Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-06, 21:22
|
|
|
No na pewno pracujący więcej altek się zuzyje szybciej ale jak szybciej to nie wiem. |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-01-06, 21:40
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | co do prostownika to niewiem jaki ale na forum chłopaki mówili że musi być specjalny jezeli go nie odpinasz od auta bo zwyklym mozna uszkodzic moduł zarzadzania energia.. |
ja mam prostownik który ładuje impulsowo prądem 3.8 A |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2015-01-06, 21:56
|
|
|
Ja bez odpinania ładowałem swoim kilka godzin i nic się nie stało, a jakiś specjalny to on nie jest. |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-01-12, 20:34
|
|
|
ciekawi mnie jeszcze dlaczego ,gdy jest w MMI ustawienie zegara - KWARC to dlaczego samemu wyskakuje RADIO- antenka w liczniku,ale nie zawsze....,ktoś to przerabiał? |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-01-12, 21:19
|
|
|
tez nie wiem czemu samo nieraz wskakuje chociaz wydaje mi sie ze zmienia sie to samoistnie kiedy mijam granice polsko niemiecko belgijsko holenderska moze przez gps ze lapie ze znajduje sie w innym panstwie to włacza radiówke??
co do ładowania to bez odpiecia aku to prostownikiem o bardzo małym prądzie możana ale.. pytając w ASO w Venlo powiedzieli że kategorycznie odradzają ładowania na podpietym aku jak i pożyczania prądu...
to na tyle skoro tak mówią to coś o tym wiedza raczej... i nie chodzi o wizyte w celu zakodowania na nowo aku...
nie warto ryzykowac skoro kazda taka akcja moze niesc za soba duze ryzyko uszkodzenia elektroniki |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-01-12, 21:32
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | tez nie wiem czemu samo nieraz wskakuje chociaz wydaje mi sie ze zmienia sie to samoistnie kiedy mijam granice polsko niemiecko belgijsko holenderska moze przez gps ze lapie ze znajduje sie w innym panstwie to włacza radiówke?? |
Jak byłem w Polsce to dopiero zauwarzyłem ten objaw samoistego przełączania na radiówkę,ale nawet teraz gdy jestem w Holandii to jest ta sama sytuacja,a do granicy kawałek mam,więc ta hipoteza raczej odpada.
Jak będziesz kiedyś w okolicach Eindhoven to wpadnij ,obadamy nasze autka |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-01-13, 06:01
|
|
|
dam rady ale napierw wymiana usmazonego mmi dmuchawy v2 oraz ogarniecie wydechu bo cos za glosnawo pyrka wczoraj o 8 wrocilem z pracy bo mielismy bilans roczny takie tam blabla bla z inauguracji rozpoczecia 2015 <lipa>
co do zegara to lookne w instr moze tam cos powiedza i dam znac |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-01-17, 23:41
|
|
|
dracus6662 napisał/a: |
co do zegara to lookne w instr moze tam cos powiedza i dam znac |
W instrukcji też sprawdzałem i nic specjalnego nie jest napisane,ciekawe dlaczego samemu się zmienia z kwarca na radiowy.
W tygodniu sprawdzę aku czy już przypadkiem nie trzyma,teraz cały czas stoi 60 procent,jak spadnie do 50 to zawsze te 10 procent podładuje na krótkim odcinku. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-01-18, 00:01
|
|
|
Ja ladowalem na podpietym aku i 2 prostowniki spalilem ale to za czasow jak audi kradlo prad i byl slaby aku |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-01-18, 15:10
|
|
|
raftor napisał/a: | Ja ladowalem na podpietym aku i 2 prostowniki spalilem ale to za czasow jak audi kradlo prad i byl slaby aku |
U mnie takiej tragedii nie ma ,ale ja zawsze plusową klemę ściągam.
Sprawdzałem przed chcwilą miernikiem akumulator,i napięcie akumulatora wynosi 12.18V a jak odpalę to jest 14.38V |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-01-19, 08:42
|
|
|
jak sciagasz kleme do ladowania to nie musisz na nowo kodowac aku?
w instr pisało o ladowaniu aku bardzo malym pradem bez odpinania z tym ze jak sie kupi made in china prostownik to jak aku dentka to zajedzie taki prostownik bo aku bedzie miał taki opor ze wskazowka bedzie z 5 spadac na 0 i tak caly czas i bez odpiecia od auta gdzie osprzet bierze tez prad to usmazy sie prostownik a z kolei mocny spalic moze moduł w aso mi powiedzieli aby przy kazdym ladowaniu odpinac aku ale tu pytanie czy za kazdym razem musze kodowac go? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-01-19, 21:32
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | jak sciagasz kleme do ladowania to nie musisz na nowo kodowac aku |
Kodujesz jeśli wymieniasz akumulator albo jeśli parametry akumulatora istotnie zmieniają się. Dlatego prawidłowo trzeba ładować przez EPC. Są polskie firmy które produkują dobre prostowniki - jest z czego wybierać, a bardziej zaawansowani mogą sami coś złożyć (dziś z dostępem części nie ma problemu). Jeśli ktoś inwestuje w A8 to chyba jakoś wyszarpie te kilkadziesiąt złociszy na prostownik/ładowarkę. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-01-19, 21:57
|
|
|
ja spaliłem prostowniki za 70zł z castoramy ale uznali mi gwarancje
porządnym prostownikiem sąsiada dało rade nawet odpalic audi |
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2015-01-21, 16:26
|
|
|
Ja swój ładowałem bez odpinania żadnej klemy z auta tym prostownikiem: STEF-POL EST-305, wszystko OK
W Motorze nr 3/2015 polecają w teście CTEK MXS 5.0 - co powiecie? |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-01-21, 22:07
|
|
|
Dworek napisał/a: | W Motorze nr 3/2015 polecają w teście CTEK MXS 5.0 - co powiecie? |
Jeśli naprawdę tak ładuje jak pokazuje ten schemacik to jest to dobra ładowarka. Sterowanie mikroprocesorowe więc może i rzeczywiście możliwe było aż takie obniżenie ceny. Do niedawna ładowarka akumulatorów z tak zaawansowanym programem kosztowała w granicach 7-8 tys. zł. Ta ma mniejszy prąd ładowania więc będzie ładowała dłużej, ale w przypadku akumulatorów do A8 częściej chodzi o doładowanie niż naładowanie. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|