Autor |
Wiadomość |
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-05-09, 11:53
|
|
|
Czyli zaciski z S8 lub W12 trzeba kupić - dzięki za info.
Słabo oryginał hamuje po zwiększeniu mocy i wycieczce autostradowej oj słabo. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-09, 12:04
|
|
|
Jesli budżet masz większy to się zastanów nad heblami z np cayenne 6tłoki brembo. Sa o wiele lepsze. Zagadaj z pantonem on ostatnio motał u siebie coś w tym stylu. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-05-09, 13:01
|
|
|
Tarcze możesz zamontować oczywiście większą jak będziesz chciał - dodatkowo do takich zacisków trzeba dorobić adaptery mocujące do zwrotnicy |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2016-06-24, 14:37
|
|
|
Jakie klocki wybrać, ate przesadza z ceną bo prawie 500zł więc odpada, pozostaje trw , ferodo i bosch, trw które mogę mieć w podobnej cenie 270zł, trw mam w jednym aucie to lubią piszczeć i spotkałem się już z takimi opiniami.
Jednakże dziś kolega w sklepie uświadomił mi że jakiś przedstawiciel handlowy z kolei jego uświadamiał że klocki nigdy nie piszczą tylko powodem piszczenia jest niewłaściwy montaż klocków, niewyczyszczenie jarzma itd, i za bardzo nie wiem jak na to patrzeć, może ktoś wypowie się po swoich przygodach z klockami, czy faktycznie trw lubią piszczeć...? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-06-24, 17:38
|
|
|
Ja mm TRW i nie piszczą. Co do piszczenia to winą jako taką jest ich przegrzanie od początku i nieodpowiednie dotarcie moim zdaniem. ATE są chyba najlepszym wyborem. TRW są według mnie oki ale dość pylą. Wcześniej miałem jeszcze Bosch ale bardzo krótko, całkiem spoko były, nie piszczały do końca i nie pyliły. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-24, 21:27
|
|
|
A ja mam zimmermana i jest luzik. Nawet nie sa zbytnio pylące,juz z 800km zrobiłem |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2016-06-24, 22:29
|
|
|
Przedyskutowałem temat z gościem który sporo wie na temat między innymi hamulców i z tych dostępnych do a8 polecał mi klocki Jurid akurat do a8 są ceramiczne za cenę trochę ponad 500zł, polecał także bardzo textar ale do a8 już nie robią,ewentualnie właśnie ate ale to także prawie 500zł, ja z tych 3 które miałem do wyboru czyli trw bosch i ferodo, po sygestii zdecyduje się na ferodo , bo nie mam ochoty płacić za klocki 500zł jak te za 270 też będą hamować a nie będą dużo gorsze... odradzał mi klocki boscha i trw... oczywiście uzasadniał dlaczego i w moim przypadku w jednym aucie się sprawdziło, po założeniu trw na tarcze na któych wcześniej chodziły ate, na tarczy zrobiły się powiedzmy wgłębienia ,jakby ktoś po tarczy przejechał grzebieniem |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-06-24, 23:05
|
|
|
Miałem w zestawie d3 klocki trw po wcześniejszym pagidzie i było OK. Tarcze były OE. |
_________________
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-06-25, 15:02
|
|
|
Ja też jeżdżę na TRW i nie narzekam.
Owszem pylą... ale nie ma w tym tragedii.
Nie piszczą... a mam już któryś komplet z kolei bo klocki TRW mam i z przodu i z tyłu.
Z tyłu zmieniałem pod koniec ubiegłego roku w DE a z przodu dopiero co teraz w czerwcu i nie mam powodów do narzekania. Tarcze przód i tył ATE |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2016-06-25, 22:14
|
|
|
Ja polecam tarcze Zimmerman Sport Coat Z i klocki Hawk PC przejechałem już ok 20 tys i jest super, nie piszczą są bezpyłowe, trasa 1000km i felgi nadal czyste, przy czym z tyłu jest TRW i felgi wydają się tak brudne, że aż wstyd jak z przodu były zwykłe nie rzucało się to w oczy dlatego teraz kończą mi się tylne klocki i wpadnie konwersja na 335mm z S8 z tarczami Zimmerman i klockami Hawk PC by cieszyć się czystymi kołami |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|