Autor |
Wiadomość |
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 319 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2018-12-02, 19:09
|
|
|
Widać że w miejscu silnika obudowa jest większa a więc i silnik tylko większy.
Co do rabatu to nie każdy je ma. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2018-12-02, 19:22
|
|
|
Tak dokładnie żadnych innych różnic w środku nie zauważyłem,ale chodzi znacznie szybciej i to wielki plus, ostatnio na jakiś czas założyłem stary czarny to była jakaś masakra z prędkością, a tak na marginesie to szkoda że mechanizm otwierania jest tylko z jednej strony jak by było np. hydrauliczne z obu stron to było by ok. |
|
|
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 319 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2018-12-02, 19:34
|
|
|
Ja przed zakupem tego metalowego założyłem na chwilę ten stary by wykluczyć czy to wina akumulatora czy też jednak faktycznie silnik. No i jednak ten pierwszy silnik zdechly.
Nie wiem ile w tym prawdy ale w Q7 są dwa silniki z lewej i prawej strony. Jak oglądałem właśnie Q7 znajomego to podobało mi się te delikatne zamykanie a w zasadzie domykanie klapy. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-12-02, 19:57
|
|
|
Bo Karol ostatnio nie zaglądał do tego tematu Nie trzymam takich mailów jak wszystko było oki. Kurde teraz wpisałem to są same grube. To co kupiłem też cieńcie nie było bo miało ze 3mm i wyglądało jak taki bardzo gruby papier ścierny i było dość giętkie. Docinałem je do wymiaru nożycami do blachy. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-12-03, 17:47
|
|
|
3mm... to i tak sporo, z pomiarów wychodziło mi że fabryczna ma max 2 i to niecałe
po wklejeniu wystawało? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-12-03, 18:08
|
|
|
Tak wystawało. Myślałem, że to właśnie była jego główna wada i efekt zużycia. Dwa elementy zaciskając się na sobie nie tarły powierzchnią tej okładziny tylko o tą ramkę metalową w koło głównie. czyli nie sprzęgały się właściwie. tarcie tej powierzchni nie dawało kompletnie rezultatu i w sumie nie miało za bardzo możliwości pomóc skoro okładzina fizycznie nie wystawała poza tą wnękę. Nie wiem ile ma fabrycznie nowy silnik z nową okładziną Wybrali mi tą zębatkę w pracy w środku i wkleiłem w to miejsce. Klej jakiś był dodany do kompletu |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-12-03, 18:53
|
|
|
troche sie chaos zrobił...
zerwałeś (jak? odbijałeś od spodu? jakaś chemia dodatkowo?) starą
zebrano ci zębatkę - tę gdzie wklejasz nową okładzinę?
ile tam zabrali? niewiele tam jest grubości
wklejasz nową okładzinę... i zostawiasz wystającą sporo (1mm)
czy jednak po "zebraniu" juz wystawała bardzo niewiele?
|
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-12-03, 19:07
|
|
|
maciu napisał/a: | zerwałeś (jak? odbijałeś od spodu? jakaś chemia dodatkowo?) starą
zebrano ci zębatkę - tę gdzie wklejasz nową okładzinę?
ile tam zabrali? niewiele tam jest grubości |
Dałem to u siebie w pracy mechanikom i tego czarnego (stara okładzina sprzęgła?) mi z środka wybrali na obrabiarce. Prosiłem ich o około 2mm bo miałem już tą nową okładzinę i mniej więcej wiedziałem ile ma i chciałem żeby wystawało. Po wklejeniu wystawało około 1mm może maksymalnie 1.5mm bo nie wziąłem pod uwagę że klej trochę wypchnie jeszcze. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-12-03, 21:08
|
|
|
no to jest tam troche miejsca na ewentualne naddatki...
przetestuję kalafonię na starym plasticzaku a jak nie da rady to jedziemy do tokarza
tego całometalowego gładkiego nie toczyłeś na równo? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-12-03, 22:21
|
|
|
no tego "lustrzanego" drugiej strony docisku do tej sprzęgłowej... tam miałeś już jakiś rancik?
co do toczenia tego drugiego koła odnosiłem się do tego:
Marcin2013 napisał/a: | Jemu ktoś obrabia na CNC te dwa koła i wkleja nową tarczę cierną. Będę miał chwile to podjadę. |
bo widać że pracuje nierówno, elektromagnes działa bardziej na zewnętrzną część
więc i to drugie koło może być odrobinę ale jednak bardziej tam zebrane
ale może to przesada... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
juchas122
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 16 Kwi 2018 Posty: 21 Skąd: Podhale
|
Wysłany: 2019-01-03, 14:59
|
|
|
Witam . Dopadł i mnie problem klapy . Zastosowałem patent z kalafonia. Oznaczyłem sobie każdy tryb wszystkie elementy aby poskładać tak jak było , ni i udało się siadło wszystko luźno za pierwszym razem na znakach. Wiec zakładam do auta , wciskam guzik klapa się zamyka i staje 20 cm przed zamknięciem i otwiera się spowrotem. Zdejmuje i patrzę a tam znaki są w innym miejscu .czyzby ta kalafonia zbyt mocno trzymała i krańcówka głupieje?Pomocy panowie jest zima a mi się klapa nie zamyka |
_________________ Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2019-01-03, 18:36
|
|
|
juchas122 napisał/a: | Witam . Dopadł i mnie problem klapy . Zastosowałem patent z kalafonia. Oznaczyłem sobie każdy tryb wszystkie elementy aby poskładać tak jak było , ni i udało się siadło wszystko luźno za pierwszym razem na znakach. Wiec zakładam do auta , wciskam guzik klapa się zamyka i staje 20 cm przed zamknięciem i otwiera się spowrotem. Zdejmuje i patrzę a tam znaki są w innym miejscu .czyzby ta kalafonia zbyt mocno trzymała i krańcówka głupieje?Pomocy panowie jest zima a mi się klapa nie zamyka |
A ręcznie się zamyka ?? |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-01-03, 19:44
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | juchas122 napisał/a: | Witam . Dopadł i mnie problem klapy . Zastosowałem patent z kalafonia. Oznaczyłem sobie każdy tryb wszystkie elementy aby poskładać tak jak było , ni i udało się siadło wszystko luźno za pierwszym razem na znakach. Wiec zakładam do auta , wciskam guzik klapa się zamyka i staje 20 cm przed zamknięciem i otwiera się spowrotem. Zdejmuje i patrzę a tam znaki są w innym miejscu .czyzby ta kalafonia zbyt mocno trzymała i krańcówka głupieje?Pomocy panowie jest zima a mi się klapa nie zamyka |
A ręcznie się zamyka ?? |
a jeżeli tak to czy elektrycznie się otwiera...
te 20cm od końca to już sprzęgło odpuszcza i powinna opaść sama i się domknąć
znaki nie mogą byc inaczej bo wieloklin pasuje tylko w jednej pozycji
chyba że w środku wtedy nie ma to większego znaczenia ale moża masz za duży poślizg
kalafoni trzeba dać bardzo minimalnie |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
juchas122
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 16 Kwi 2018 Posty: 21 Skąd: Podhale
|
Wysłany: 2019-01-03, 20:18
|
|
|
Maciu / tez tak pomyślałem ze może za bardzo jest spięte to wszystko . Wiec ta kalafonia jest zbyt lepka . Nawet gdy przy wyłączonym silniczki nie da rady klapa ruszyć.powiedz mi czy to ma być konsystencja bardziej lepka czy bardziej sproszkowana /sypka |
_________________ Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac |
|
|
|
|
|