Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4,2MPI] LPG OPTIMA. Ktoś zna? Jakies rady?  
Autor Wiadomość
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2012-12-14, 22:59   

Cytat:
Czy to prawde ze ten SHARK bodaj ze SHARK1500 jest do 200KM ale spokojnie wydale do 300KM i jest taki dobry jak on twierdzi...?


Dokładnie ten 1500 daje radę do 300KM. Ja mam u siebie dwa GOLDy i przy takiej pogodzie jak teraz mam duże spadki temperatury na nich. Swego czasu chciałem założyć właśnie dwa SHARKi zamiast tych co mam bo są dużo bardziej stabilniejsze termicznie ale czar wymiany prysł,gdy postanowiłem zmodzic instalacje i żaden parownik nie bedzie mi już potrzebny. :)
 
 
Tajco 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 106
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2012-12-14, 23:06   

o prosze bardzo:)
Dobrze wiedziec ze SHARK ogarnia az do 300KM. I to wszystko MADE IN POLAND :)

A nie masz wiedzy czy faktycznie ELPIGAZ leca w kulki i daja chinskie podzespoly elektroniczne...I reduktory od nich ponoc padaja..?
_________________
BORN FROM JETS
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2012-12-14, 23:19   

Tajco napisał/a:
o prosze bardzo:)
Dobrze wiedziec ze SHARK ogarnia az do 300KM. I to wszystko MADE IN POLAND :)

A nie masz wiedzy czy faktycznie ELPIGAZ leca w kulki i daja chinskie podzespoly elektroniczne...I reduktory od nich ponoc padaja..?


Znajomy też ze Słupska ma wsadzonego SHARKa w 4.2 preFl i nie ma prawie żadnych spadków ciśnieniowych, a termicznie lepiej wyrabia niż moje dwa GOLDy dlatego wiem, że do 300KM wyrabia. Wiem, że jeszcze jest jakiś GOLD turbo i niby do 350 czy 360KM ale nie znam na jego temat opini, tak samo jak wiedza na temat ELPI jest mi obca. Ale patrząc na realia życiowe to połowa rzeczy codziennego użytku jest MADE IN CHINA. :wpale:
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-15, 00:23   

Ja będę miał BRC z jednym do 350KM i z tego co wiem od innych uzytkowników A8 nawet w D3 swietnie daje rade ta instalka.
 
 
mareczek 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 14
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2012-12-15, 09:48   

Powiem szczerze że przy tej mocy i zapotrzebowaniu na paliwo tylko dwa reduktory wchodzą w grę aby było stabilnie nie tylko ciśnieniowo ale także termicznie, to tak samo ważne. Jednego golda lub sharka można zamrozić po 6- 12 km gazu w podłodze.
ps. Shark 1500 nie ogarnia dobrze 200KM

Dodam jeszcze, że jedyny reduktor który można polecić jako samodzielny powyżej 300KM to Vego-I Sport elpigazu, gold jest za słaby termicznie, ja często pakuję dwa silvery i jest super stabilnie pod każdym względem - polecam tzw nowe silvery pod nazwą KME TUR - są mniejsze i mają regulację klapkową przez co nie są podatne na syfiasty gaz i ilość gazu w butli. Termika też dużo lepsza niż w goldzie.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-15, 11:44   

mareczek napisał/a:
Powiem szczerze że przy tej mocy i zapotrzebowaniu na paliwo tylko dwa reduktory wchodzą w grę aby było stabilnie nie tylko ciśnieniowo ale także termicznie, to tak samo ważne.
Jak to powiedziałem mojemu gazownikowi to mnie zbył usmiechem i powiedział że się sam przekonam. Skoro troche mocniejsze D3 dają radę to moja D2 bez problemu da tez radę na jednym. Zobaczymy. Ale są inni posiadacze A8 których znam, mają juz te BRC od nawet 2,3lat i żadnych problemów jak tu z tymi stagami i innymi wynalazkami co czytam...
 
 
mareczek 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 14
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2012-12-15, 14:17   

Przejedź się ostro z gazownikiem z podłączonym komputerem, najlepiej długa prosta i ciągłe przyśpieszanie i zaobserwuj temperaturę reduktora oraz temp gazu. Jeżeli po 5 min katowania temperatura reduktora nie spadnie dajmy na to z 90 stopni na 30 to napisz jaki to reduktor.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-15, 14:53   

mareczek, Jeszcze nie wiem jaki to jest ale na niejednej jeździe testowej byłem i dawały rade. Ja byłem przeciwnikiem LPG i nie przekonywały mnie przez wiele lat oszczędnosci jakie dawało-ten gazownik jako mój kolega nieomal sie nie przewrócił jak usłyszał odemnie po 5 latach że wkońcu chce LPG. Argumenty musiały być mocne :mrgreen:
 
 
Tajco 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 106
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2012-12-15, 14:57   

mareczek..ja tam nie znam sie za bardzo na instalacjach LPG stad ten post zalozony przezemnie. Ale pisalec cos apropo reduktorow i wymieniles tam VEGA-i SPORT.

Gazwonik u ktorego montowalem w poprzednim aucie gaz - notabene ten sam ktory proponuje kumplowi OPTIME zakladal wczesniej ELIPGAZ i dal mi tam wlasnie Vega-i Soptra.

Reasumujac zrezygnowal z montarzu ELPIGAZU bo twierdzi ze sie zepsuli ( daja Chinska elektronike) a ten reduktor VEGA mial wady i czesto ponoc zdarzly sie reklamacje. Pokazal mi caly karton roznzch reduktorow od ELPIGAZu. Ja tez mialem problem ze podczas dodawania bardeziej gazu i calkowitym odjeciu nogi z pedalu gazu i ponownym dodaniu bylo takie walniecie/ szarpniecie. Gazownik twierdzi ze to problem reduktora...Ach i jeszce jak ostro dalem w palnik- wyprzedzalem z 2,3 tiry i dodalem bardzo bardzo mocno w gaz automatycznie kontrolki na wyswietlaczy LPG zanikaly, a jak uspokoilem jazde znow sie pojawialy i auto dopiero po tyem zaczelo z benzyny przelaczac sie na gaz. Twierdzil ze to problemy z parownikiem...
_________________
BORN FROM JETS
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-12-16, 16:44   

tylko dobrzy gazownicy się trzymają tych samych gratów nie zmieniają jak ich naleci ochota
a wiesz dlaczego
bo nowe inne jest nie sprawdzone i może być wpadka
pierwsze się czeka aż ręka rynku sama oceni towar
pomijam fakt że 85% wkłada co ma dostępnego jak najtaniej aby zarobić jak najwięcej potem się dowiadujemy że taki parownik obrabia 300 km
lub waldemary czerwone są najlepsze
sam zakładam lpg do swych aut i wiem o czym mówię
np takie BRC jest ok tylko powiem tak montaż tego zazwyczaj jest poniżej krytyki
A i jeszcze jedno są sterowniki lepsze i gorsze i nie prawdą jest że wszystkie są takie same
jedne sterowniki palą około 10-15 % więcej niż paliwa a inne 30 % -do niedawna tak palił stag kme :mrgreen:
 
 
Tajco 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 106
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2012-12-16, 16:56   

Jak napisalem wczesniej gazownik jest dobry. Ale skoro nie wiadomo o co chodzi dlaczego tak skacze po tych instalkacjach..."Jak nie wiadomo o co chodzi -to chodzi o kase"
_________________
BORN FROM JETS
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-12-16, 21:27   

albo dostał spory upust bo jak na razie to jest słabo znana marka
ale może akurat ;-)
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2012-12-16, 21:49   

Ten gostek, u którego będzie to montowane lubi co jakiś czas wprowadzać coś nowego. Zakłada to i niestety testuje na autach klientów. Jak narazie wychodzi mu to na dobre i odziwo ma największe zainteresowanie i najlepszą opinię u nas, więc idąc statystycznie i tym razem powinno być oki... oby.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-12-17, 07:25   

sparzy się kiedyś :-D
mam małą prośbę dajcie fotki z pod maski butli itp
jak ten pan to montuje bom ciekaw
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2012-12-17, 09:19   

pepi napisał/a:
mam małą prośbę dajcie fotki z pod maski butli itp

jak ten pan to montuje bom ciekaw


To niestety chyba tylko Tajco może coś tu wrzucić, bo on u niego montował. :)
Ja widziałem parę jego prac i co mogę się tylko przyczepić to do ewentualnej estetyki (nie zawsze) pod maską, ale wiadomo jak ktoś robi dla siebie to zrobi to miodzio. :-D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.