Autor |
Wiadomość |
3voQ
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3L;2x AR Busso;Kia;Peugeot
Dołączył: 13 Cze 2015 Posty: 16 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 2015-09-08, 09:38
|
|
|
Sprawdzę na pewno. Doradziłbyś na co jeszcze zwrócić uwagę? Ogólnie trochę boję się tego auta, bo w garażu nie ogarnę jak moje V6stki.. ale jestem praktycznie zdecydowany. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-08, 09:41
|
|
|
Cóż,do odwaznych świat należy. Jest to bardzo fajna limuzynka na gnojówke ale silniczek i auto dopóki sprawne i zadbane daja przyjemnośc uzytkowania sporą. |
|
|
|
|
|
|
|
3voQ
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3L;2x AR Busso;Kia;Peugeot
Dołączył: 13 Cze 2015 Posty: 16 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 2015-09-08, 10:47
|
|
|
wolałbym nie testować na własnej skórze jak bardzo jestem odważny stąd moje prośby na co zwrócić szczególną uwagę podczas oględzin. Na pewno wiem, że ASB do sprawdzenia czy regularnie była serwisowana. Mogę prosić o kolejne wrażliwe punkty? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-08, 10:49
|
|
|
Te auto całe jest wrażliwe więc jesli chcesz mieć jakąś pewność musisz przetrzepac dosłownie co sie tylko da.
Jednak jesli dysponujesz zasobnym kontem to sie martwic nie musisz,jesli kupujesz za zaskórniaki to dobrze sie zastanów. |
|
|
|
|
|
|
|
3voQ
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3L;2x AR Busso;Kia;Peugeot
Dołączył: 13 Cze 2015 Posty: 16 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 2015-09-08, 11:10
|
|
|
Nie no chyba tej klasy auta za zaskórniaki się nie kupuje
aczkolwiek im więcej znajdziesz tym więcej można zbić z ceny, a z drugiej strony chciałbym się przygotować na ewentualne naprawy. Kolejny aspekt jeśli na dzień dobry okaże się, że nie wiem, niezbędny jest remont za 2-3 dychy to może poszukam innego egzemplarza.. 330kkm to sporo przy tak intensywnej eksploatacji nawet jak najlepsze V8 ON w historii motoryzacji.. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-08, 11:39
|
|
|
Za 2-3dychy to nie remont tylko zwyczajna exploatacja takiej D3 z początku produkcji. Owszem znam wiele przypadków typu kupiłem,dałem więcej i smigam juz rok czy dwa jest ok. Ale wiekszość to przypadki dałem tyle ile trza a ciągle sie psuje
Im nowsze tym ta awaryjnośc mniejsza(chodzi o D3) |
|
|
|
|
|
|
|
3voQ
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3L;2x AR Busso;Kia;Peugeot
Dołączył: 13 Cze 2015 Posty: 16 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 2015-09-08, 12:07
|
|
|
no właśnie f-ry w serwisie rok w rok opiewają między 18 a 45k (zeszły rok był wyjątkiem bo 55k poszło, przy czym ponad 25k Java Car Design wziął za obszycie załego wnętrza) i zastanawiałem się czy to norma czy nie |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-08, 14:00
|
|
|
Ktos inwestował |
|
|
|
|
|
|
|
3voQ
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3L;2x AR Busso;Kia;Peugeot
Dołączył: 13 Cze 2015 Posty: 16 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 2015-09-08, 14:12
|
|
|
dlatego ma w rodzinie zostać |
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2015-09-08, 22:05
|
|
|
Apophis napisał/a: | Za 2-3dychy to nie remont tylko zwyczajna exploatacja takiej D3 z początku produkcji.
|
To się tyczy też benzyny czy tylko diesla? |
|
|
|
|
|
|
|
marszyda
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Mario
Jeżdzę: BMW E60
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 1 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2015-09-09, 10:43
|
|
|
Witam
Podepnę się do tematu.
Mianowice suzkam dla siebie A8 D3 zdecydowałem już na silnik 4.2 TDI , jednak dziś otrzymałem telefon od znajomego , że ma do sprowadzenia A8 2009 rok ale w 3.0 TDI.
Wcześniej ten silnik sobie odpuściłem ale z racji niskiej ceny w granicach 63-66 tys jest to coś wartego rozważenia (tymbardziej, że takie 4.2 tdi to raczej z 2007 szukałem)
Pytanie czego można się spodziewać po silniku czy po zrobieniu tuningu mocy można spodziewać się problemów ?
Co trapi te silniki ?
Czy wgle brać go pod uwagę ?
Czy spalanie jest większe niż w 4.2tdi ?
Dodam, że full opcja 174 tys przebiegu udokumentowanego.
Proszę o info. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-09, 10:52
|
|
|
Gunner napisał/a: | To się tyczy też benzyny czy tylko diesla? |
W zależności od stanu obu
marszyda, Czytaj forum tam wsio jest-->szukajka |
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-09-09, 11:20
|
|
|
Jak przebieg udokumentowany to poważnie się zastanów bo audi z 4.2 z tych lat co wymienieś to ciężko będzie Ci znaleźć z nalotem mniejszym niż 400 tys. |
_________________ xyz |
|
|
|
|
3voQ
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3L;2x AR Busso;Kia;Peugeot
Dołączył: 13 Cze 2015 Posty: 16 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 2015-09-09, 12:37
|
|
|
cena też zupełnie inna, tylko kwestia Panowie masy jest tutaj nie bez znaczenia i o ile do spokojnej jazdy 3.0 wystarczy to przy 4.2 to zupełnie inna para kaloszy - proponowałbym, żebyś przejechał się jednym i drugim motorem jeśli jeszcze nie jechałeś, bo przepaść dla mnie jest ogromna. Do ósemki większy silnik jest optymalny. |
|
|
|
|
|
|
|
ekonom
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2,0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4 B7
Dołączył: 24 Maj 2014 Posty: 4 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-11-08, 18:52
|
|
|
Czy rozrząd silnika znajduje się od strony ściany grodziowej ?
Pasek od klimatyzacji, alternatora i termostat znajdują się od strony przedniej ? |
|
|
|
|
|