Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 4.2MPI ] Akumulator rozładowuje się  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-01-22, 11:48   

Dworek napisał/a:
W Motorze nr 3/2015 polecają w teście CTEK MXS 5.0 - co powiecie?

"Wielkość ładowanych akumulatorów : 1.2Ah - 110Ah"

Ledwo ledwo wystarczy.
_________________
 
 
Dworek 
Moje A8


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: WWA
Wysłany: 2015-01-22, 12:01   

Ja mam 110, są większe?
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-01-24, 14:33   

krzychu22.p1i napisał/a:
Dworek napisał/a:
W Motorze nr 3/2015 polecają w teście CTEK MXS 5.0 - co powiecie?

"Wielkość ładowanych akumulatorów : 1.2Ah - 110Ah"

Ledwo ledwo wystarczy.



Ja mam "podobny" z tym że za 90zł :) z Alledrogo, ładuje od 1,2Ah - 120Ah ,ale nie mogę złego słowa powiedzieć- jak narazie :)

W sumie mam 2 prostowniki ,jeden stary BOSCHA i też wszystko ładuje jak trzeba,oraz jeden nowy impulsowy.
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
Dworek 
Moje A8


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: WWA
Wysłany: 2015-01-24, 17:04   

Ładujesz nim akumulator bez odłączania go od instalacji auta?
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2015-01-24, 21:05   

Oki, jeśli chcecie się bardziej wgłębić w temat ładowania akumulatorów to polecam tę stronkę: http://www.powerstream.com/SLA.htm
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2016-01-05, 07:44   

Wiem że temat rzeka i każdy przypadek jest inny ,ale ja mam coś takiego:
na MMI 100% podczas jazdy stanę w sklepie na 30min i po powrocie komunikat słaba bateria na MMI 10% przejadę 10km znowu 100% czyli co tak szybko się ładuje ?? może sterownik tak naprawdę go nie ładuje do końca z jakiegoś powodu i dlatego tak szybko sisda ??
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-01-05, 08:11   

albo akumulator już ledwo zipie...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Dworek 
Moje A8


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: WWA
Wysłany: 2016-01-05, 08:17   

Sprawdź kondycję akumulatora. Zostaw auto na dzień-dwa. Potem je otwórz, pogaś wszystkie lampki, zablokuj zamek w klapie. Po dwóch godzinach sprawdź jakie ma napięcie.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-01-05, 08:43   

No tak, jeśli się poprawnie uśpi to pewnie będzie w miarę akceptowalne, ale jeżeli chwila obciążenia go tak zjada to nie ma co...aku dętka. Wejdź do auta, odpal stan akumulatora, daj zapłon ale nie odpalaj, jakaś muzyka, może webasto, oświetlenie i zobacz jak będzie spadać. Nie powinno ruszyć wskaźnika przez najbliższą godzinę jeśli aku jest dobre...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Dworek 
Moje A8


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: WWA
Wysłany: 2016-01-05, 09:15   

Wskaźnik akumulatora na MMI nie jest miarodajny i na niego nie patrz. Multimetr w dłoń i zrób pomiary akumulatora. Akumlator jak jest martwy, MMI pokazuje 100%, wystarczy trochę przejechać autem.

Nowy aku po 2 tygodniach postoju auta w garażu ma koło 12.5V, jeśli po dniu solidnego ładowania ma poniżej 12.4, to wiesz...
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-06, 07:49   

Trzeba pamiętać, że przed zainstalowaniem nowego aku, należy pierw go naładować do pełne lub przytrzymać na prostowniku jakieś 12h
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Dworek 
Moje A8


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: WWA
Wysłany: 2016-01-06, 09:20   

A nie wystarczy sprawdzić, czy ma pełne napięcie? Oczywiście potem zakodowanie wymiany akumulatora w sterowniku.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-06, 11:01   

ernesto napisał/a:
Trzeba pamiętać, że przed zainstalowaniem nowego aku, należy pierw go naładować do pełne lub przytrzymać na prostowniku jakieś 12h


Nigdy tego nie robiłem odkad kupuje boshe tylko raz,dwa razy w roku jesli sie nic nie dzieje wcześniej podłacze baterie na kilka godzin do prostownika. Przy sprawnym ładowaniu i moich długich trasach aku trzyma moc. Świateł w dzień tez nie świece.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-06, 11:12   

A to jest błąd i to wielki. Wyobraź sobie co taki akumulator potrafi jeśli siedzi rok czasu na magazynie a potem wkładasz go do samochodu z ogromną ilością elektroniki i w dodatku robisz 5- 10 km dziennie.
To samo jest z każdym elektronicznym sprzętem. Co piszą ? Że należy przed uruchomieniem podłączyć sprzęt pod ładowarkę i ładować pełne 12h
Ja tak robię i nie ma problemu. Ale to jest tylko propozycja. Każdy zrobi jak uważa.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Dworek 
Moje A8


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: WWA
Wysłany: 2016-01-06, 11:19   

Dlatego warto kupować akumulatory w dobrych sklepach, w których dbają o ich kondycję. A do sklepu udać się z miernikiem i sprawdzić ile V ma aku zdjęty z półki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.