Autor |
Wiadomość |
Tajco
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 106 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2012-12-13, 21:19
|
|
|
Nie no czarna to nie moja. Tak u niego. Wlasnie zamiast ELPIGAZ, zamontowal mi LPGTECH i jest ok. A teraz kumplowi zameldowal ze ma byc juz nie LPGTECH a OPTIMA. Niby lepszy i nowoczesniejszy niz LPGTECH. Troche to dziwne ze tak skacze po tych producentach i zaluje osobisci ze juz nie chce montowac ELPI.
Generalnie sam robilem u niego auta, znajlomi i ich znajomi. Zawsze bylo on Robert jest u Nas najlepszy i chyba w zasadzie jedyny do ktorego w ogole oddalbym auto. |
_________________ BORN FROM JETS |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-12-13, 21:26
|
|
|
Tajco napisał/a: | Nie no czarna to nie moja. Tak u niego. Wlasnie zamiast ELPIGAZ, zamontowal mi LPGTECH i jest ok. A teraz kumplowi zameldowal ze ma byc juz nie LPGTECH a OPTIMA. Niby lepszy i nowoczesniejszy niz LPGTECH. Troche to dziwne ze tak skacze po tych producentach i zaluje osobisci ze juz nie chce montowac ELPI.
Generalnie sam robilem u niego auta, znajlomi i ich znajomi. Zawsze bylo on Robert jest u Nas najlepszy i chyba w zasadzie jedyny do ktorego w ogole oddalbym auto. |
To rzeczywiście skacze. Ciekawe czy mu to na dobre wychodzi, bo jeszcze niedawno bazował na STAGu, BRC i Elpi. Ciekawe czy do końca sprawdza możliwości każdej z nich. A ta Optima to jakiej generacji miałaby być?
No według mnie to właśnie on jest u nas najlepszy. Słyszałem jeszcze, że ten gostek na Widzińskiej ma dobrą opinię, ale on chyba tylko BRC zakłada. |
|
|
|
|
|
|
|
Tajco
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 106 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2012-12-13, 21:56
|
|
|
Juz za moich czasow mial tylko ELPIGAZ. Jak zakladalem to mowiel ze BRC i STAG sa Beeee. Ze ELPI jest THE BEST. W sumie zalozyl i smigalem z 2 lata i faktycznie bylo ok. Teraz LPGTECH i tez w sumie racia...tez jest ok. Nic sie nie swieci nie mryga n konsoli i gaz mega plynnie chodzi a teraz luz jakas OPTIMA bo nicy nowosc i jest jeszce lepsza. Jak dla mnie to troche dziwne, ale coz chociaz go znamy. W sumie nigdy nie klamal i robi to naprawde dobrze, a z drugiej strony to jak nie on to kto...Gosc na widzienskeij ten od BRC pnoc tez dobry ale kumpel zakaladl, a wczesniej mial ELPI od Roberta i powiedzial ze ELIP lepszy duzo lepszy a ten z Widzinskiej to jego kumpel w dodatku... |
_________________ BORN FROM JETS |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-12-13, 22:20
|
|
|
Tajco napisał/a: | ...on Robert jest u Nas najlepszy... |
Tu masz rację bo każde jego spostrzeżenia i porady zawsze są trafne. Robert naprawdę zna się bardzo dobrze na tym co robi.
No cóż. Tematem była porada na temat LPG Optima i skoro jest to nowa technologia nikt nie może się za bardzo na ten temat wypowiedzieć, ale jeśli zakładałby to Robert to jak najbardziej polecam. My przecież doskonale wiemy co to za człowiek. |
|
|
|
|
|
|
|
Tajco
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 106 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2012-12-13, 22:23
|
|
|
Mialem nadzieje ze ktos zna te instalke. Nic wjedzie zapewnie do A8 V8. Zatem bede dzielil sie spostrzezeniami w stosunku do swojej. ta OPTIMA rzekomo bardziej oszczedna ma byc... - zobaczymy.
Co do LPGTCHA tez mialem watpliwosci ale jak widac jest juz coraz bardziej znany i doceniany...
Dzieki i pozdrawiam |
_________________ BORN FROM JETS |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-12-14, 07:37
|
|
|
dobra na forum lpg wśród adminalicji mam znajomości to się spytam co i jak z tą nieznaną instalką :-D
ale ja bym zamontował sprawdzone rozwiązanie lpgtech
a wtrysk ciekły jest bdb tylko abyś nie płakał bo pompy w zbiorniku padają od naszego gazu wodnistego :mrgreen:
[ Dodano: 2012-12-14, 07:43 ]
proponuje zostać przy lpg techu jednak
ale kto jak woli :-D |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-12-14, 09:13
|
|
|
pepi napisał/a: | a wtrysk ciekły jest bdb tylko abyś nie płakał bo pompy w zbiorniku padają od naszego gazu wodnistego |
Wiem o tym kolego. To jedyny duży problem przy tych instalkach, ale jak już napisałem to będzie eksperyment i nie powiedziane, że z czasem nie powrócę do parowników. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-12-14, 14:41
|
|
|
dostałem odpowiedz od guru z lpg
,,Oglądałem soft do tego - to krzyżwóka agisa ze stagiem tak na moje oko.
Czy lepsze - czas pokaże. Na razie jest na etapie wczesnej młodości i błędów z tym związanych.
,, :-P |
|
|
|
|
|
|
|
Tajco
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 106 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2012-12-14, 20:06
|
|
|
Cytat: | ,Oglądałem soft do tego - to krzyżwóka agisa ze stagiem tak na moje oko.
Czy miales na mysli te OPTIMĘ..? |
|
_________________ BORN FROM JETS |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-12-14, 20:38
|
|
|
tak zdecydowanie
to może być dobry sterownik ale po testach na ludziach
i ty byś chciał aby twoje auto brało w tym udział :-P |
|
|
|
|
|
|
|
Tajco
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 106 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2012-12-14, 21:11
|
|
|
Na moim nie...Ja mam w swoim LPGTECH`a. To kumpelk ma zakladac. I ten gazownik mowi ze OPTIME teraz wklada bo rzekomo lepsza od LPGTECH`a.
A co do tego co pisales wczesinej...ze to polaczenie Agisa i Staga..
To znam dobre opinie o AGISIE. Kumpel ma w swoejej A6. Miel wczesniej w Passacie BRC i jeszce innym aucie BRC i mowi ze to lipa straszna. Mial tez w BMW STAGA 300 i mowi ze byl zaraz po tym AGISIE. AGIS ponoc wymiata. Pewnie ta OPTIMA tez bedzie niezla - jak juz przejdzie choroby wieku dzieciecego-no ale nie ja bede testowal. Ale bede znal jak dziala i w reazie czego bede mogl sie podzielic spostrzezeniami.. |
_________________ BORN FROM JETS |
|
|
|
|
mareczek
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 14 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2012-12-14, 22:11
|
|
|
Jeżeli chodzi o samą elektronikę, to tak naprawdę każda jest dobra, trzeba tylko znaleźć ogarniętego gościa który kuma dany sterownik. Najlepiej jak gazownik zna kilka/kilkanaście sterowników i wie co z nimi zrobić aby dobrze działały, wtedy ma porównanie i może coś zaproponować co akurat bardziej podejdzie do danego auta.
Moje osobiste preferencje co do sterowników i softów to: miejsce
1 KME Nevo szczególnie Pro - jest w nim wszystko i da się wzystko, taki wymiatacz wśród sterów, najbardziej zaawansowane oprogramowanie,
2. LPGTECH oraz STAG - tech jest lepszy, więcej opcji, można dokładniej ustawić auto (algorytm tech), dopracowane zmiany układów wtryskowych (fulgrupa półsekwencja, przydatne w starszych autach), możliwość podłączenia przepływomierza np w valvetronicach jak ktoś potrzebuje, ale stawiam go na równi ponieważ nie skończyli jeszcze adaptera OBD, a coraz częściej się montuje w autach z wpinką w OBD, poza tym łądniejszy soft
3. Elpigaz King Zavoli AEB ... - wszystko robi aeb, prosty soft z inną filozofią ustawiania niż powyższe, fajnie działa z podłączeniem z OBD,
4. Prins BRC - najmniej elastyczne sterowniki, gdy zabierzemy im wtryskiwacze z jakimi są kompletowane to szkoda gadać, nie zawsze najdroższe jest najlepsze. Zdarza się, że czasami nie podejdą do danego auta i nie da się nic z tym zrobić bo możliwości softu nie pozwalają.
Jest jeszcze agis lecho optima i cała masa innych, które też jeżdżą ok jeśli są prawidłowo wystrojone i przede wszystkim skompletowane ze stabilnym termicznie i ciśnieniowo parnikiem oraz dobrymi wtryskami - keihin, barracuda, hana, i-plus ...
Najważniejszy ogarnięty gazownik - zawsze. |
|
|
|
|
|
|
|
Tajco
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 106 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2012-12-14, 22:38
|
|
|
Cytat: | Najważniejszy ogarnięty gazownik - zawsze. |
Masz w 100% racje co by nie bylo, jak gazownik slaby to i auto kuleje. My naszczescie mamy to dobrego gazownika i zaufanego. Jak powiedzialem mam LPGTECHA i jak mi powiedzial ze zamiast ELPIGAZU wjezdza LPGTCH to mialam przerazenie w oczach - ale zaufalem i jak widac slusznie...Hula jak ta lala
Zatem kumpel tez zamierza zaufac i wezmie te OPTIME. Pozyjemy zobaczymy. A gazownik napewno to ogarnie. Pewnie wrzuci mu Baracudy i KME GOLD...Dam znac jak mu to chodzi |
_________________ BORN FROM JETS |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-12-14, 22:43
|
|
|
Tajco napisał/a: | ...Pewnie wrzuci mu Baracudy i KME GOLD... |
Co do wtrysków to się zgodzę bo je montuje, ale GOLDa napewno tam nie wpakuje. No chyba, że po jego przeróbkach termicznych. Wiem, że do mocnych aut zakłada SHARKi. |
|
|
|
|
|
|
|
Tajco
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 106 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2012-12-14, 22:48
|
|
|
Ja mam KME GOLD. Jeden parownik. Stwerdzil ze daje jednek bo jest stabilniej. Z dwoma byly problemy. Byel raz u niego z 4 dni temu. Zgubil gdzies mase, kabelek sie rozlaczyl czy cos...w kazdym ranie nie dzialalo cos i pojechalem. Naprawiel w 30min. Tylko jedna taka sprawa...
A zrobilem juz z 8tys/km w kilka tygodni
[ Dodano: 2012-12-14, 22:50 ]
Cytat: | do mocnych aut zakłada SHARKi. |
Czy to prawde ze ten SHARK bodaj ze SHARK1500 jest do 200KM ale spokojnie wydale do 300KM i jest taki dobry jak on twierdzi...? |
_________________ BORN FROM JETS |
|
|
|
|
|