Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2020-03-19, 20:15
|
|
|
dice111 napisał/a: | Skoro jest roznica (a ja mialem preFL i Ty takze) to podejrzewam, że można to pewnie gdzies i jakos ustawic, albo mialem popsuty samochód ;p |
Albo ja mam
Możliwości jak to w D3 cała gama. Może gdzieś jest jakaś dziwna adaptacja. Może wersja softu skrzyni - do mnie jest dostępna nowsza wersja niż mam teraz ale jeszcze nie instalowałem. W ogóle zaczynając od tego, że skrzynia o innym oznaczeniu i inny silnik
[ Dodano: 2020-03-19, 20:17 ]
chicken20091986 napisał/a: | A żeby zdemontować silniczek musze go cofac kompem ? |
Nie, do demontażu silniczka nie musisz. Tylko najlepiej zrób to na puszczonym ręcznym Ale jakby co to w bagażniku powinieneś mieć torxa do cofania ręcznego ręcznie. Można jeździć bez silniczka. Tylko nie zaciągaj ręcznego i aby nie piszczało do czasu naprawy wyciągnij bezpiecznik sterownika ręcznego. Zapiszczy tylko na początku i nie będzie piszczeć co chwila. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2020-03-19, 20:24
|
|
|
Dziwne jest to że bład nie znika . Rozumiem jak bym skasowal błąd zaciągnął reczny i znowu by sie pojawil bo jakis opor stawia cos. A tu nawet na sucho bład nie znika |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2020-03-19, 20:33
|
|
|
Żeby rozwiać wszelkie wątpliwości w D3
1.Ręczny zaciągnięty sam się zwolni po dodaniu gazu, ale tylko przy zapiętych pasach.
2.Podczas jazdy zaciągając ręczny auto hamuje gwałtownie hamulcami hydraulicznymi (nie ręcznym przy prędkości ponad 8km/h).
3. Jeśli podczas jazdy np. pasażer będzie zaciągał ręczny to wciskając pedał gazu przycisk ręcznego nie będzie działał |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2020-03-20, 07:17
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | 1.Ręczny zaciągnięty sam się zwolni po dodaniu gazu, ale tylko przy zapiętych pasach. |
Czyli bez pasów jest tak jak pisałem wcześniej ?
Zara bydzie, ze dice bez pasów jeździ ;p |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2020-03-20, 07:26
|
|
|
chicken20091986 napisał/a: | Dziwne jest to że bład nie znika . Rozumiem jak bym skasowal błąd zaciągnął reczny i znowu by sie pojawil bo jakis opor stawia cos. A tu nawet na sucho bład nie znika |
Na 99% obstawiam pękniętą obudowę silniczka (powód wiadomo puchnące aluminium zacisku) i dostała się woda wraz z syfem miałem kiedyś tak u siebie, naprawiłem tak dorywczo na jakiś czas, wymontowałem silniczek (to tylko dwie śruby i jedna kostka) potraktowałem mocno WD40 i silniczek działał jeszcze ponad rok. Skoro pisałeś że głośno pracował to raczej jest tak jak piszę A jak by co to spokojnie możesz jeździć z wymontowanym. A błąd nie znika bo pewnie nie wrócił do pozycji zadanej przez sterownik. |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2020-03-20, 07:31
|
|
|
Dzisiaj sprawdze jak wyglada wnętrze wyczyszcze i sprawdze . Tylko co generuje błąd jeżeli silniczek jest w spiczynku a błedu nie idzie skasować. Nie cofa sie do końca bo stawia opór i komputer bedzie widział bład oporu , chociaż jak zaciągne ręczny też nie da rady skasować. No nic pozostało rozebrać.
[ Dodano: 2020-03-20, 12:07 ]
W środku bylo dużo nieczystości obudowa pęknięta lekko , wyczyścilem przesmarowalem pękniecie potraktowałem klejem do szyb i złożyłem . Ws,ystko zniklo po przejechaniu kilkunastu metrow.
Dzìeki za pomoc |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2020-03-20, 19:22
|
|
|
chicken20091986 napisał/a: | Dzìeki za pomoc |
Wystarczy kliknąć "pomógł" |
|
|
|
|
|
|
|
|