Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-12-17, 21:12
|
|
|
pepi, W sumie masz rację,po palonku sie robi takie projekty Ale jestem ciekaw wzmocnienia bo nie mam zaufania do tej wanny szczegolnie jak ma ze 70kg dźwigać.
Wewka w zderzaku to pójscie na łatwizne |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-12-17, 21:22
|
|
|
butla chyba jest wklejona na klej do szyb :mrgreen:
i to nie jest żart |
|
|
|
|
|
|
|
Tajco
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 106 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2012-12-17, 21:25
|
|
|
Juto zapodam fotli instalacji...Ja ma butle 80L ale mieszcze na max 68L |
_________________ BORN FROM JETS |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-12-17, 21:28
|
|
|
Apophis napisał/a: | Ale jestem ciekaw wzmocnienia bo nie mam zaufania do tej wanny szczegolnie jak ma ze 70kg dźwigać. |
Jak nie jest nigdzie popękana to wytrzyma spokojnie. Ja ładuję zawsze butlę do pełna więc ma co dźwigać.
[ Dodano: 2012-12-17, 21:31 ]
Nawet ostatnio na prawie pełną butlę właziłem i mnie utrzymała a prawie stówkę ważę. :-D |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-12-17, 22:21
|
|
|
Simone331 napisał/a: | Nawet ostatnio na prawie pełną butlę właziłem i mnie utrzymała a prawie stówkę ważę. :-D | Niemcy wymagają wzmocnienia,fakt że bede tam mieszkał ale auto mam zarejstrowane w pl lecz uj wie czy sie jakis nie przyczepi kiedyś... :roll: |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-12-17, 22:42
|
|
|
Apophis napisał/a: | Simone331 napisał/a: | Nawet ostatnio na prawie pełną butlę właziłem i mnie utrzymała a prawie stówkę ważę. :-D | Niemcy wymagają wzmocnienia,fakt że bede tam mieszkał ale auto mam zarejstrowane w pl lecz uj wie czy sie jakis nie przyczepi kiedyś... :roll: |
Sam się przekonałem, że jak w Niemczeh jeździsz przepisowo to nikt Cię do kontroli nie zatrzyma. No chyba, że autko rzuca się w oczy i trafisz na ZOLLe. :mrgreen:
Spójrz na to też z tej strony. Tam nikt Cię nie skieruje na montaz tego ustrojstwa i powtórne badanie.
A jaki jest koszt tego wzmocnienia? To jest montowane we wannie czy pod nią? Bo jeśli kosztuje grosze i nie będzie się rzucało w oczy to dla własnego spokoju warto się w to doposażyć. Tym bardziej, że zamierzasz mieszkać w kraju gdzie tego wymagają. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-12-17, 22:48
|
|
|
Simone331 napisał/a: | że jak w Niemczeh jeździsz przepisowo to nikt Cię do kontroli nie zatrzyma. | Zawsze tam jeżdżę przepisowo :mrgreen: ale mimo to miałem czasami kontrole gdy na weekend wyszukiwali pijaczków których nie brak...
Simone331 napisał/a: | A jaki jest koszt tego wzmocnienia? To jest montowane we wannie czy pod nią? Bo jeśli kosztuje grosze i nie będzie się rzucało w oczy to dla własnego spokoju warto się w to doposażyć. Tym bardziej, że zamierzasz mieszkać w kraju gdzie tego wymagają. | Z tego co mi kumpel mówił to banalny-szyna(płaskownik)pod wanną i raczej nie bedzie widoczny anie tez drogi. Jako że oni robią instalki także Niemcom to maja opanowane co trza. |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-12-17, 22:55
|
|
|
Apophis napisał/a: | ...Zawsze tam jeżdżę przepisowo ... |
Jak każdy. :mrgreen:
Apophis napisał/a: | Z tego co mi kumpel mówił to banalny-szyna(płaskownik)pod wanną i raczej nie bedzie widoczny anie tez drogi. Jako że oni robią instalki także Niemcom to maja opanowane co trza. |
Jeśli tak sprawa wygląda to zakładaj. Będziesz miał spokój psychiczny.
Tylko oby to żelastwo spod zderzaka za bardzo nie wystawało. :-)
I nie przeładuj fury bo iskry się posypią. :lol: |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-12-17, 23:00
|
|
|
Simone331 napisał/a: | Tylko oby to żelastwo spod zderzaka za bardzo nie wystawało. :-)
I nie przeładuj fury bo iskry się posypią. :lol: | przecie to płaskownik co ma kilka mm grubosci to jak ma wystawać A no co do iskier to pewniej z tłumika pojdą prędzej Qrde najbliższe trasy tam to bedą z załadowanym autem |
|
|
|
|
Tajco
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 106 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2012-12-18, 17:02
|
|
|
Oto moja instalka Mysle ze estetycznie mozna by jeszcze podrasowac ... Co myslicie?
|
_________________ BORN FROM JETS |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-12-18, 17:23
|
|
|
Tajco, Myślę że jest schludnie Ja własnie odstawiłem moja furkę na montaż. Z ustaleń wynika jasno ze bedzie i ma być kulturka. Wzmocnienie pod wanną także ma być |
|
|
|
|
Tajco
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 106 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2012-12-18, 17:36
|
|
|
Jak bede mial dojscie to zrobie fotke jak tam jest od spodu...
To oby gazik sie dobrze spisywl.
Mam pytanko..z nicy jak otwieram brame garazowa czuje gaz...Co to mze byc przyczyna, macie jakies pomysly..? Pewnie cos nieszczelne... |
_________________ BORN FROM JETS |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-12-18, 17:55
|
|
|
więc tak brak opasek na wężykach
sterownik powinien być wtyczką do dołu
reduktor do wolnej jazdy niekiedy z butem ale nie za długo
[ Dodano: 2012-12-18, 17:57 ]
daj jeszcze butlę ??? :-D |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-12-18, 18:36
|
|
|
pepi napisał/a: | więc tak brak opasek na wężykach
sterownik powinien być wtyczką do dołu
reduktor do wolnej jazdy niekiedy z butem ale nie za długo |
A więc tak. Co do opasek między wtryskami a wkrętkami to tam nie potrzeba opasek bo nie ma dużego ciśnienia. Ważne, żeby tylko wężyki same nie pospadały.
Co do sterownika to masz rację i z tym się zgodzę.
Reduktor wystarczający pod warunkiem, że termicznie przerobiony, a gości u którego było to montowane napewno o to zadbał.
Teraz pytanie do Tajco. Próbowałeś już jechać dłuższą chwilę z butem w podłodze? Jeśli tak jestem ciekaw reakcji. :-) |
|
|
|
|
|
|
|
Tajco
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 106 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2012-12-18, 20:39
|
|
|
Niestety warunki zimowe...Max tak chyba ze 150KM/H po obwodnicy ale nic predzej...
A tego komputerna to ta wtyczka- nie moge odwrocic po prostu dogoy "nogami"
[ Dodano: 2012-12-18, 22:04 ]
Mozecie mi powiedziec co to jest filtr odstojnikowy? I jaki jest dobry. Pisalem do ludzi z tej firmy OPTIMA i zalecieli do V8 dwa SHARKI 1500 i dobry flitr odstojnikowy + Baraccudy i sterownik PRO-TEC z polaczeniem magistrali OBD. Taka jest ich sugestia do Audi A8 V8 |
_________________ BORN FROM JETS |
|
|
|
|
|