Autor |
Wiadomość |
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-02-04, 16:06
|
|
|
O klockach słyszałem od mechanika. Mówił coś o specjalnej pompce. Bez której można uszkodzić ABS. Myślałem, że mnie wkręca.
No to Damian jaką lubisz pizze? A może jesteś na diecie? To będzie fruktburger ;-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
Rafelek
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 04 Cze 2009 Posty: 96 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2012-02-04, 16:18
|
|
|
Serrgiusz napisał/a: | O klockach słyszałem od mechanika. Mówił coś o specjalnej pompce |
O jaką pompke mu chodzi :shock: Ja wymieniałem przy pomocy VCDS |
_________________ CCCO Herr der Ringe |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-02-04, 16:30
|
|
|
Nie chce wprowadzać w błąd. Płyn hamulcowy wypycha się czy coś takiego. Nie spuszcza lub wypompowuje. Albo coś przekręciłem. I jaki założyłeś aku? |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
Rafelek
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 04 Cze 2009 Posty: 96 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2012-02-04, 16:34
|
|
|
Serrgiusz napisał/a: | I jaki założyłeś aku? |
Jeszcze nie wymieniałem. Narazie ładowałem swój przez całą noc w garażu ale widzę że to nie pomogło,jednak jest już na wykończeniu. |
_________________ CCCO Herr der Ringe |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-02-04, 16:37
|
|
|
Muszę podjechać do Damiana na VAG. Przeskanuje mi całe auto. Zobaczymy po błędach co tam w środku słychać. |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
Rafelek
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 04 Cze 2009 Posty: 96 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2012-02-04, 16:39
|
|
|
Serrgiusz napisał/a: | Muszę podjechać do Damiana na VAG. Przeskanuje mi całe auto. Zobaczymy po błędach co tam w środku słychać |
O Panie,to się zdziwisz,myślę że błędów będzie co nie miara. |
_________________ CCCO Herr der Ringe |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-02-04, 16:42
|
|
|
Auto jest sprawne wszystko działa poprawnie. Pewnie będzie pełno pierdół. Jedno pociąga drugie. Reakcja łańcuchowa.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
chrisvtr
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 166 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2012-02-04, 18:40
|
|
|
Serrgiusz ja mialem to samo z bledami i wlasnie przez slabe ako
chrisvtr napisał/a: | a ako masz w dobrym stanie , ja myslalem ze mam ok ale jak ostatnio bylem w aso i sie bawili moją A8 przy wymianie cewek zapłonowych to juz po 2 godzinach wyskoczylo info o slabym ako , diagnoza - do wymiany mimo ze na MMI pokazuje ze jest w 100% naładowane , na kompie ASO pokazało 6 stopien zuzycia czyli jak to elektryk uznał złom i dlatego mam pełno błędow na vagu właśnie od słabego akumulatora |
ja tez biore sie za wymiane ako ,wczoraj odebrałem ori z ASO jest kod na naklejce wiec problemu nie bedzie z wkodowaniemako to 110ah i 850A dobrane po vinie , sa roznice bo od 2009 chyba ale nie pamietam mowili ze jest juz gelowe AGM z grubszymi sciankami i włóknem w srodku , ale ono jest do stop/go systemow ponoc tylko , w innym aso tez zgodnie mowia ze jak jest tyle błędow z napieciami w systemie to do wymiany i ponoc z klapąnie bedzie tez problemu , zobaczymy , odbojniki do klapy tez juz mam i zaloze je po wymianie aku co bym mial porownanie czy samo ako pomoglo ,
a z wymianą klocków to vcds daje komende do elektrycznych kaset i one odpuszczają , po wymianie znow klik i spowrotem wracają na swoje miejsce , chyba jeszcze po tym jakiś test robili co by do nowych klocków kasety sie przyzwyczaiły , oczywiscie pisze o tylnych hamulcach , z przodu jeszcze nie wymienialem |
_________________ Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-02-04, 19:34
|
|
|
Z tym aku u mnie to może być prawda, że słabe. Poprzedni właściciel miał kila aut. Podobno moje stało ok 6 m-cy w garażu bez poważniejszej eksploatacji. Przepalał i robił kilka km. Przed sprzedażą sprzątnął i wykasował błędy. To co z doładowaniem? Jak robiłem trasy po kilka godz non stop? Nie powinno doładować? I jeszcze w lato. I też klapa sama nie podnosiła się.
Chyba u mnie jest ten sam aku co u ciebie 110ah. Tak na szybko sprawdziłem. Z ciekawości, jakiej firmy aku i cena w ASO? |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
chrisvtr
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 166 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2012-02-05, 01:02
|
|
|
chyba varta ale z insygniami vw audi 600zl placilem ale w promocji od znajomego :-D a ile normalnie kosztuje nie wiem |
_________________ Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-02-05, 08:03
|
|
|
Co do hamulców koledzy to jest dokładnie tak że aby zmienić tylne klocki hamulcowe trzeba VAG'iem rozszerzyć tylne zaciski hamulca postojowego..... później wymiana.... znomuż VAG i wpisanie grubości założonych klocków (dokładnie tak - fizycznie zmierzona grubość wpisana w VAG'a).... później VAG'iem zaciśnięcie zacisków oraz znowuż VAG'iem test pracy zacisków....
i potem powinno być już wszystko OK.
Teoretycznie samą wymianę można przeprowadzić chałupniczo, bez VAG'a ale można zrobić to tylko rozbierając całe zaciski razem z silnikami, ręczne wkręcenie zacisków, zalożenie nowych klocków i poskładanie tego wszystkiego do kupy ale.... pierdzielenia się z tym jest sporo więcej a i tak auto nauczone grubości poprzednich klocków może wciąż wyświetlać awarię hamulca postojowego czyli niby będzie dobrze ale od piszczącego FIS'a się nie uwolnimy.
Robiłem to już u siebie więc wiem o ile szybciej i łatwiej jest z VAG'iem ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-02-07, 23:05
|
|
|
FOSS napisał/a: | Rafelek napisał/a: | Dziś wymieniałem tylne kolcki hamulcowe i przy tej okazji wzięliśmy się z moim mechanikiem za klapę bagażnika. Problem dociągania został ustalony. Spręzynka w zamku spadła ze ślimaka i w związku z tym zamek nie podawał sygnału do silniczka aby ja dociągnąć.Założyliśmy,przesmarowaliśmy i działa jak ta lala :mrgreen: |
No to pewnikiem mam dokładnie to samo bo u mnie też nie dociąga.... tak podejrzewałem że nie dostaje sygnału zamknięcia klapy ale przyznaję że przy tych temperaturach nie chciało mi się tego nawet dotykać :-? |
No to ponarzekałem sobie trochę ale okazało się, że raczej nie potrzebnie...
z moją klapą jednak nic szczególnego raczej się nie stało... wszystko wina mrozów... widocznie mechanizm dociągania tylko przymarzł bo nic się tam nie dotykałem i w niedzielę domykanie ruszyło tak jakoś samo z siebie...
otwieranie, zamykanie, dociąganie... śmiga wszystko "jak ta lala" :mrgreen: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
chrisvtr
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 166 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2012-02-17, 13:16
|
|
|
tak wiec jestem po wymianie tych odbojnikow z dodatkowymi sprezynkami i problem z otwieraniem juz znikł u mnie :-D , koszt niewielki a radosc wielka :mrgreen: , zaznacze ze specjalnie nie wymienialem aka zeby nie bylo ze to ako poomoglo , a po zamontowaniu nowych odbojnikow testowalem klape na akumulatorze ktory pokazywal 10% naladowania i bez odpalonego silnika , chodzi za kazdym razem ( 10 n1 10) :-D |
_________________ Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE |
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-02-17, 21:02
|
|
|
Czyżby mój ulubiony temat na forum miał wygasnąć? W A8 D3 tylko za 48 PLN? Chyba znowu i tym razem na szczęście się myliłem. |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
PiotrekS
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 13 razy Dołączył: 21 Paź 2009 Posty: 124 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2012-02-18, 21:00
|
|
|
chrisvtr, zeby zdemontowac odbojniki i zamontowac nowe trzeba sciagnac tapicerke klapy ? Przygladalem sie dzisiaj klapie i nie widac nitow tylko same gumowe odbojniki wystaja z tapicerki klapy |
_________________ Pozdrawiam
PiotrekS |
|
|
|
|
|