Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 ] Przekreślone P z piorunkami i błąd sterownika  
Autor Wiadomość
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-03-19, 18:18   

Panowie pospieszylem się z ruszeniem do przodu . Tzn. W trakcie spuszczania recznego ruszyłem i wyskoczył bład 02430 a na fisie ręczny z błyskawicą. Jeszcze nie rozbieralem ale jaki moze być powod?
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-03-19, 18:30   

W sumie dziwne, ASB nie powinno Cie puścić na D (zachowanie jak na N), chyba, że trafiłeś już w czas jak poszedł impuls. Błąd powraca jak skasujesz ? Lewy silniczek działa ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-03-19, 18:36   

Bład kasowalem kilka razy w sumie nawet nie chce sie skasowac. Błąd jest lewego silniczka. Silniczek słychać że pracuje ale pod koniec jak by inaczej niż wcześniej
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-03-19, 18:48   

To pewnie mechaniczna już usterka, trzeba by rozebrać, jak to wygląda zobaczysz se no tutaj: https://www.a8team.pl/d3-...owy-vt21461.htm
Jak Cie info z FISa nie denerwuje a działa to bym jeździł, inaczej i tak czeka Cię zapewne regeneracja (możesz próbować sam, zobaczysz sam co się stało, najwyżej jak już nie złożysz to wyślesz) lub wymiana na nowy.
_________________
Black Cars Matters
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-03-19, 19:17   

Sprawdzałem hamulec działa
Filmik
https://youtu.be/9_tzoAlGDcw
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2020-03-19, 19:33   

Może po prostu przypadek że ruszyłeś i nie spuściłeś, tylko z drugiej strony ręczny sam puszcza podczas ruszania po co naciskać i jeszcze jedno jak chce się ręcznie zwolnić ręczny to nie da rady nie naciskając hamulca nożnego <bezradny>
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-03-19, 19:45   

Sam puszcza ? To nie wiedzialem tzn. Reczny zaciagniety i daje D i jade ? A hamulec nozny był wcisniety nastepnie przycisk recznego puscilem hamulec i rusylem . Moze przypadek ale bład wywalil i nie chce sie usunac. W tlumaczeniu błędu odpornośc na ruch . Ogolnie glosno troche chodzi ten silniczek i tak bylo wczesniej moze musze wyczyscic.
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-03-19, 19:51   

dice111 napisał/a:
W sumie dziwne, ASB nie powinno Cie puścić na D (zachowanie jak na N), chyba, że trafiłeś już w czas jak poszedł impuls. Błąd powraca jak skasujesz ? Lewy silniczek działa ?

U mnie zachowuje się to zupełnie inaczej. Auto staje dęba tak jak w tradycyjnym przypadku gdy zapomnimy ręcznego puścić.

chicken20091986 napisał/a:
Panowie pospieszylem się z ruszeniem do przodu . Tzn. W trakcie spuszczania recznego ruszyłem i wyskoczył bład 02430 a na fisie ręczny z błyskawicą. Jeszcze nie rozbieralem ale jaki moze być powod?

To żaden problem bo przecież normalnie z zaciągniętym ręcznym i zapiętymi pasami wciskasz gaz i sam się odpuszcz a auto rusza praktycnzie w tym samym czasie.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-03-19, 19:55   

Ide sprobuje ruszyc na zaciagnietym . A w sumie moze zbieg okolicznosci z tym bledem jutro rozkrece i zerkne
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-03-19, 19:58   

Wiele razy ruszałem ze świateł na dymanic, S, ręczny zapala się zielone i but w podłogę. Taka pseudo procedura startu bo czuć, że auto już delikatnie staje dęba do startu, konwerter się rozkręca aż puści ręczny i pozwoli mu napędzić skrzynie :) Warunek to zapięte pasy. To raczej zbieg okoliczności z wyskoczeniem błędu.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-03-19, 20:04   

Rzeczywiście na zaciągnietym daje na D i reczny sam sie zwalnie i auto rusza. Czyli zbieg okoliczności . Teraz kwestia co go boli jak zaciaga normalnie nic nie bylo grzebane ostatnio a bład wywala i nie znika
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-03-19, 20:09   

W moim byłym D3 jak miałem zaciągnięty ręczny i dałem z P na D przty zaciagnietym recznym to wchodził tylko na obroty i tyle, tak jak na N, jak spuściłem można było jechać (dla mnie to ma sens, bo jak se zapomnisz to właśnie nie ma efektu ze na sile chce ruszyć a coś trzyma).
_________________
Black Cars Matters
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-03-19, 20:09   

02430 - left parking brake motor, resistance to movement

Na moje oko coś się przyciera i dostaje jakiegoś dużego oporu. Może klocek jakoś dziwnie się zeskosował albo cokolwiek. Pozostaje chyba tylko otworzyć zacisk komputerem, zdjąć sprawdzić stan klocków, prowadnic, silniczka, przekładni...

[ Dodano: 2020-03-19, 20:11 ]
dice111 napisał/a:
W moim byłym D3 jak miałem zaciągnięty ręczny i dałem z P na D przty zaciagnietym recznym to wchodził tylko na obroty i tyle, tak jak na N, jak spuściłem można było jechać (dla mnie to ma sens, bo jak se zapomnisz to właśnie nie ma efektu ze na sile chce ruszyć a coś trzyma).

Jak nie zapnę pasa, bo czasami robię to jak już wyjadę z miejsca parkingowego, to normalnie ciągnie na siłę. Ale, że u nas ręczny to chyba oprócz silniczka trzyma na 4 koła hamulce(tak mi się wydaje, nie wiem) to auto podnosi się jak jeżący się kot.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-03-19, 20:12   

Skoro jest roznica (a ja mialem preFL i Ty takze) to podejrzewam, że można to pewnie gdzies i jakos ustawic, albo mialem popsuty samochód ;p
Inne marki maja coś takiego jak automatyczne i ręczne zwalnianie hamulca ręcznego.
_________________
Black Cars Matters
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-03-19, 20:13   

A żeby zdemontować silniczek musze go cofac kompem ?
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.