę widziałem, w innym temacie, co mi po niej jak ja mam problem z rozebraniem obudowy :)

paweldzwo, czy dyskusję możesz prowadzić w jednym temacie?...
Chodzi o dublowanie postów albo przeskakiwanie z rozmową z tematu na temat i odwrotnie.

Bo śmietnik się robi a ja nie chcę ci tego wszystkiego wyrzucać.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
paweldzwo 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 314
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2017-10-20, 10:21   

Nie ma sprawy... Tak uczynię
 
 
Nenesz 

Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 33
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-02-07, 15:31   

FOSS, Czy dalej mozna sie powoływać na Ciebie :) ?
_________________
S8 D2 '98 2008=>2018 ( ale się widujemy )
A8 D3 '06 2017=>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.