Ogłoszenie 

Opony samochodowe Felgi Audi A8 opony width= OC/AC forum a8 forum audi a8 Tarcze, hamulce
Opony
samochodowe
Felgi Audi A8
Opony samochodowe
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN
Cewki zapłonowe
Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 4.2MPI ] Elektryczna klapa bagażnika - nie otwiera  
Autor Wiadomość
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 35
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 230
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-12-02, 19:09   

Widać że w miejscu silnika obudowa jest większa a więc i silnik tylko większy.
Co do rabatu to nie każdy je ma.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 27 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1247
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2018-12-02, 19:22   

Tak dokładnie żadnych innych różnic w środku nie zauważyłem,ale chodzi znacznie szybciej i to wielki plus, ostatnio na jakiś czas założyłem stary czarny to była jakaś masakra z prędkością, a tak na marginesie to szkoda że mechanizm otwierania jest tylko z jednej strony jak by było np. hydrauliczne z obu stron to było by ok.
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 35
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 230
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-12-02, 19:34   

Ja przed zakupem tego metalowego założyłem na chwilę ten stary by wykluczyć czy to wina akumulatora czy też jednak faktycznie silnik. No i jednak ten pierwszy silnik zdechly.
Nie wiem ile w tym prawdy ale w Q7 są dwa silniki z lewej i prawej strony. Jak oglądałem właśnie Q7 znajomego to podobało mi się te delikatne zamykanie a w zasadzie domykanie klapy.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 176 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6413
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-12-02, 19:57   

Bo Karol ostatnio nie zaglądał do tego tematu :P Nie trzymam takich mailów jak wszystko było oki. Kurde teraz wpisałem to są same grube. To co kupiłem też cieńcie nie było bo miało ze 3mm i wyglądało jak taki bardzo gruby papier ścierny i było dość giętkie. Docinałem je do wymiaru nożycami do blachy.
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2711
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-03, 17:47   

3mm... to i tak sporo, z pomiarów wychodziło mi że fabryczna ma max 2 i to niecałe

po wklejeniu wystawało?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 176 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6413
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-12-03, 18:08   

Tak wystawało. Myślałem, że to właśnie była jego główna wada i efekt zużycia. Dwa elementy zaciskając się na sobie nie tarły powierzchnią tej okładziny tylko o tą ramkę metalową w koło głównie. czyli nie sprzęgały się właściwie. tarcie tej powierzchni nie dawało kompletnie rezultatu i w sumie nie miało za bardzo możliwości pomóc skoro okładzina fizycznie nie wystawała poza tą wnękę. Nie wiem ile ma fabrycznie nowy silnik z nową okładziną :P Wybrali mi tą zębatkę w pracy w środku i wkleiłem w to miejsce. Klej jakiś był dodany do kompletu :)
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2711
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-03, 18:53   

troche sie chaos zrobił...

zerwałeś (jak? odbijałeś od spodu? jakaś chemia dodatkowo?) starą
zebrano ci zębatkę - tę gdzie wklejasz nową okładzinę?
ile tam zabrali? niewiele tam jest grubości

wklejasz nową okładzinę... i zostawiasz wystającą sporo (1mm)
czy jednak po "zebraniu" juz wystawała bardzo niewiele?

:)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 176 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6413
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-12-03, 19:07   

maciu napisał/a:
zerwałeś (jak? odbijałeś od spodu? jakaś chemia dodatkowo?) starą
zebrano ci zębatkę - tę gdzie wklejasz nową okładzinę?
ile tam zabrali? niewiele tam jest grubości

Dałem to u siebie w pracy mechanikom i tego czarnego (stara okładzina sprzęgła?) mi z środka wybrali na obrabiarce. Prosiłem ich o około 2mm bo miałem już tą nową okładzinę i mniej więcej wiedziałem ile ma i chciałem żeby wystawało. Po wklejeniu wystawało około 1mm może maksymalnie 1.5mm bo nie wziąłem pod uwagę że klej trochę wypchnie jeszcze.
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2711
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-03, 21:08   

no to jest tam troche miejsca na ewentualne naddatki...

przetestuję kalafonię na starym plasticzaku a jak nie da rady to jedziemy do tokarza :)

tego całometalowego gładkiego nie toczyłeś na równo?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 176 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6413
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-12-03, 21:42   

Całometalowego? W sensie mówisz o rancie? Nie, rant został.
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2711
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-03, 22:21   

no tego "lustrzanego" drugiej strony docisku do tej sprzęgłowej... tam miałeś już jakiś rancik?

co do toczenia tego drugiego koła odnosiłem się do tego:

Marcin2013 napisał/a:
Jemu ktoś obrabia na CNC te dwa koła i wkleja nową tarczę cierną. Będę miał chwile to podjadę.


bo widać że pracuje nierówno, elektromagnes działa bardziej na zewnętrzną część
więc i to drugie koło może być odrobinę ale jednak bardziej tam zebrane

ale może to przesada...
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
juchas122 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 29
Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 21
Skąd: Podhale
Wysłany: 2019-01-03, 14:59   

Witam . Dopadł i mnie problem klapy . Zastosowałem patent z kalafonia. Oznaczyłem sobie każdy tryb wszystkie elementy aby poskładać tak jak było , ni i udało się siadło wszystko luźno za pierwszym razem na znakach. Wiec zakładam do auta , wciskam guzik klapa się zamyka i staje 20 cm przed zamknięciem i otwiera się spowrotem. Zdejmuje i patrzę a tam znaki są w innym miejscu .czyzby ta kalafonia zbyt mocno trzymała i krańcówka głupieje?Pomocy panowie jest zima a mi się klapa nie zamyka
_________________
Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 27 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1247
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2019-01-03, 18:36   

juchas122 napisał/a:
Witam . Dopadł i mnie problem klapy . Zastosowałem patent z kalafonia. Oznaczyłem sobie każdy tryb wszystkie elementy aby poskładać tak jak było , ni i udało się siadło wszystko luźno za pierwszym razem na znakach. Wiec zakładam do auta , wciskam guzik klapa się zamyka i staje 20 cm przed zamknięciem i otwiera się spowrotem. Zdejmuje i patrzę a tam znaki są w innym miejscu .czyzby ta kalafonia zbyt mocno trzymała i krańcówka głupieje?Pomocy panowie jest zima a mi się klapa nie zamyka


A ręcznie się zamyka ??
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2711
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-03, 19:44   

Marcin2013 napisał/a:
juchas122 napisał/a:
Witam . Dopadł i mnie problem klapy . Zastosowałem patent z kalafonia. Oznaczyłem sobie każdy tryb wszystkie elementy aby poskładać tak jak było , ni i udało się siadło wszystko luźno za pierwszym razem na znakach. Wiec zakładam do auta , wciskam guzik klapa się zamyka i staje 20 cm przed zamknięciem i otwiera się spowrotem. Zdejmuje i patrzę a tam znaki są w innym miejscu .czyzby ta kalafonia zbyt mocno trzymała i krańcówka głupieje?Pomocy panowie jest zima a mi się klapa nie zamyka


A ręcznie się zamyka ??


a jeżeli tak to czy elektrycznie się otwiera...

te 20cm od końca to już sprzęgło odpuszcza i powinna opaść sama i się domknąć

znaki nie mogą byc inaczej bo wieloklin pasuje tylko w jednej pozycji
chyba że w środku wtedy nie ma to większego znaczenia ale moża masz za duży poślizg
kalafoni trzeba dać bardzo minimalnie
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
juchas122 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 29
Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 21
Skąd: Podhale
Wysłany: 2019-01-03, 20:18   

Maciu / tez tak pomyślałem ze może za bardzo jest spięte to wszystko . Wiec ta kalafonia jest zbyt lepka . Nawet gdy przy wyłączonym silniczki nie da rady klapa ruszyć.powiedz mi czy to ma być konsystencja bardziej lepka czy bardziej sproszkowana /sypka
_________________
Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe Testy opon
OC/AC
| WRC POLSKA - Części do AUDI | WRC POLSKA - Zawieszenie pneumatyczne | Chodzen.pl - Dealer, Serwis Toyota | WRC POLSKA - Pompy wspomagania |