Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 4.2MPI ] Elektryczna klapa bagażnika - nie otwiera  
Autor Wiadomość
bykua8 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 43
Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 14
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2018-09-05, 11:24   

Witam koledzy.
Ja mam problem również z silniczkiem i to o dziwo z tym nowszym w aluminiowej obudowie i mam jedno pytanie i prośbę o wskazówkę jak wypiąć po rozebraniu z płytki od elektroniki tą białą wtyczkę z 3 wiązką od czujnika położenia. Nie chcę odkręcać czujnika żeby nic nie poprzestawiać dlatego wolałbym wypiąć tą wtyczkę a nie bardzo wiem jak żeby nie uszkodzić.
Niestety muszę to zrobić bo obudowa silniczka aluminiowa jest w całości i nie można jej odsunąć bez wypinania tej wtyki.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2018-09-05, 19:04   

Czujnik położenia możesz normalnie odkręcić inaczej go nie wsadzisz bo ma takie spłaszczenie z jednej strony i inaczej nie wejdzie :] Ja też mam aluminiowy sprzęgło jest takie samo jak w plastikowym tak więc nic nie zmienili jedynie co to aluminiowy ma inny większy silnik może inne przełożenia w wyniku czego pracuje z większą prędkością w porównaniu z czarnym.
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 319
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-11-30, 20:04   

Szkoda tylko że po wymianie siłowników efekt jest nadal taki jak przed. Choć poprawa była tylko na chwilę. Zauważyłem że klapa otwiera się w pełni sprawnie gdy silnik samochodu pracuje. Ale i zakładając stary silnik klapy bez znaczenia czy silnik pracuje czy nie. Co prawda w tym starszym trzeba jej mocniej pomagać by się otworzyła.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-01, 02:35   

u mnie wyniama siłowników na nowe pomogla

[ Dodano: 2018-12-01, 18:34 ]
drago_o napisał/a:
Wpisałem "okładzina sprzęgła" na allegro i szukałem :) znalazłem coś takiego podobnego do tego co tam było oryginalnie tylko większe i wycinałem pod wymiar. Była w takiej formie papieru ściernego tylko bardzo sztywnego :P


zajrzyj proszę w emaile informujące co kupiłeś i znajdź tę aukcję... wyszukuję same
grube okładziny, cienkich nigdzie nie widzę

z góry dzięki :)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 319
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-12-01, 21:30   

No i w końcu przełom oraz pełna satysfakcja. Nabyłem jak że unikatowy silnik w aluminiowej obudowie. Nie dość że jest trochę większy to jest mocniejszy i szybszy zarówno w podnoszeniu jak i w opuszczeniu. Pierwszy jaki był zamontowany w tym aucie ten po lewej był o mocy 168Nm, środkowy 174Nm natomiast świeży nabytek ma aż 203Nm tak więc jest moc. No i wygląda bardzo przyzwoicie.

 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-02, 12:30   

no aluminiowy jest o niebo lepszy ale tez nie jest wieczny ;)

z ciekawosci za ile nabyles, ostatnio braki tego są i widziałem jeden nawet za 1200 na A :)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 319
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-12-02, 15:40   

Jednak tutaj każdy boryka się z problemem tego całego plastikowego silniczka a nikt nie pisze że i metalowy ma jakieś problemy, tak więc chyba jednak został on dopracowany. Wiem chyba o jakim piszesz tym za 1200 na allegro bo i ja się na niego cziałem ale szkoda mi było wydać 1200 i z tego co pamiętam to obudowa była już trochę utleniona, później już go nie było. Ten się pojawił też na allegro za 1500zł i to w dodatku w Szczecinie z którego jestem. Dogadałem się z gościem na odbiór osobisty po za allegro i finalnie za cenę 1300zł. Silnik pochodzi od S8 z roku chyba 2009, obudowa w stanie idealnym. Nie wiem czy to ma znaczenie i wpływ na sprawność silnika ale ja w koncu jestem zadowolony Może i kosztował nie mało ale w końcu mam spokój. Jedyne co mnie wkurza w tej klasie auta to te trzaśnięcie przy otwieraniu klapy i te jebn...cie klapą przy samym zamknięciu. W pierwszej Audi Q7 fajnie zwalnia przy końcu i delikatnie się domyka. Ale i tak jestem zadowolony.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin

Wysłany: 2018-12-02, 15:59   

denveco napisał/a:
Jednak tutaj każdy boryka się z problemem tego całego plastikowego silniczka a nikt nie pisze że i metalowy ma jakieś problemy, tak więc chyba jednak został on dopracowany.

Jest mocniejszy i tyle, ale... po jakimś czasie jego dopada to samo.
Wymiana amorków kapy, montaż odbojników ze sprężynkami z D4, usunięci narzędzi z przybornika z klapy by ją odciążyć itd to półśrodki, które trochę pomogą, ew wydłuża prace i tak już zmęczonego mechanizmu.
Najpewniejsza opcja to napylanie swojego starego wg instrukcji podanej w tym temacie, bądź po prostu zakup nowego i starczy na lata (D3 raczej nikt z Was tak długo trzymać nie będzie by to powtarzać)
_________________
Black Cars Matters
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-02, 16:23   

Ło kurde... dobry moment aby się wystawić widzę :)

dzięki widzę byłeś zdesperowany... rozumiem bo mam D3 ;)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 319
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-12-02, 16:28   

Być może nic przecież wieczne nie jest, ale nikt tutaj nie napisał by komuś odmowił posluszeństwa silnik w metalowej obudowie, a przejrzałem wszystkie 17 stron. Ten metalowy jest mocniejszy to raz a dwa i szybszy w porównaniu do czarnego który po regeneracji będzie wciąż wolny choć w pełni sprawny. Zanim nabyłem cały metalowy to kupiłem nowe oryginalne odbojniki później nowe oryginalne siłowniki. Te dwa zakupy nie poprawiły efektywności jej otwierania. Kolejna sprawa to pozbywanie się narzędzi ze schowka który jest do tego przeznaczony mija się dla mnie z celem. Co by nie było efekt dla mnie jest w końcu zadowalający.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin

Wysłany: 2018-12-02, 17:09   

denveco napisał/a:
nikt tutaj nie napisał by komuś odmówił posłuszeństwa silnik w metalowej obudowie, a przejrzałem wszystkie 17 stron.

Ja miałem w preFL wstawiona taką używkę (notabene wstawioną przez poprzednika), podziałał parę miesięcy, amorki i odboje wydłużyły jego pracę o dalsze parę, aż w końcu się poddał i trzeba mu było pomagać ręką każdorazowo przy podnoszeniu. Nowy nabywca z tego co wiem napylał to chyba na nowo, więc pewnie działa dalej.

denveco napisał/a:
Ten metalowy jest mocniejszy to raz a dwa i szybszy w porównaniu do czarnego który po regeneracji będzie wciąż wolny choć w pełni sprawny.

To się zgadza, jeśli bawić się w regeneracje to tylko z tym nowym. Ale wcześniej jego ceny były normalne.
_________________
Black Cars Matters
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-02, 18:03   

mój metalowy też w duże upały miewał chwile zwątpienia... przybornik na narzędzia mam
prawie pełny jakby co ;)

ja sporo tego używam, lekko motorek nie ma
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 319
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-12-02, 18:08   

W połączeniu z nowymi siłownikami i odbojami z pewnością będzie miał lżej.
Pożyjemy zobaczymy.

[ Dodano: 2018-12-02, 18:10 ]
Mój pierwszy silnik z kolei w ciepłe dni chodził bez problemu ale im chłodniej tym gorzej.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2018-12-02, 18:29   

Ja mam metalowy kupiłem jakieś 3 lata temu ma identyczne sprzęgło co plastikowy niczym się nie różni, nie wiem po co ta aluminiowa obudowa jest lepszy ponieważ ma większy silnik i w porównaniu z czarnym dużo szybciej otwiera i zamyka, ale tak jak pisałem sprzęgło jest identyczne i u mnie podziałał rok i jest lipa.

[ Dodano: 2018-12-02, 18:30 ]
maciu napisał/a:
u mnie wyniama siłowników na nowe pomogla

[ Dodano: 2018-12-01, 18:34 ]
drago_o napisał/a:
Wpisałem "okładzina sprzęgła" na allegro i szukałem :) znalazłem coś takiego podobnego do tego co tam było oryginalnie tylko większe i wycinałem pod wymiar. Była w takiej formie papieru ściernego tylko bardzo sztywnego :P


zajrzyj proszę w emaile informujące co kupiłeś i znajdź tę aukcję... wyszukuję same
grube okładziny, cienkich nigdzie nie widzę

z góry dzięki :)


Karol coś długo nie może odszukać co kupił :]

[ Dodano: 2018-12-02, 18:33 ]
denveco napisał/a:
finalnie za cenę 1300zł.


O kurde nowy w ASO z dobrym rabatem 1800,-
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-02, 18:57   

Marcin2013 napisał/a:
nie wiem po co ta aluminiowa obudowa


większy silnik - większy moment - wymagana większa sztywność obudowy
innego wyjścia nie widzę
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.