Autor |
Wiadomość |
kuba9332
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: D3
Wiek: 33 Dołączył: 16 Cze 2015 Posty: 9 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-10-01, 22:39
|
|
|
Moja historia parę dni temu przestała być kolorowa gdyż klapa przestała się sama otwierać...
Chyba pora na wymianę teleskopów... |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-02, 07:18
|
|
|
Chyba pora na wymianę silnika klapy |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
|
|
|
KRUSZYN_3CITY
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44 Dołączył: 01 Paź 2015 Posty: 40 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2015-10-02, 08:38
|
|
|
No dobra a czy ktoś wie ile ten silnik kosztuje? Dostępność tylko ASO bo na rynku części używanych nie mogłem go namierzyć. |
_________________ A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK
Kącik mądrości :
》Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy 《
》Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem 《
》Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi 《 |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-10-02, 08:47
|
|
|
KRUSZYN_3CITY napisał/a: | No dobra a czy ktoś wie ile ten silnik kosztuje? Dostępność tylko ASO bo na rynku części używanych nie mogłem go namierzyć. |
chyba słabo szukałeś
http://allegro.pl/listing...v2-uni-1-1-0907 |
|
|
|
|
|
|
|
KRUSZYN_3CITY
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44 Dołączył: 01 Paź 2015 Posty: 40 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2015-10-02, 09:04
|
|
|
yyyyyyy.... powiedzmy że jak ja szukałem to nie było tych aukcji... dzięki za info bo naprawdę myślałem że używkę dostać to cud i nawet ceny bardzo przystępne |
_________________ A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK
Kącik mądrości :
》Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy 《
》Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem 《
》Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi 《 |
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-02, 09:10
|
|
|
Trzeba tylko wziąć pod uwagę to że używka swoje lata świetności już ma za sobą. A może w tych silnikach da się coś zreanimować? Może jakieś tryby się wyrabiają czy coś. |
|
|
|
|
|
|
|
kuba9332
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: D3
Wiek: 33 Dołączył: 16 Cze 2015 Posty: 9 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-10-02, 09:10
|
|
|
Myślę, że przed wymianą silnika warto sprawdzić stan "sprzęgła z elektromagnesem" wchodzącego w skład zespołu silnika klapy. W moim przypadku słychać pracę silnika mimo braku podnoszenia, dlatego też podejrzewam, że po upływie 9 lat i działań warunków atmosferycznych ślizgają się tarcze cierne w zespole silnika klapy przez co podnoszenie jest nieefektywne. Gdy dobiorę się do mechanizmów dam znać czy mój tok myślenia jest prawidłowy.
Najpierw jednak wymienię teleskopy. |
_________________
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-02, 13:10
|
|
|
Nie łudź się, że to teleskopy
Nowy silnik 2500zł. Jeżeli szukasz używki to tylko w wersji w metalowej obudowie, montowanych w autach po 2008 roku. Cud to dorwać na alle ale na ebay trochę tego chodzi w normalnych pieniądzach.
W tym silniku nie ma żadnej tarczy ciernej. Jest sprzęgło elektromagnetyczne - bezzstykowe. Możliwe, że z wiekiem rozmagnesowuje się i tu tkwi problem. Być może oglądałeś na YT próbę reanimacji tego silnika i stąd pomysł z tarczami ciernymi... ale nie idź tą drogą. |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
|
|
|
KRUSZYN_3CITY
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44 Dołączył: 01 Paź 2015 Posty: 40 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2015-10-02, 13:23
|
|
|
Jak nic innego nie pomoże można gumkę od gaci przywiązać od zamka do anteny na dachu rozwiązanie mało estetyczne ale pewnie skuteczne... |
_________________ A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK
Kącik mądrości :
》Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy 《
》Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem 《
》Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi 《 |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2015-10-31, 22:39
|
|
|
U mnie to samo, więc kupiłem te odbojniki do klapy ale to nic nie dało. W dodatku dociąg raz działa a raz nie. Czy teraz to już tylko wymiana, czy jest na to ustrojstwo jakiś patent? |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
czaruś
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 120 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2015-11-08, 13:53
|
|
|
Proponuję wyciągnąć z pojemnika na klapie wszystkie ciężkie części ( wkręcany bolec do holowania i klucz do kół ) - odciążymy w ten sposób troszeczkę klapę i silniczek będzie miał lżej. Ja ten bolec i klucz przełożyłem do wnęki koła zapasowego - tu jest też lewarek. Oczywiście nie jest to 100% naprawa ale chociaż mamy czas na przemyślenie jak uporać się z umierającym już silniczkiem. |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-05-05, 16:06
|
|
|
odgrzebie kotleta mam ten sam problem brakuje mu siły podnieść jak i opuścić klapę muszę mu
pomóc ... ktos już rozwiazał problem ?
Jaki nr jest prawego i lewego siłownika ?
dodatkowo w pilocie nie działa mi otwieranie czemu to tak ? nie nie reaguje ... bateria sie konczy ? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-05-26, 16:07
|
|
|
U mnie silnik zmieniony na poliftowy, ale od jakiegoś czasu tez jak na początku jej nie pomogę to nie ma siły. Zaczynam od odbojników, wg: https://www.youtube.com/watch?v=JDC44kF-ogI |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-05-26, 16:42
|
|
|
u mnie odbojniki i siłowniki nowe nie pomogły ... raczej silniczek do wymiany chyba ze cos z zawiasami zle ustawione czy co i blokują w pewnych miejscach |
|
|
|
|
|