Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2TDI ] Dobre tarcze i klocki hamulcowe - przód  
Autor Wiadomość
Jacek82 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 125
Skąd: Opole
Wysłany: 2019-02-03, 10:45   

Pokaż te testy i wyniki
Jak na niemieckiej autostradzie przyhamujesz z 220km/h do 90 pare razy to będzies wiedział w czym rzecz.
Jeśli ktoś eresa kupuje na miasto do bujania to może nawet bębny założyć bo mu wystarczą
 
 
walus30
[Usunięty]

Wysłany: 2019-02-03, 11:01   

Jacek82 napisał/a:
Pokaż te testy i wyniki
Jak na niemieckiej autostradzie przyhamujesz z 220km/h do 90 pare razy to będzies wiedział w czym rzecz.
Jeśli ktoś eresa kupuje na miasto do bujania to może nawet bębny założyć bo mu wystarczą


Masz racje , ludzie kupują RS w wersji kombi żeby jeździć po torze i traktują to jako 3 auto w rodzinie żeby w weekend pojeździć <okok> <faktycznie>
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2019-02-03, 11:17   

Jacek82 napisał/a:
Ciekawe ile tłoczków w tym RS6 C6 było skorodowanych,ceramika wymaga odpowiedniego serwisowania i wtedy nie ma z nią żadnego problemu.
Najwięcej zawsze uwag mają ci którzy naczytają się bzdur w necie a nie mieli z tym styczności.
Urban legend nic więcej

Jeździłem nim miesiąc. Nie serwisowałem go bo nie było moje. Tylko używałem. To moje odczucia a nie rzeczy czytane w internecie.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Jacek82 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 125
Skąd: Opole
Wysłany: 2019-02-03, 11:32   

walus30 napisał/a:
Jacek82 napisał/a:
Pokaż te testy i wyniki
Jak na niemieckiej autostradzie przyhamujesz z 220km/h do 90 pare razy to będzies wiedział w czym rzecz.
Jeśli ktoś eresa kupuje na miasto do bujania to może nawet bębny założyć bo mu wystarczą


Masz racje , ludzie kupują RS w wersji kombi żeby jeździć po torze i traktują to jako 3 auto w rodzinie żeby w weekend pojeździć <okok> <faktycznie>


Nic nie pisałem o torze tylko o użytkowaniu z odpowiednim przeznaczeniem
Pokaż te testy i wyniki jestem ciekaw w jakich warunkach i w jakim aucie się odbywały
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-02-03, 12:06   

Ale o czym tu w ogóle mowa ? Jak dla mnie w każdym wyjdzie to samo. Ceramike trzeba rozgrzać. Na audi us dwóch gości robiło testy W12 na standardowych i ceramicznych heblach do 60mph (czyli miałeś dwa praktycznie identyczne samochody) i ten z ceramicznymi heblami miał dłuższa drogę hamowania przy pierwszym teście.
Tu za to przykład idioty, który se nie wiem co myślał: https://www.youtube.com/watch?v=-GNyENQa-JE
Ceramika fajna sprawa, w PL tym bardziej nada się i na miasto (jak latasz sebowym stylem but od świateł do świateł, bo zielona fala nie istnieje) i na autobahne (bo co chwilę jakiś janusz czy inny andrzej nie popatrzy w lusterko).
_________________
Black Cars Matters
 
 
Jacek82 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 125
Skąd: Opole
Wysłany: 2019-02-03, 14:43   

filmik i dwóch amerykanów nadal mnie nie przekonuje
użytkuje auta z ceramiką i żeliwem więc wiem co mówię
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-02-03, 14:49   

Masz RSa widzę, zaproś kolegów z racing forum, czy audi sport ze standardowymi heblami i zróbcie sobie test przy Twoich zimnych.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Jacek82 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 125
Skąd: Opole
Wysłany: 2019-02-03, 15:01   

Poczekam na wyniki testów od kolegi Walus30
 
 
walus30
[Usunięty]

Wysłany: 2019-02-03, 15:40   

Jacek82 napisał/a:
Poczekam na wyniki testów od kolegi Walus30


Idę przeszukać 200 numerów tygodnika motoryzacyjnego w piwnicy, bo akurat nie mam co robić <okok> a testy pewnie wymyśliłem tylko po co? <hmm> Ze niby z zazdrości o ceramika? <okok>
 
 
Jacek82 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 125
Skąd: Opole
Wysłany: 2019-02-03, 18:33   

W rakim razie coś od siebie napiszę jaka jest wyższość układu ceramicznego nad zwykłym:
-brak występowania fadingu(zaniku efektywności hamowania)
-brak telepania kierownicą/bicia
-szybsze odprowadzanie ciepła po mocnym hamowaniu
-brak pylenia(felga nie posiada specyficznego nalotu wgryzającego się w felgi)
Oczywiście podstawa to odpowiedni serwis oraz stosowanie oryginalnych klocków a nie zamienników jeśli są(w RS6 C6 są dostępne z TRW za 300zł).
Minus zimnej ceramiki to specyficzny pisk przez parę metrów ale występuje tylko np. po całonocnym postoju samochodu.
A co do hamowaniu w ulewne dni to sorry ale nawet w żeliwie pierwsze hamowanie jest tępe lub jazda np. po błocie pośniegowym więc na to chyba nie wynaleziono złotego środka poza niektórymi autami gdzie stosuje się system docisku klocków do tarcz co pewien czas.
Nie wiem po co wymyślać jakieś rzeczy o zazdrości.
Peace
 
 
walus30
[Usunięty]

Wysłany: 2019-02-03, 19:25   

Jacek82 napisał/a:
W rakim razie coś od siebie napiszę jaka jest wyższość układu ceramicznego nad zwykłym:
-brak występowania fadingu(zaniku efektywności hamowania)
-brak telepania kierownicą/bicia
-szybsze odprowadzanie ciepła po mocnym hamowaniu
-brak pylenia(felga nie posiada specyficznego nalotu wgryzającego się w felgi)
Oczywiście podstawa to odpowiedni serwis oraz stosowanie oryginalnych klocków a nie zamienników jeśli są(w RS6 C6 są dostępne z TRW za 300zł).
Minus zimnej ceramiki to specyficzny pisk przez parę metrów ale występuje tylko np. po całonocnym postoju samochodu.
A co do hamowaniu w ulewne dni to sorry ale nawet w żeliwie pierwsze hamowanie jest tępe lub jazda np. po błocie pośniegowym więc na to chyba nie wynaleziono złotego środka poza niektórymi autami gdzie stosuje się system docisku klocków do tarcz co pewien czas.
Nie wiem po co wymyślać jakieś rzeczy o zazdrości.
Peace


Moje zastrzeżenia do ceramiki dotyczyły tylko i wyłącznie Hamowania na mokrej drodze.



Pomijam aspekt doplacenia ponad 100 koła do takich hamulcy lub ich wymiana <faktycznie>
 
 
Jacek82 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 125
Skąd: Opole
Wysłany: 2019-02-03, 19:55   

ja odpuszczam...
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-03, 22:49   

Panowie, ja dzisiaj na zwykłych klockach ate, ma mokkrym prułem 220 i przy pierwszymym hamowaniu miałem wrażenie, że się ślizga. Ale po ponownych naciśnięciach hamulca hamowało normalnie.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-04, 09:08   

uzlik napisał/a:
Panowie, ja dzisiaj na zwykłych klockach ate, ma mokkrym prułem 220 i przy pierwszymym hamowaniu miałem wrażenie, że się ślizga. Ale po ponownych naciśnięciach hamulca hamowało normalnie.


jak to ślizga?

co się paliło? ;)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-02-04, 16:49   

Nie, nie, nie paliło się :> Chodziło mi o to, że jak przegoniłem w deszczu Ósemkę to po naciśnięciu hamulca była znikoma reakcja. Dopiero po drugim naciśnięciu hamulca hamował normalnie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.