Autor |
Wiadomość |
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2019-02-03, 10:45
|
|
|
Pokaż te testy i wyniki
Jak na niemieckiej autostradzie przyhamujesz z 220km/h do 90 pare razy to będzies wiedział w czym rzecz.
Jeśli ktoś eresa kupuje na miasto do bujania to może nawet bębny założyć bo mu wystarczą |
|
|
|
|
|
|
|
walus30 [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-02-03, 11:01
|
|
|
Jacek82 napisał/a: | Pokaż te testy i wyniki
Jak na niemieckiej autostradzie przyhamujesz z 220km/h do 90 pare razy to będzies wiedział w czym rzecz.
Jeśli ktoś eresa kupuje na miasto do bujania to może nawet bębny założyć bo mu wystarczą |
Masz racje , ludzie kupują RS w wersji kombi żeby jeździć po torze i traktują to jako 3 auto w rodzinie żeby w weekend pojeździć |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2019-02-03, 11:17
|
|
|
Jacek82 napisał/a: | Ciekawe ile tłoczków w tym RS6 C6 było skorodowanych,ceramika wymaga odpowiedniego serwisowania i wtedy nie ma z nią żadnego problemu.
Najwięcej zawsze uwag mają ci którzy naczytają się bzdur w necie a nie mieli z tym styczności.
Urban legend nic więcej |
Jeździłem nim miesiąc. Nie serwisowałem go bo nie było moje. Tylko używałem. To moje odczucia a nie rzeczy czytane w internecie. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2019-02-03, 11:32
|
|
|
walus30 napisał/a: | Jacek82 napisał/a: | Pokaż te testy i wyniki
Jak na niemieckiej autostradzie przyhamujesz z 220km/h do 90 pare razy to będzies wiedział w czym rzecz.
Jeśli ktoś eresa kupuje na miasto do bujania to może nawet bębny założyć bo mu wystarczą |
Masz racje , ludzie kupują RS w wersji kombi żeby jeździć po torze i traktują to jako 3 auto w rodzinie żeby w weekend pojeździć |
Nic nie pisałem o torze tylko o użytkowaniu z odpowiednim przeznaczeniem
Pokaż te testy i wyniki jestem ciekaw w jakich warunkach i w jakim aucie się odbywały |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-02-03, 12:06
|
|
|
Ale o czym tu w ogóle mowa ? Jak dla mnie w każdym wyjdzie to samo. Ceramike trzeba rozgrzać. Na audi us dwóch gości robiło testy W12 na standardowych i ceramicznych heblach do 60mph (czyli miałeś dwa praktycznie identyczne samochody) i ten z ceramicznymi heblami miał dłuższa drogę hamowania przy pierwszym teście.
Tu za to przykład idioty, który se nie wiem co myślał: https://www.youtube.com/watch?v=-GNyENQa-JE
Ceramika fajna sprawa, w PL tym bardziej nada się i na miasto (jak latasz sebowym stylem but od świateł do świateł, bo zielona fala nie istnieje) i na autobahne (bo co chwilę jakiś janusz czy inny andrzej nie popatrzy w lusterko). |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2019-02-03, 14:43
|
|
|
filmik i dwóch amerykanów nadal mnie nie przekonuje
użytkuje auta z ceramiką i żeliwem więc wiem co mówię |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-02-03, 14:49
|
|
|
Masz RSa widzę, zaproś kolegów z racing forum, czy audi sport ze standardowymi heblami i zróbcie sobie test przy Twoich zimnych. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2019-02-03, 15:01
|
|
|
Poczekam na wyniki testów od kolegi Walus30 |
|
|
|
|
|
|
|
walus30 [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-02-03, 15:40
|
|
|
Jacek82 napisał/a: | Poczekam na wyniki testów od kolegi Walus30 |
Idę przeszukać 200 numerów tygodnika motoryzacyjnego w piwnicy, bo akurat nie mam co robić a testy pewnie wymyśliłem tylko po co? Ze niby z zazdrości o ceramika? |
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2019-02-03, 18:33
|
|
|
W rakim razie coś od siebie napiszę jaka jest wyższość układu ceramicznego nad zwykłym:
-brak występowania fadingu(zaniku efektywności hamowania)
-brak telepania kierownicą/bicia
-szybsze odprowadzanie ciepła po mocnym hamowaniu
-brak pylenia(felga nie posiada specyficznego nalotu wgryzającego się w felgi)
Oczywiście podstawa to odpowiedni serwis oraz stosowanie oryginalnych klocków a nie zamienników jeśli są(w RS6 C6 są dostępne z TRW za 300zł).
Minus zimnej ceramiki to specyficzny pisk przez parę metrów ale występuje tylko np. po całonocnym postoju samochodu.
A co do hamowaniu w ulewne dni to sorry ale nawet w żeliwie pierwsze hamowanie jest tępe lub jazda np. po błocie pośniegowym więc na to chyba nie wynaleziono złotego środka poza niektórymi autami gdzie stosuje się system docisku klocków do tarcz co pewien czas.
Nie wiem po co wymyślać jakieś rzeczy o zazdrości.
Peace |
|
|
|
|
|
|
|
walus30 [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-02-03, 19:25
|
|
|
Jacek82 napisał/a: | W rakim razie coś od siebie napiszę jaka jest wyższość układu ceramicznego nad zwykłym:
-brak występowania fadingu(zaniku efektywności hamowania)
-brak telepania kierownicą/bicia
-szybsze odprowadzanie ciepła po mocnym hamowaniu
-brak pylenia(felga nie posiada specyficznego nalotu wgryzającego się w felgi)
Oczywiście podstawa to odpowiedni serwis oraz stosowanie oryginalnych klocków a nie zamienników jeśli są(w RS6 C6 są dostępne z TRW za 300zł).
Minus zimnej ceramiki to specyficzny pisk przez parę metrów ale występuje tylko np. po całonocnym postoju samochodu.
A co do hamowaniu w ulewne dni to sorry ale nawet w żeliwie pierwsze hamowanie jest tępe lub jazda np. po błocie pośniegowym więc na to chyba nie wynaleziono złotego środka poza niektórymi autami gdzie stosuje się system docisku klocków do tarcz co pewien czas.
Nie wiem po co wymyślać jakieś rzeczy o zazdrości.
Peace |
Moje zastrzeżenia do ceramiki dotyczyły tylko i wyłącznie Hamowania na mokrej drodze.
Pomijam aspekt doplacenia ponad 100 koła do takich hamulcy lub ich wymiana |
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2019-02-03, 19:55
|
|
|
ja odpuszczam... |
|
|
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-02-03, 22:49
|
|
|
Panowie, ja dzisiaj na zwykłych klockach ate, ma mokkrym prułem 220 i przy pierwszymym hamowaniu miałem wrażenie, że się ślizga. Ale po ponownych naciśnięciach hamulca hamowało normalnie. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-02-04, 09:08
|
|
|
uzlik napisał/a: | Panowie, ja dzisiaj na zwykłych klockach ate, ma mokkrym prułem 220 i przy pierwszymym hamowaniu miałem wrażenie, że się ślizga. Ale po ponownych naciśnięciach hamulca hamowało normalnie. |
jak to ślizga?
co się paliło? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-02-04, 16:49
|
|
|
Nie, nie, nie paliło się Chodziło mi o to, że jak przegoniłem w deszczu Ósemkę to po naciśnięciu hamulca była znikoma reakcja. Dopiero po drugim naciśnięciu hamulca hamował normalnie. |
|
|
|
|
|