Autor |
Wiadomość |
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-02-07, 15:56
|
|
|
paweldzwo napisał/a: | ja tą fotkę widziałem, w innym temacie, co mi po niej jak ja mam problem z rozebraniem obudowy |
ja pisałem jak ja zrobiłem w tym temacie
https://www.a8team.pl/d3-...ego-vt25181.htm |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Kamilo143
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Jazowa
|
Wysłany: 2018-02-17, 18:00
|
|
|
Witam podepnę się pod temat. U mnie jest coś takiego ze podczas jazdy wyskakuje p z piorunami po zgaszeniu i odpaleniu znika. Na vcds pokazuje błąd czujnika halla prawego silniczka i zużyte klocki.
Błędy sporadyczne. Można je usunąć. Ale po jakimś czasie wracają. Najbardziej mnie dziwi ze w trakcie jazdy się pojawiają.
Możliwe ze to od niewłaściwych grubości klocków w kompie. Klocki mają na oko 10 mm. Tyle jest wpisane. Nastawy podstawowe przechodzi normalnie. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Kamilo143
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Jazowa
|
Wysłany: 2018-02-17, 21:32
|
|
|
Błąd wyskakuje podczas jazdy gdy silniczek stoi a czujnik przecież zliczanie ilość obrotów silniczka.
To właśnie mnie dziwi. Gdyby to był uszkodzony hall to nastaw podstawowych by nie przechodził. Może się mylę.
Ja mam wrażenie ze moze coś z grubością klocków źle wpisałem.
Miał może ktoś doświadczenie z sytuacją gdy są wpisane błędne wartości grubości klocków? Może mam wpisane zagrube albo za cienkie i podczas hamowania coś tworzy błąd.
Wolę się zapytać zanim będę bebeszył hamulce. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Kamilo143
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Jazowa
|
Wysłany: 2018-02-17, 23:19
|
|
|
Pokombinuję z tymi grubościami. Bo mam wrażenie ze jeśli jest zła wartość grubości to klocek się cofa za daleko i tworzy efekt niedociągnięcia klocka co komputer może podczas jazdy interpretować jako zużyte klocki.
Ale to tylko teoria. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-02-18, 10:59
|
|
|
Nenesz napisał/a: | FOSS, Czy dalej mozna sie powoływać na Ciebie ? |
Ale gdzie?... W tej firmie ze Starych Babic?
No niestety nie - tam naprawy nie polecam i tam proszę się na mnie nie powoływać. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Kamilo143
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Jazowa
|
Wysłany: 2018-02-21, 13:27
|
|
|
Sprawa wyjaśniona. Jednak zakodowane grubość ma znaczenie.
Po ustawieniu odpowiedniej grubości klocków błąd przestał się pojawiać.
Działa to na takiej zasadzie iż jeśli jest zła grubość to podczas hamowania wyskakuje błąd. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-02-22, 16:42
|
|
|
a z czego może wynikać że mam te same błędy i przy teście/otwieraniu zacisku
mam nierówną pracę (jeden znacząco dłużej) a klocki są nowe więc grubośc ta sama z obu
stron
w jednym owszem przekładnia chodziła nieco ciężej ale te same silniczki przed regeneracją
pracowały równo
regenerowany był też zacisk |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-02-23, 11:52
|
|
|
przed regeneracją zacisków, motorków chodziły równo... różnica jest znaczna |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Kamilo143
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Jazowa
|
Wysłany: 2018-03-01, 09:15
|
|
|
A nie macie błędu zużytych klocków??
Może przeskakiwać pasek |
|
|
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-03-01, 17:29
|
|
|
Jeżeli po wymianie klocków hamulcowych w zestawie wskaźników pojawia się info o zużytych okładzinach hamulcowych i błędu nie można wykasować, należy wykonać nastawy podstawowe w grupie "010": (WYBÓR), (53-Hamulec postojowy), (Nastawy podstawowe-04), Grupa "010", (Idź), włączamy nastawy podstawowe przyciskiem: (ON/OFF/Dalej), teraz należy zaczekać ok. 20sek. (Gotowe, powrót), (Koniec odczytu, powrót-06). Wyłączamy zapłon. Ja wczoraj wieczorem tym sposobem pozbyłem się tych komunikatów na wskaźnikach. Silniczki ustawiły się tak, że równo się kręcą. |
|
|
|
|
|