Autor |
Wiadomość |
hypiak
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: D2 FL
Dołączył: 30 Sie 2015 Posty: 13 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-08-28, 11:57
|
|
|
Polecam komplet ATE kupić , tarcze zwykłe ATE a klocki też zwykłe lub ceramiczne , ten zestaw nie powinien sprawiać kłopotów |
|
|
|
|
|
|
|
dzony22
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 18 Skąd: Maków Maz.
|
Wysłany: 2016-11-03, 22:57
|
|
|
Polecam ATE lub EBC jak ktoś ma $ |
|
|
|
|
|
|
|
Sony
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Wojtek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 10 Sty 2017 Posty: 54 Skąd: Birmingham
|
Wysłany: 2017-08-23, 10:11
|
|
|
Jaki rozmiar tarcz jest z przodu i z tyłu? Audi A8 d3 2009r 3.0 TDI. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Ramon E.
Użytkownik
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Wrz 2017 Posty: 2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-09-10, 19:52
|
|
|
Witam. Czas odgrzać kotleta bo mi spać nie daje. A mianowicie: w grudniu 2015 kupiłem od Lewiana tarcze Zimmermana i klocki chyba ABT (do sprawdzenia po nr zamówienia 2161). Dla mnie totalna masakra. W styczniu 2016 pojechałem na sycylie i z powrotem i po powrocie tarcze jak były rozgrzane biły. Nie ukrywam że w Niemczech padał deszcz a musiałem dosyć ostro parę razy hamować i dostały wody na 100%, ale to nie powód żeby je od razu szlag trafił. Po powrocie w Intercarsie wziałem Tarcze TRW i klocki już nie wiem jakie, po 3 miesiącach jazdy u nas znowu to samo - jak rozgrzane to przy hamowaniu biją - czyli decyzja do dupy. Ale nic nie robiłem do tej pory, bo już mi się odechciało. Nadmienię, że nie jeżdżę jak furiat tylko w "miarę" statecznie. Przebiegi robię rzędu 15 tys km na rok i raczej 60% trasa. Nie jest to moje podstawowe auto do jezdzenia na co dzień. Weźcie, coś poradźcie co tu założyć, żeby to zaczęło funkcjonować. Budżet w miarę jest, ale żeby to nie był przerost formy nad treścią, tylko rzeczowo wydane pieniądze. |
_________________ Ramon |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2017-09-10, 20:35
|
|
|
Tarcze ATE + Klocki HAWK HPC lub PC , rozsadna i dobra jakość . Chociaz w przypadku 4.2 tdi sugerowałbym wymianę układu hamulcowego na coś lepszego - zaciski 6 tłoczkowe + duża tarczą 385-400mm - wtedy można jeździć spokojnie |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
Ramon E.
Użytkownik
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Wrz 2017 Posty: 2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-09-10, 21:02
|
|
|
Wymiana na zaciski 6 tłoczkowe + wieksza tarcza wiąże się z jakimiś większymi przeróbkami? Czy wejdzie wtedy felga 18 z zimówką? Pytam, bo nie wiem czy tu sobie u nas poradzę mechanicznie. |
_________________ Ramon |
|
|
|
|
jacekmury1
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: jacek
Jeżdzę: d3
Dołączył: 27 Paź 2016 Posty: 34 Skąd: katowice
|
|
|
|
|
|
|
|
dzinksgarage
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 24 Lip 2016 Posty: 11 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 2019-02-01, 17:48
|
|
|
Odgrzeję kotleta Tarcze na przód, które się nie pokrzywią? |
|
|
|
|
walus30 [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-02-02, 18:40
|
|
|
dzinksgarage napisał/a: | Odgrzeję kotleta Tarcze na przód, które się nie pokrzywią? |
Ja mam przod z aso ori 380 mm ,
Z tylu ATE tarcze i klocki ceramiczne, ale przy hamowaniu z 160-200 tez kierownica bije
We wszystkich innych autach zawsze był ten sam problem, zawsze biło. Tzn- jak były nowe to przez jakoś czas spokój , ale po pewnym czasie wszystko chyba bije wiec moim zdaniem nie warto kupować coraz to innych producentów - ja przerobiłem wiele firm „premium” i prawie zawsze taki sam efekt.
Muszę jednak przyznać ze przód który jest ori nie widać na nim żadnego zużycia , tyl już robiłem 2 razy na ATE (klocki) wiec może warto kupić w ASO lub to ten rozmiar tak dobrze się trzyma, bo z tylu tylko 356mm
Swoją droga cena tarczy przod i dostępność tez jest powalająca |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-02-02, 21:50
|
|
|
W D2 biło wszystko. Heble tragedia (no może poza 345 od Brembo). W D3 miałem komplet Textara 385 (swap z W12), teraz w D2 również komplet Textara 380 (swap z D4) i nie ma bicia. Klocki odpowiednio dotarte i cisza.
Ale fakt faktem jak się uprzesz to każdy zabijesz, jeśli jeździsz agresywnie zainteresuj się po prostu ceramiką. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
walus30 [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-02-02, 22:25
|
|
|
Cytat: | się po prostu ceramiką |
Pod warunkiem ze nie jeździsz na mokrym;) |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2019-02-02, 22:58
|
|
|
Ja uważam, że do jazdy codziennej autem jak A8 ceramika to przesada. Jeździłem przez miesiąc RS6 C6 z ceramiką i szczerze jakoś na mnie nie zrobiły wrażenia w jeździe do pracy jak np padało mocno a mam raczej blisko. Ogólnie mam wrażenie, że hamuje dobrze na suchym i dogrzane. Nie opłaca się tego brać do auta, którym jeździ się "w koło komina" lub trasy. Lepiej dobrą tarczę dużą i grubą i do tego zacisk. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2019-02-03, 10:06
|
|
|
Ciekawe ile tłoczków w tym RS6 C6 było skorodowanych,ceramika wymaga odpowiedniego serwisowania i wtedy nie ma z nią żadnego problemu.
Najwięcej zawsze uwag mają ci którzy naczytają się bzdur w necie a nie mieli z tym styczności.
Urban legend nic więcej |
|
|
|
|
|
|
|
walus30 [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-02-03, 10:35
|
|
|
Jacek82 napisał/a: | Ciekawe ile tłoczków w tym RS6 C6 było skorodowanych,ceramika wymaga odpowiedniego serwisowania i wtedy nie ma z nią żadnego problemu.
Najwięcej zawsze uwag mają ci którzy naczytają się bzdur w necie a nie mieli z tym styczności.
Urban legend nic więcej |
To ze ceramika nie hamuje na mokrym wynika z testów hamowania, a nie bzdur internetowych.
A swoją droga ceramika w autach do jazdy na codzień to przerost formy nad treścią i ekstra wydatek podczas zakupu, No chyba, ze doceniasz ceramikę dojeżdżając do świateł w mieście?
Jeździłem najnowszy 911 Turbo 4S, Cayenne 550 ps ,bez ceramiki i było Ok a to auta typowo sportowe wiec podniecanie się ceramika jest chyba na wyrost, tym bardziej przy takich autach którymi jeździ się na codzień.
Przenoszenie na sile rozwiązań z wyścigów samochodowych i wyczynowych do codziennego użytku jest nieporozumieniem. |
|
|
|
|
|