Autor |
Wiadomość |
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-04-30, 20:06
|
|
|
mnichu napisał/a: | Ile u Was w dowodzie jest wpisane masy własnej ? Wikipedia podaje 1670 - 1995 kg więc jak to się ma do rzeczywistości ?
|
Ja mam 1780kg, wszystko zalezy od wypasu, im tego wiecej tym waga do gory. |
|
|
|
|
|
|
|
Mariusz-zg
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8D4 4.2TDI
Wiek: 40 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 73 Skąd: Kraków/Zielona Góra
|
Wysłany: 2014-04-30, 20:40
|
|
|
Ja mam wpisane 2047kg |
_________________ - Audi A8D4 4.2TDI quattro |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-05-01, 08:05
|
|
|
Korton napisał/a: | Ja mam 1780kg, wszystko zalezy od wypasu, im tego wiecej tym waga do gory. |
Na diesla 4.2V8 to dosyć mało to waży..... moja D3 4.2V8 benzyna w dowodzie ma 1895kg
Mariusz-zg napisał/a: | Ja mam wpisane 2047kg |
A masz wersję krótką czy eLkę?
Jak Long to oczywiście będzie trochę cięższy |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Mariusz-zg
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8D4 4.2TDI
Wiek: 40 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 73 Skąd: Kraków/Zielona Góra
|
Wysłany: 2014-05-01, 11:40
|
|
|
FOSS
zwykłą |
_________________ - Audi A8D4 4.2TDI quattro |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
genmaxiu
Użytkownik
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 46 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 40 Skąd: Luton
|
Wysłany: 2014-05-02, 12:17
|
|
|
FOSS napisał/a: | Korton napisał/a: | Ja mam 1780kg, wszystko zalezy od wypasu, im tego wiecej tym waga do gory. |
Na diesla 4.2V8 to dosyć mało to waży..... moja D3 4.2V8 benzyna w dowodzie ma 1895kg
|
Kolega ma tez benzynke, przynajmniej tak wynika z opisu |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-05-03, 08:53
|
|
|
genmaxiu napisał/a: | FOSS napisał/a: | Korton napisał/a: | Ja mam 1780kg, wszystko zalezy od wypasu, im tego wiecej tym waga do gory. |
Na diesla 4.2V8 to dosyć mało to waży..... moja D3 4.2V8 benzyna w dowodzie ma 1895kg
|
Kolega ma tez benzynke, przynajmniej tak wynika z opisu |
No rzeczywiście, coś mi w oczach chyba rozregulowało <niewiem> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
3voQ
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3L;2x AR Busso;Kia;Peugeot
Dołączył: 13 Cze 2015 Posty: 16 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 2015-09-04, 11:33
|
|
|
Panowie,
jestem wlasnie na etapie zakupu (auto od nowosci w rodzinie) wiec mniej wiecej wiem co w Audi robili, wszystkie faktury mam do wgladu - auto przebieg ponad 300k okolo 330k jesli dobrze pamietam i chcialem zapytac ekspertow co byscie radzili zeby sprawdzic bardziej skrupulatnie. Wlasciciel mial b.ciezka noge i srednio dbal o auto ale serwisowal regularnie. Przeczytalem watek od poczatku do konca ale nie widze wielu typowych problemow z tym autem aczkolwiek pewnie zaraz mnie naprostujecie.
z gory dziekuje za pomoc! |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-04, 14:43
|
|
|
3voQ, Jak serwisował ASB regularnie i wymieniał w niej olej to własciwie nie ma sie czego czepić. Ewentualnie konwerter może byc słaby przy tym przebiegu i ciężkiej nodze. |
|
|
|
|
3voQ
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3L;2x AR Busso;Kia;Peugeot
Dołączył: 13 Cze 2015 Posty: 16 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 2015-09-07, 11:59
|
|
|
Dzieki - zatem jade sie przejechac - aa i jeszcze jedno; Wlasciciel mowil ze w ASO podkrecili parametry i obecnie ma cos kolo 850NM, to mozliwe bez wymiany IC? Obawiam sie o skrzynie troche.. ostatnio jak nia jechalem to musze przyznac ze od 200 do 260 (podniesli mu tez max.) ciagnie jak pojeb...a |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-07, 14:29
|
|
|
Te skrzynie powinny tysiaka niutonów wytrzymać. |
|
|
|
|
3voQ
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3L;2x AR Busso;Kia;Peugeot
Dołączył: 13 Cze 2015 Posty: 16 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 2015-09-07, 14:33
|
|
|
pytanie jak dlugo.. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-07, 14:42
|
|
|
No własnie normalnie. Wiadomo że nawet przy serii gdy bedziesz co swiatła pedał w podłoge dawał nie pozyje długo ale przy liniowym przyspieszaniu o wiele mniej naped musi znosić
Do tego oczywiście regularny serwis ASB |
|
|
|
|
3voQ
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3L;2x AR Busso;Kia;Peugeot
Dołączył: 13 Cze 2015 Posty: 16 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 2015-09-08, 08:18
|
|
|
co masz na myśli mówiąc regularny? chciałem wszystko sprawdzić w ASO zanim wezmę to auto. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-08, 09:27
|
|
|
Wymiana oleju i filtra to jest regularny serwis. Np co 50-60 tyś dwie podmianki statyczne w odstepie 1000km. |
|
|
|
|
|