Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-12-18, 22:15
|
|
|
bez urazy ale ja robiłem auto podpalone bez takie podejście
co prawda to był golf ale wypaliło się tu i tam |
|
|
|
|
|
|
|
mareczek
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 14 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2012-12-27, 22:47
|
|
|
[quote="Simone331"] pepi napisał/a: | więc tak brak opasek na wężykach
sterownik powinien być wtyczką do dołu
reduktor do wolnej jazdy niekiedy z butem ale nie za długo |
Sterowniki TECH'a powinny być montowane wtyczką do góry. Zalecenie producenta.
Ja się dalej będę upierał, że Jeden parnik w tym silniku nadaje się do spacerówy, Gold Scorpion GT Silver i wiele innych do 5 km jazdy chodzą z 90 na ok 28 oC. Dalej jest tylko gorzej. Ciśnieniowo dają radę. Da sie wyciągnąć maxa, ale co z jazdą na autostradzie?
Z podkładkami pod wtryski nie ma żadnego problemu. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-12-27, 22:57
|
|
|
mareczek, Ja mam jeden Genius Max i z doświadczenia innych wiem że spokojnie obsługuje 4,2 nawet ABZ,AQF,BFM. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-12-28, 12:27
|
|
|
ta do 4,5 tys obrotów :roll: to tak
mam takiego samego i wiem o czy mówię a jak mi nie wierzysz to się nikodema spytaj ;-)
zbieram graty aby drut z pod maski poprawić :-P |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-12-28, 13:24
|
|
|
pepi napisał/a: | ta do 4,5 tys obrotów :roll: to tak | U mnie więcej niż te 4500obr.to tylko chwilowo przy wyprzedzaniu jest |
|
|
|
|
Tajco
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 106 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2013-01-05, 23:19
|
|
|
Koledzy kipilem dla zony BMW X3 3.0i M54 i bede wrzucal tam ten wynalazek OPTIME.
Gosc od gazu meldowal mi ze da mi Reduktor SHARK ten co obsluguje do 200KM a BMW ma 231KM i mysle ze sie na niego nie zdecyduje. Mysle zeby dac tam zamiast tego SHARKA
KME GOLD`a - ktos mi podpowiedzial ze jest on lepszy cisnieniowo....?
A i jakie wtryski sa lepsze BARRACUDY czy HANA zileone???? |
_________________ BORN FROM JETS |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-01-05, 23:23
|
|
|
Tajco napisał/a: | KME GOLD`a - ktos mi podpowiedzial ze jest on lepszy cisnieniowo....? |
Ciśnieniowo jest lepszy ale termika w nim wysiada i pod tym wzrlędem Shark jest lepszy.
Cytat: | A i jakie wtryski sa lepsze BARRACUDY czy HANA zileone???? |
Barracudy to Polskie Hanki i tak samo wytrzymałe a ile tańsze. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-01-05, 23:25
|
|
|
Tajco napisał/a: |
Gosc od gazu meldowal mi ze da mi Reduktor SHARK ten co obsluguje do 200KM a BMW ma 231KM i mysle ze sie na niego nie zdecyduje. | Że Ty tego nie chcesz to oczywiste ale dlaczego ten gośc chce wkladac niewydolny reduktor to nie mam pojęcia :shock: |
|
|
|
|
|
|
|
Tajco
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 106 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2013-01-05, 23:32
|
|
|
Moze dlatego ze roznica w cenie wynosi 150zł...
[ Dodano: 2013-01-05, 23:34 ]
To wtryskow sie nie czepiam...Ale to jaki dac tam reduktor ? |
_________________ BORN FROM JETS |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-01-05, 23:39
|
|
|
Tajco napisał/a: | Ale to jaki dac tam reduktor ? | Jak nie podejdzie Genius Max to musisz walić dwa reduktory. moga być wtedy slabsze trochę byle by w sumie miały 300KM minimum |
|
|
|
|
|
|
|
Tajco
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 106 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2013-01-05, 23:47
|
|
|
Pialem to tej firmy ALEX co robia ta OPTIME i zalecili wlasnie dwa reduktory lacznie 300KM.
Ale tan gosc nie lub bawic sie w dwa reduktory. Woli jeden wiekszy.
A Vegai Sport z ELPIGAZU. Mialem go kidys ale ponoc wiele tam jest wad w tym ELPIGAZIE tak przynajmniej mowi gazownik. Kiedys zakladal tylko to ale odszedl od ELPIGAZU bo niby elektornika z Chin i reduktory padaly...
Ale jakos tak nie wiem czemu najbardziej ufam temu Elpigazowi i w Gdansku jest firma jak by co...to ma niedaleko |
_________________ BORN FROM JETS |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-01-05, 23:58
|
|
|
Tajco, Ja w BRC mam Geniusa Maxa i ma wydolnośc do 350KM. Taki by cie super zadowolił i tego goscia też....ale ja nie wiem czy ten sprzęcik jest uniwersalny czy tylko do BRC. |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-01-06, 01:19
|
|
|
Apophis napisał/a: | Tajco, Ja w BRC mam Geniusa Maxa i ma wydolnośc do 350KM. Taki by cie super zadowolił i tego goscia też....ale ja nie wiem czy ten sprzęcik jest uniwersalny czy tylko do BRC. |
I to mówi ten co niedawno sie do gazu przekonał.
Geniusa można zastosować jak najbardziej bo to super parownik ale ta cena zawsze mnie od niego odtrąca. Patrząc na wydajność reduktora ja już bym wolał zastosować Golda takiego po przeróbce termicznej. |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-01-06, 09:22
|
|
|
Tajco napisał/a: | Gosc od gazu meldowal mi ze da mi Reduktor SHARK ten co obsluguje do 200KM a BMW ma 231KM |
Tajco napisał/a: | Ale tan gosc nie lub bawic sie w dwa reduktory. Woli jeden wiekszy. |
Ja myślę że podstawa to poszukać kogoś innego do montażu podtlenku. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-01-06, 10:30
|
|
|
Gabriel napisał/a: | Tajco napisał/a: | Gosc od gazu meldowal mi ze da mi Reduktor SHARK ten co obsluguje do 200KM a BMW ma 231KM |
Tajco napisał/a: | Ale tan gosc nie lub bawic sie w dwa reduktory. Woli jeden wiekszy. |
Ja myślę że podstawa to poszukać kogoś innego do montażu podtlenku. |
Noi Gabriel uderzył wreszcie w sedno sprawy - jak gość proponuje słabe graty i nie bawi się w bardziej zaawansowane montaże to pal go licho - lepiej znaleźć kogoś kto to ogarnie w całości i nie będzie trzeba mu podpowiadać na jakich gratach i jak to zamontować aby było dobrze. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|