Autor |
Wiadomość |
migeluss
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 06 Cze 2016 Posty: 15 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2017-07-14, 20:18
|
|
|
mkbewe napisał/a: | migeluss, zwykła kalafonia lutownicza ?
ile tego potłukłeś ? wystarcz mi takie pudełko 20g ? |
Tak, najzwyklejsza, tego naprawdę bardzo mało tam potrzeba, ja pogniotłem jeden albo 2 takie kryształki 1cm na 1cm i mnóstwo mi tego zostało
trzeba tylko pamiętac aby baardzo powoli dolewać alko, i patrzeć na konsystencję |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-07-21, 21:45
|
|
|
migeluss napisał/a: | tego naprawdę bardzo mało tam potrzeba | wiem, działa heh jestem w szoku i powiem tak że nawet jakbym miał to co pół roku robić to się opłaca, na początku nawaliłłem tak ze jak mi skleiło to nie mogłem tego rozłożyć za 3 razem jak prawie wszystko wytarłem to chodzi tak jak powinno
zbaczymy jak długo pochodzi.
Pojawił się tyko mały problem przy otwieraniu mam taki stuk na samym końcu jak już klapa jest w samej górze i koniec otwierania nie wiem czy coś źle wsadziłem czy jak ale odkręcę silnik i jeszcze raz go zamontuje, może tam coś nie siadło i stąd ten stuk...
Ale najważniejsze ze działa migeluss, szacun |
|
|
|
|
|
|
|
migeluss
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 06 Cze 2016 Posty: 15 Skąd: warszawa
|
|
|
|
|
grzegorzk
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 20 Paź 2017 Posty: 6 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: 2017-10-20, 13:43
|
|
|
Witam,
chciałbym zapytać o coś bardziej doświadczonych kolegów w kwestii tego tematu. a zatem - zastosowałem się do wskazówek - prawie wszystkich - tj. zdemontowałem także urządzenie, które nazywane jest pozycjonometrem i prawdopodobnie źle je ustawiłem. Efekt jest taki, że mechanizm funkcjonuje jednakże nie unosi anie nie opuszcza klapy. Czy macie Panowie jakieś pomysły na prawidłowe ustawienie pozycjonomertu? |
|
|
|
|
|
|
|
polowiak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Mar 2017 Posty: 50 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2017-10-25, 14:29
|
|
|
Panowie a może się ktoś pofatygować i przesłać link do filmiku jak to dokładnie przeprowadzić? Może już ktoś wcześniej wrzucił? |
_________________ było A6 2.4
jest A8 4.2 |
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-11-08, 13:32
|
|
|
Witam Panowie
Nagram jeszcze raz w weekend i wstawie do sieci.
Pozdrawiam
Michal |
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
|
|
|
grzegorzk
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 20 Paź 2017 Posty: 6 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: 2017-11-14, 19:42
|
|
|
mmalinas napisał/a: | Witam Panowie
Nagram jeszcze raz w weekend i wstawie do sieci.
Pozdrawiam
Michal |
Michale, dziękuję za zainteresowanie. Film udostępniony przez kolego kilka postów wcześniej jest dość dokładny, więc chyba szkoda Twojego czasu, jednak miałem problem z samym ogarnięciem kalafonii. Trzeba ja było lekko dotrzeć i niestety popełniłem błąd okręcając pozycjometr. Po kilku podejściach operacja zakończona powodzeniem. Pacjent żyje. Patent sprawdził się |
|
|
|
|
adik4785
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 19 Lis 2016 Posty: 20 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2018-02-03, 19:32
|
|
|
Witam ja zrobiłem silniczek tak jak kolega opisywał wszystko super działa tylko mam dwa problemy. Jeden to jak klapa sie podniesie i chce ją zamknąć ręcznie to coś stawia opór i strzela, jak wróci i ponownie chcę ją zamnąć to nic nie przeskakuje. Druga sprawa to jak jest przy końcu zamykania to się na chwilę zatrzymuje i zamyka. Wszystko widać na filmie. https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
adik4785
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 19 Lis 2016 Posty: 20 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2018-02-03, 20:56
|
|
|
Żeby to poprawić wystarczy wyciągnąć silniczek klape maksymalnie do tyłu i zamontować? Jak zakładałem silniczek musiałem zamknąć klape niestety mieszkam w bloku. Ciężko wszedł ten silniczek, ale dałem rade. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
adik4785
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 19 Lis 2016 Posty: 20 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2018-02-09, 14:44
|
|
|
Panowie dalej mam ten sam problem. Już 10 razy chyba odkręcałem wyjmowałem silniczek, odchylałem klape przykręcałem na różnych odchyleniach i dalej to samo, może lżej przeskakuje niż na początku ale jednak i się dalej blokuje na końcu. Czy ja coś robie źle czy co? Jak włączam sam silniczek przyciskiem na klapie to chodzi ładnie bez zająknięcia. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
adik4785
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 19 Lis 2016 Posty: 20 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2018-02-09, 14:57
|
|
|
Druga sprawa jest taka, że czasem jak zamknę z przycisku klape ona się dociągnie to po chwili otwiera mi sie sama z siebie spowrotem. Nie wiem czy koledzy mieli taki problem kiedyś, ale ja kiedyś nie swiadomy odszedłem a klapa sobie byla otwarta kilka godzin. |
|
|
|
|
|
|
|
Łukasz94
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 15 Maj 2016 Posty: 76 Skąd: Słubice
|
Wysłany: 2018-03-12, 18:34
|
|
|
U mnie problem jest inny . Otóż rozebrałem silniczek aby go napylić i po złożeniu wszystkiego niestety klapa się nie zamyka , nawet nie drgnie . Gdy wyjąłem silniczek i podłączyłem tylko do kostki to po naciśnięciu przycisku do zamykania silniczek dosłownie uruchamiał się na sekundę może dwie i stoi , nie ma tego ruchu pełnego zamknięcia i otwarcia . Czy ktoś wie o co może chodzić ? Bo ja już setki razy rozbierałem ten silniczek i szukałem przyczyny tego chwilowego uruchomienia silniczka ale niestety nie wiem o co chodzi Po podpięciu samego silniczka do aku chodzi bezproblemowo czyli to nie jego wina . Coś źle złożyłem lub przestawiłem, że silniczek się uruchamia tylko na sekunde i staje ? |
|
|
|
|
|