Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4,2MPI] LPG OPTIMA. Ktoś zna? Jakies rady?  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-12-18, 22:15   

bez urazy ale ja robiłem auto podpalone bez takie podejście
co prawda to był golf ale wypaliło się tu i tam
 
 
mareczek 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 14
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2012-12-27, 22:47   

[quote="Simone331"]
pepi napisał/a:
więc tak brak opasek na wężykach

sterownik powinien być wtyczką do dołu

reduktor do wolnej jazdy niekiedy z butem ale nie za długo


Sterowniki TECH'a powinny być montowane wtyczką do góry. Zalecenie producenta.
Ja się dalej będę upierał, że Jeden parnik w tym silniku nadaje się do spacerówy, Gold Scorpion GT Silver i wiele innych do 5 km jazdy chodzą z 90 na ok 28 oC. Dalej jest tylko gorzej. Ciśnieniowo dają radę. Da sie wyciągnąć maxa, ale co z jazdą na autostradzie?
Z podkładkami pod wtryski nie ma żadnego problemu.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-27, 22:57   

mareczek, Ja mam jeden Genius Max i z doświadczenia innych wiem że spokojnie obsługuje 4,2 nawet ABZ,AQF,BFM.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-12-28, 12:27   

ta do 4,5 tys obrotów :roll: to tak
mam takiego samego i wiem o czy mówię a jak mi nie wierzysz to się nikodema spytaj ;-)

zbieram graty aby drut z pod maski poprawić :-P
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-28, 13:24   

pepi napisał/a:
ta do 4,5 tys obrotów :roll: to tak
U mnie więcej niż te 4500obr.to tylko chwilowo przy wyprzedzaniu jest :)
 
 
Tajco 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 106
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2013-01-05, 23:19   

Koledzy kipilem dla zony BMW X3 3.0i M54 i bede wrzucal tam ten wynalazek OPTIME.

Gosc od gazu meldowal mi ze da mi Reduktor SHARK ten co obsluguje do 200KM a BMW ma 231KM i mysle ze sie na niego nie zdecyduje. Mysle zeby dac tam zamiast tego SHARKA
KME GOLD`a - ktos mi podpowiedzial ze jest on lepszy cisnieniowo....?

A i jakie wtryski sa lepsze BARRACUDY czy HANA zileone????
_________________
BORN FROM JETS
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-01-05, 23:23   

Tajco napisał/a:
KME GOLD`a - ktos mi podpowiedzial ze jest on lepszy cisnieniowo....?


Ciśnieniowo jest lepszy ale termika w nim wysiada i pod tym wzrlędem Shark jest lepszy. ;)

Cytat:
A i jakie wtryski sa lepsze BARRACUDY czy HANA zileone????


Barracudy to Polskie Hanki i tak samo wytrzymałe a ile tańsze. ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-05, 23:25   

Tajco napisał/a:

Gosc od gazu meldowal mi ze da mi Reduktor SHARK ten co obsluguje do 200KM a BMW ma 231KM i mysle ze sie na niego nie zdecyduje.
Że Ty tego nie chcesz to oczywiste ale dlaczego ten gośc chce wkladac niewydolny reduktor to nie mam pojęcia :shock:
 
 
Tajco 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 106
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2013-01-05, 23:32   

Moze dlatego ze roznica w cenie wynosi 150zł...

[ Dodano: 2013-01-05, 23:34 ]
To wtryskow sie nie czepiam...Ale to jaki dac tam reduktor ?
_________________
BORN FROM JETS
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-05, 23:39   

Tajco napisał/a:
Ale to jaki dac tam reduktor ?
Jak nie podejdzie Genius Max to musisz walić dwa reduktory. moga być wtedy slabsze trochę byle by w sumie miały 300KM minimum
 
 
Tajco 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 106
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2013-01-05, 23:47   

Pialem to tej firmy ALEX co robia ta OPTIME i zalecili wlasnie dwa reduktory lacznie 300KM.

Ale tan gosc nie lub bawic sie w dwa reduktory. Woli jeden wiekszy.

A Vegai Sport z ELPIGAZU. Mialem go kidys ale ponoc wiele tam jest wad w tym ELPIGAZIE tak przynajmniej mowi gazownik. Kiedys zakladal tylko to ale odszedl od ELPIGAZU bo niby elektornika z Chin i reduktory padaly...

Ale jakos tak nie wiem czemu najbardziej ufam temu Elpigazowi i w Gdansku jest firma jak by co...to ma niedaleko
_________________
BORN FROM JETS
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-05, 23:58   

Tajco, Ja w BRC mam Geniusa Maxa i ma wydolnośc do 350KM. Taki by cie super zadowolił i tego goscia też....ale ja nie wiem czy ten sprzęcik jest uniwersalny czy tylko do BRC.
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-01-06, 01:19   

Apophis napisał/a:
Tajco, Ja w BRC mam Geniusa Maxa i ma wydolnośc do 350KM. Taki by cie super zadowolił i tego goscia też....ale ja nie wiem czy ten sprzęcik jest uniwersalny czy tylko do BRC.


I to mówi ten co niedawno sie do gazu przekonał. :D

Geniusa można zastosować jak najbardziej bo to super parownik ale ta cena zawsze mnie od niego odtrąca. Patrząc na wydajność reduktora ja już bym wolał zastosować Golda takiego po przeróbce termicznej. ;)
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2013-01-06, 09:22   

Tajco napisał/a:
Gosc od gazu meldowal mi ze da mi Reduktor SHARK ten co obsluguje do 200KM a BMW ma 231KM

Tajco napisał/a:
Ale tan gosc nie lub bawic sie w dwa reduktory. Woli jeden wiekszy.


Ja myślę że podstawa to poszukać kogoś innego do montażu podtlenku.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-01-06, 10:30   

Gabriel napisał/a:
Tajco napisał/a:
Gosc od gazu meldowal mi ze da mi Reduktor SHARK ten co obsluguje do 200KM a BMW ma 231KM

Tajco napisał/a:
Ale tan gosc nie lub bawic sie w dwa reduktory. Woli jeden wiekszy.


Ja myślę że podstawa to poszukać kogoś innego do montażu podtlenku.

Noi Gabriel uderzył wreszcie w sedno sprawy - jak gość proponuje słabe graty i nie bawi się w bardziej zaawansowane montaże to pal go licho - lepiej znaleźć kogoś kto to ogarnie w całości i nie będzie trzeba mu podpowiadać na jakich gratach i jak to zamontować aby było dobrze.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.